Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei har dere prøvd manifestasjoner og særlig den jeg nevner? Hvordan har det vært for dere?

Anonymkode: b28a2...059

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er 2 kopp metoden?  Vil gjerne høre mer om den :)

ellers er jeg veldig inne i Law of assumption, det er også veldig interessant

Anonymkode: 784df...2d2

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei to kopp metoden er å skifte fra en virkelighet til en annen ved å bruke 2 kopper og vann. I det ene glasset har du vann og skriver på en post it lapp din nåværende situasjon eks: singel, lite penger, ødelagt forhold, arbeidsledig osv. Du holder rundt dette glasset og kjenner i noen minutter hvordan det føles for deg å være i den situasjonen, skikkelig kjenner det kjipe. Så når du er klar heller du det vannet over i kopp nummer 2 til din ønskede situasjonen som du har skrevet på en post it. Eks: har en god jobb, i et kjærlig forhold med ...., Er lykkelig osv og holder da rundt dette glasset mens du kjenner i noen minutter hvordan du hadde følt det om du virkelig hadde hatt og vært i den situasjonen nå. Lykke, glede osv. Så drikker du det vannet mens du sier i hodet "det er gjort" til glasset er tomt. Søk det gjerne opp på YouTube, Two cup method 😄 har fungert for meg faktisk både med leilighet og jobb idet siste. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er det?

Anonymkode: 954a9...e7e

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det?

2 kopp metoden er det jeg skriver over i teksten og forklarer, det er en manifesterings metode 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er det?

Tipper hun menter Law of attraction/ The secret. 

Anonymkode: 2af9f...a65

Skrevet

Sinnet er en kraftig ting. Hvis du blir bevisst nok og kommer til Gud-bevissthet, da realiserer du at Gud imaginærer hele virkeligheten som det var en drøm, noe det egentlig er.

Slik skaper den Allmektige. Gud kan manifestere universer i null sekund bare gjennom ren imaginasjon.

Du imaginærer også, men din imaginasjon er begrenset, mens Gud's Sinn er Allmektig og ubegrenset. Gud kan tenke frem hva SOM HELST.

Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei to kopp metoden er å skifte fra en virkelighet til en annen ved å bruke 2 kopper og vann. I det ene glasset har du vann og skriver på en post it lapp din nåværende situasjon eks: singel, lite penger, ødelagt forhold, arbeidsledig osv. Du holder rundt dette glasset og kjenner i noen minutter hvordan det føles for deg å være i den situasjonen, skikkelig kjenner det kjipe. Så når du er klar heller du det vannet over i kopp nummer 2 til din ønskede situasjonen som du har skrevet på en post it. Eks: har en god jobb, i et kjærlig forhold med ...., Er lykkelig osv og holder da rundt dette glasset mens du kjenner i noen minutter hvordan du hadde følt det om du virkelig hadde hatt og vært i den situasjonen nå. Lykke, glede osv. Så drikker du det vannet mens du sier i hodet "det er gjort" til glasset er tomt. Søk det gjerne opp på YouTube, Two cup method 😄 har fungert for meg faktisk både med leilighet og jobb idet siste. 

Du er klar over at ingenting ordner seg før du tar tak i problemene og gjør mer med de enn å holde rundt et glass og å et glass drikke vann og si at alt er i orden? 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Conal said:

Sinnet er en kraftig ting. Hvis du blir bevisst nok og kommer til Gud-bevissthet, da realiserer du at Gud imaginærer hele virkeligheten som det var en drøm, noe det egentlig er.

Slik skaper den Allmektige. Gud kan manifestere universer i null sekund bare gjennom ren imaginasjon.

Du imaginærer også, men din imaginasjon er begrenset, mens Gud's Sinn er Allmektig og ubegrenset. Gud kan tenke frem hva SOM HELST.

Ja ok...og der sporer hele tråden til ts av på grunn av deg. Uansett så er Gud en jævel som da manifesterer frem så mye dritt og ikke bryr meg om å hjelpe. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lawyam said:

Du er klar over at ingenting ordner seg før du tar tak i problemene og gjør mer med de enn å holde rundt et glass og å et glass drikke vann og si at alt er i orden? 

Kjære vene da. Ikke har jeg sagt at jeg har noen problemer jeg skal løse og ikke har jeg sagt at dette er noe jeg bruker i livet mitt som en fiks eller fasit. Så det der bedre vitende pisset ditt kan du spare meg for. En anonym bruker på KG som deg er helt ubetydelig for meg så om dette ikke var en tråd for deg, gå og vær anonym et annet sted og slapp helt av. Nei uff, allerede brukt for mye energi på deg, må ta meg et glass vann og manifestere vekk deg snarest 😄

Skrevet

s

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja ok...og der sporer hele tråden til ts av på grunn av deg. Uansett så er Gud en jævel som da manifesterer frem så mye dritt og ikke bryr meg om å hjelpe. 

Gud elsker deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis denne metoden løser alle problemer og kan hjelpe folk på bar bakke til å få leilighet med dagens boligpriser, lurer jeg på hva som skjer hvis man i stedet for å bruke vann, bruker for eksempel appelsin - eller eplejuice, eller noe med kullsyre, som cola; øker dette sannsynligheten for å få leiligheten ...?

Kjøper med glede riktig type drikke, med eller uten kullsyre, dersom det kan bidra til en bedre bolighandel.

Anonymkode: 166b4...c91

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis denne metoden løser alle problemer og kan hjelpe folk på bar bakke til å få leilighet med dagens boligpriser, lurer jeg på hva som skjer hvis man i stedet for å bruke vann, bruker for eksempel appelsin - eller eplejuice, eller noe med kullsyre, som cola; øker dette sannsynligheten for å få leiligheten ...?

Kjøper med glede riktig type drikke, med eller uten kullsyre, dersom det kan bidra til en bedre bolighandel.

Anonymkode: 166b4...c91

Ts her: jeg prøver en tequila og jeg da, så prøver du Juice så ser vi om det skjer noe på boligmarkedet, har veldig lyst på en leilighet i Hellas 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 13.57):

Spennende!! Dette skal jeg prøve😃 Jeg har troen på The secret, at energien vi sender ut er energien vi får tilbake, men det er veldig vanskelig å være konsekvent på dette. Hvis man har mye vanskelig i livet, kronisk sykdom, ensomhet, evt andre vonde ting, så er det kjempevanskelig å beholde tankene og følelsene rettet mot alt man ønsker seg, og føle det «som om man allerede har alt det». Det går fint an periodevis, men alt det tunge man står i her og nå klarer man jo ikke å blokke ut for godt. Det er der problemet ligger, tror jeg. At man i underbevisstheten fortsatt fokuserer på alt det vonde, eller «skulle ønske jeg ikke var singel», skulle ønske jeg ikke hadde så mye smerter», «jeg savner så veldig..», for med disse tankene sender man jo ut den samme negative energien, og dermed er man stuck. Tror du ikke, ts? Det er her jeg feiler hver gang😆

Anonymkode: 391e8...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...