Gå til innhold

Syntes dere menn det er vondt å ha sex med damer som ikke er våte nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det vondt? Eller merker dere det ikke?

Anonymkode: 39fc3...a07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det overhodet ikke glir, så blir det jo ubehagelig.  Da slutter vi selvsagt,  og finner på noe mer til forspill, eller finner frem glidemiddel.  Eksen kunne like at jeg tok henne ganske tørt, men da ble det veldig sakte tempo, til smurningen tok seg opp. 

Direkte vondt har jeg aldri fått. Slutter før den tid. 

Anonymkode: 95411...0ec

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

er det vondt? Eller merker dere det ikke?

Anonymkode: 39fc3...a07

ikke så lett å få den inn i fitta men deilig når den er inne. Men viktigst at jenta nyter

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke er våt nok, er det vondt for mannen å prøve å få den inn

Anonymkode: 6d013...71b

Skrevet

Mentalt vondt..

• Liker 2
Skrevet

Etter sitt første brannsår.. lærer man for all evighet å ha tilstrekkelig med glidemiddel😅

AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke er våt nok har man gjort noe feil i utgangspunktet. Eller hun er en sånn usikker 5’er dame som ikke klarer å slappe av for hun er så selvbevisst. 

Anonymkode: da731...c46

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke samleie med kvinner som ikke er våte nok. Vi kan fortsette med annen sex til hun er klar, kåt nok.

.

Anonymkode: befad...95c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kone ble tørrere i skjeden under graviditeten. Var ikke veldig enkelt å oppdage da hun var like kåt, og det var tilstrekkelig med fukt der til at jeg ikke merket noe under den inisielle penetretingen. Men mens hun vanligvis blir våtere underveis i samleie, skjedde ikke det nå.

Det gjorde ikke vondt der og da, kanskje fordi vi begge var så oppe i det, men vi ble begge såre i etterkant. Når det ikke var nok fukt der så tåler ikke slimhinnene så mye, noe som for mannen merkes på penishode (glans).

Problemet kan løses med glidemiddel.

Anonymkode: 5cecb...1c7

Skrevet

Ja det er jo ikke noe godt for noen av partene, heldigvis er glidemiddel tilgjengelig på apotek og til og med dagligvarebutikker.

Skrevet
2 hours ago, K.B. said:

Ja det er jo ikke noe godt for noen av partene, heldigvis er glidemiddel tilgjengelig på apotek og til og med dagligvarebutikker.

Tørr mus er verken godt eller noe man tenner på. Glidemidler er i beste fall en dårlig nødløsning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt sex med ei dame som var "tørr". Hadde mistet tenningen da. Ja takk til klissvåt mus som det renner av nærmest😅

Anonymkode: a2610...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...