AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Hvorfor skal menn alltid chatte sex i et spill som Wordfeud ! Er visse brukernavn jeg har lyst til å advare om! Anonymkode: 3afdc...4c1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Det har ikke skjedd hos meg. Jeg har ikke bilde der, anonymt nick. Hender noen skriver "hei", "hei fra Stavanger, hvor bor du?"etc. Jeg svarer ikke. Noen skriver "takk for spillet" Da svarer jeg det samme. Skjønner ikke poenget med å ha profilbilde der hvis man bare vil spille? Kanskje noen ser det som en invitasjon til chat? Anonymkode: b8780...32b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Spilte fast med en over flere år, vi snakket aldri sammen annet enn typ «bare å gi opp» om en av oss fikk typ 800 poeng på et ord. Aldri opplevd å bli sjekket opp heller! Anonymkode: 6e13f...fe9
ElectricScum Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Kanskje du har et tøsete brukernavn. Har registrert folk klage på slibrige meldinger i innboksen sin her på KG også, så har de profilbilde av en damerompe i tanga eller kaller seg Bootylicious96 eller noe i den stilen. Ække så overraskende om man får svineri i innboksen da. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Jeg har en anonymt brukernavn som heller litt mot den mannlige siden. Og ikke bilde. Får aldri henvendelser 🙂 Anonymkode: 7028a...90f 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en anonymt brukernavn som heller litt mot den mannlige siden. Og ikke bilde. Får aldri henvendelser 🙂 Anonymkode: 7028a...90f Samme her. Men har faktisk skjedd at et par damer har skrevet hei, har da svart at jeg er ikke mann, og vi hadde en artig prat Anonymkode: 88723...c91
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Har et damenavn som del av brukernavnet. På ingen måte sexuelt eller innbydende. Ikke noe profilbilde. Svarer om folk snakker til meg jeg da. Har chattet med noen i det små over lang tid. Får en del "" sexy"" meldinger jeg også. Skjønner absolutt ikke greia og ler meg ihjel over at noen prøver å sjekke over wordfeud 😂 Anonymkode: 0d7ec...440 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Som en mann så må jeg bare spørre hvor jævla desperat må du være for å sjekke opp noen over Wordfeud? Er det gutter som faktisk gjør det? Anonymkode: f2bdf...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå