AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Hei jeg har vært på dating appen Tinder og Happn noen mnd etter et brudd i 2021. Jeg har hele tiden vært klar på at jeg ønsker et forhold og ikke bare ligg. Jeg har vært i prat med noen menn på begge plasser og tenkt at det finnes håp. Ene mannen jeg snakket med er ingeniør, helt normal i praten og vi snakket om alt mulig og ønskene for livet, og poff ut av det blå sender han penis bilde. Aldri snakket seksuelt tidligere. Og mann nummer 2 er lærer på barneskolen, veldig søt og litt sjenert, snakket om livet og helt hverdagslige ting, så går det en stund og han begynner å sende penis bilder av seg selv og vil ha nakenbilder av meg. Hva er det jeg ikke skjønner her, er dette normalt på dating app? Anonymkode: 17974...1b2
anonymbruker2312 Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 De er ute etter noe seksuelt, bare. Ikke noe mer. Dessverre er det mange av disse på datingapper, du må nok bare slette vedkommende og lete videre. Anbefaler deg helst å finne noen i virkeligheten, gjennom sosiale ting i stedet for datingapper, da det finnes veldig mange rare og useriøse folk der. Den praten du hadde med begge i starten før penis-bildene dukket opp, var vel bare for å få deg varm og trygg, før de viste sitt sanne jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Har aldri vært på dating app men har blitt spurt om bilder av menn jeg dater og det er flaut, men virker som det er vanlig. Å sende dickpics ut av det blå er jo helt idiotisk, og vitner om at de kun tenker sex og muligens ikke noe seriøst. Anonymkode: 93826...1fd
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Det går ikke an å forstå seg på menn som gjør det der. Vi trenger ikke å forstå det heller. Bare ignorer og ikke snakk med de som driver på sånn noe mer. Anonymkode: 66dfa...ab6 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 2 minutter siden, anonymbruker2312 said: De er ute etter noe seksuelt, bare. Ikke noe mer. Dessverre er det mange av disse på datingapper, du må nok bare slette vedkommende og lete videre. Anbefaler deg helst å finne noen i virkeligheten, gjennom sosiale ting i stedet for datingapper, da det finnes veldig mange rare og useriøse folk der. Den praten du hadde med begge i starten før penis-bildene dukket opp, var vel bare for å få deg varm og trygg, før de viste sitt sanne jeg. Ja dere har nok rett i dette. Men jeg har sett på profilen til disse folka og sett hva de er ute etter også spurt direkte fordi jeg ikke gidder fjas når jeg vet hva jeg vil. Samtlige både skriver på profil og sier de er ute etter seriøst forhold osv. Men det penis bilde greiene er kanskje noe som ligger der klart uansett 😂 Anonymkode: 17974...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Samtlige både skriver på profil og sier de er ute etter seriøst forhold osv De ønsker nok et seriøst forhold, men ikke med deg da tydeligvis. Om det er et seriøst forhold du ønsker må du prøve deg på noen andre Anonymkode: 944cf...40b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: De ønsker nok et seriøst forhold, men ikke med deg da tydeligvis. Om det er et seriøst forhold du ønsker må du prøve deg på noen andre Anonymkode: 944cf...40b Det er helt i orden, trenger ikke snakke med meg mer da og heller si direkte at de ikke er interessert, det er en ærlig sak det. Trenger fortsatt ikke sende penis bilder til meg av den grunn 😂😂 Anonymkode: 17974...1b2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Den der dickpic-trangen er ikke så lett å begripe... Altså, jeg skjønner godt at noen kan være kåte og ute etter sex, men lurer på hvor ofte det funker å bare sende bilde av pikken før man har sagt hei omtrent? Det har ofte helt motsatt effekt av tenning på en kvinne, er man ikke forberedt på en pikk i trynet så er det enormt usexy. Noen føles bare som blottere også. Og jeg er jo faktisk glad i dick pics - fra en jeg digger og hvor jeg har bedt om det. Nei, hvis du vil ha en nude av en kvinne, eller gjøre en kvinne kåt, så kan jeg nevne tusen bedre tips enn å bare sende bilde av pikken ut av det blå. Anonymkode: af8e9...078 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå