AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Ønsker myke så jeg kan flatpakke de i bilen til hytta og fylle de opp på vei hjem (handler mat på hyttestedet) Trenger også kjøleelementer som kan ligge klar i fryseren. Hvor får jeg kjøpt de? Anonymkode: 014d7...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg kjøpte fryseposer på meny for mange år siden. Du kan jo sjekke om de har. Kjølelement får du kjøpt overalt, clas Ohlson, coop, meny. Anonymkode: 0ddaf...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Del Skrevet 26. juni 2022 Nille selvsagt. De har fryseelementer og Anonymkode: 7cb50...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Del Skrevet 26. juni 2022 Nille og europris har. Syns europris sine er best. Anonymkode: fd4c2...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Del Skrevet 26. juni 2022 Biltema og Clas Ohlson har også slikt, og også kjøleelementer. Anonymkode: a324f...4ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Del Skrevet 26. juni 2022 Hvorfor er en frysepose bedre enn brødpose? Holder den med på "kulden"? Ellers så vil jeg si at en kjølebag med kjøle-element er det beste du kan få til. Enten en med god foring (da blir den tykk) eller uten, men da blir det nesten bare plastikk som vil holde på temperaturen og kjøle-elementet inni. Anonymkode: 79c3f...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 26. juni 2022 #7 Del Skrevet 26. juni 2022 Nille, europris, jysk, coop ihvertfall har både kjølebagger og kjøleelementer I flere størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor er en frysepose bedre enn brødpose? Holder den med på "kulden"? Ellers så vil jeg si at en kjølebag med kjøle-element er det beste du kan få til. Enten en med god foring (da blir den tykk) eller uten, men da blir det nesten bare plastikk som vil holde på temperaturen og kjøle-elementet inni. Anonymkode: 79c3f...afe Tror ts tenker på «frysebag-poser» som er myke så de tar mindre plass enn en firkantet bag. Feks sånn https://www.tingstad.com/no-nb/emballasje-og-poser/breposer/plastbreposer/thermopose-445x475mm-17l-8671714-2 Anonymkode: dfe55...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Del Skrevet 26. juni 2022 Sånn? https://skgemballasje.no/produkter/med-logo/termoposer-med-trykk/ Med praktisk åpen-lukk hank i hardplast og dobbelt isolerende lag. Er perfekt til kjølevarer som is, fisk eller sjømat og utkjøring av varme retter da posen tåler -40 til +100 grader. Jo kaldere/varmere innholdet er, jo lengre holder posen temperaturen De selger det på europris. Anonymkode: dfe55...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 27. juni 2022 #10 Del Skrevet 27. juni 2022 I tillegg til de som er nevnt over, så har også IKEA både kjølebager og kjøleelementer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå