AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Jeg var ute for 2 helger siden og det kom plutselig bort en ung fyr til meg. Vi fant fort tonen og begynte å kline ganske kjapt. Jeg var nok litt susete. Han var helt okei kjekk, og deg endte med at jeg ble med han hjem. Det ringte tidlig på hos han søndag morgen, hj.sykepleien som leverte han medisiner. Ser han er litt forandret utseendemessig nå kontra 2018 på facebook. Han ser helt smashing ut på facebook, litt tykkere nå kanskje. Siden han får medisiner levert på morgenen antar jeg at det er noe han er avhengig av å få. Han er kun 25år og jeg er 34, men altså, for en skjønn og sympatisk ung mann. Han vil treffes videre, tydelig oppriktig interessert i meg. Han likte litt eldre damer. Er det noe jeg bør være skeptisk til iom at han fikk levert medisiner pluss vektøkning? Han kom nylig fra et brudd han tok tungt. Anonymkode: 8d150...22e
BobbySocks Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Han er ikke i stand til å administrere egne medisiner? Merkelig.. 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Det kan være mange grunner til det, men enten kan han ikke håndtere å ha alle på en gang selv, eller så burde han ikke det.. Anonymkode: 215bb...870 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Kan være ad/hd medisiner. Mange kan lett overdosere de. Anonymkode: 70fc7...71d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Du får sikkert vite mer om dette hvis du blir bedre kjent med han. Medisiner levert på døra kan være f.eks adhd-medisiner, som det er viktig at han tar til samme tid hver dag og i riktig dose. Historikk med overdosering/misbruk vil gjøre at han ikke får lov å administrere de selv. Anonymkode: f952a...437 6
Kvalitet Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan være ad/hd medisiner. Mange kan lett overdosere de. Anonymkode: 70fc7...71d Tvilsomt. Det beste er nok å spør fyren selv. Det er de færreste som får medisiner fra hjemmesykepleien i en alder av 25 9
Blåjojo Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 Det kan være mange grunner. Enten klarer han ikke administrere de selv, han bør ikke adm. de selv eller får ikke adm. de selv. Eneste måten å finne ut av dette på er å spørre ham. Men når det er sagt er det en del medisiner mot psykiske lidelser som gir vektøkning. Trenger ikke være veldig alvorlig, men det er noe du må tenke på når du har snakket med ham om dette.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Jeg synes det er innafor å spørre han ang medisinene. Men å ta opp vektoppgangen hans er ikke innafor. Er ikke sikkert det har noe med medisinene hans og gjøre. Anonymkode: 8a90f...aea 8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 Høres ut som om det kan være Metadon eller Subutex. De medisinene får en ikke oppbevare selv. Vet du om han har har en fortid med rus? Anonymkode: 65283...6fb 11 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 Tipper det kan å være rus/psykiatri inne i bildet. Anonymkode: c7549...a16 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Jeg jobber i hj.spl og har slike utleveringer på helg. Det er som oftest medisin som Metadon, Subuxone/subutex og Ritalin som blir utlevert. Hadde ville spurt rett ut. Anonymkode: 54ccd...d20 10 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan være ad/hd medisiner. Mange kan lett overdosere de. Anonymkode: 70fc7...71d Okei, så trenger ikke være noe "verre" enn det. Legger man på seg av det? Ser på facebook bildene en veltrent mann for kun ett par år siden, nå er han blitt mer rund i ansiktet og kropp. Fortsatt de samme fine trekkene. Da han kom bort til meg på byen, så var jeg i forkant litt lei meg. Så han kom bort for å trøste og prate litt. Tydelig noe han la merke til meg... ☺ Anonymkode: 8d150...22e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper det kan å være rus/psykiatri inne i bildet. Anonymkode: c7549...a16 Var det jeg var litt engstelig for. 🤔 Anonymkode: 8d150...22e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #15 Skrevet 26. juni 2022 Nå finnes det automater som doserer ut korrekt mengde medisiner til rett tid, så for hjemmetjenesten er det ressurssløseri å møte på døra til noen for å levere ut medisiner hver dag med mindre det er en god grunn til det. Så jeg tenker automatisk metadon eller subutex, da det hovedsakelig er disse medisinene som utleveres daglig. Anonymkode: c23ae...a16 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #16 Skrevet 26. juni 2022 Blåjojo skrev (2 timer siden): Det kan være mange grunner. Enten klarer han ikke administrere de selv, han bør ikke adm. de selv eller får ikke adm. de selv. Eneste måten å finne ut av dette på er å spørre ham. Men når det er sagt er det en del medisiner mot psykiske lidelser som gir vektøkning. Trenger ikke være veldig alvorlig, men det er noe du må tenke på når du har snakket med ham om dette. Vet, tenkt tanken... Hva om han har chizofreni? Er typisk alder å få dette å. Han har trukket seg litt tilbake det siste året ser jeg. Ts Anonymkode: 8d150...22e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #17 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå finnes det automater som doserer ut korrekt mengde medisiner til rett tid, så for hjemmetjenesten er det ressurssløseri å møte på døra til noen for å levere ut medisiner hver dag med mindre det er en god grunn til det. Så jeg tenker automatisk metadon eller subutex, da det hovedsakelig er disse medisinene som utleveres daglig. Anonymkode: c23ae...a16 Metadon og subutex er for eks rusmisbrukere? Anonymkode: 8d150...22e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #18 Skrevet 26. juni 2022 Tipper medisiner mot rus Anonymkode: cfb29...9c4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #19 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Metadon og subutex er for eks rusmisbrukere? Anonymkode: 8d150...22e Ja Anonymkode: cfb29...9c4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #20 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tipper medisiner mot rus Anonymkode: cfb29...9c4 Ja jeg har faktisk jobbet i helsevesenet selv, men ville bare få det dokumentet her også, derfor jeg reagerte på at hj.sykepkeien kom innom. Ante meg jo dette. Han er nok tidligere rusmisbruker, ser absolutt ikke sånn ut. Kanskje litt sløv, men han var jo full tenkte jeg da. Han virker samtidig litt smårar og borte av og til nå i ettertid, mens tre timer senere er han klar igjen. Da sender han meg mld på mld. Anonymkode: 8d150...22e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå