AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 På Snapen min dukker feks både Eveline Karlsen, Stina blogg og Sarah Emilie opp. De er sminket, velpleid og har dyre vaner. De filmer seg selv mens de er på besøk/fest hos venninner som lever middelmådige vanlige liv med normale hus, A4 biler og bilringer mens de selv har silikon, slank, bil til millionklassen og fancy hus. Jeg hadde følt meg mindreverdig tror jeg. Anonymkode: cad06...fa6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Ingen synspunkter? Ts Anonymkode: cad06...fa6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Hvis man har like interesser og verdier så kommer man vel langt med det tenker jeg..det er jo normalt sett ikke jobben de gjør som avgjør hvordan de er som person Anonymkode: 8e174...79d 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Tror jeg hadde gått lei deres overfladiske fokus. IQ framfor IG. Sara Emilie har jo heller ikke en god stil. Falske bryster, lepper, extensions - simpelthen blod harry Anonymkode: 7b57e...901 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Aner ikke. Har ingen influence-venner.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 Da må man nok trives med å stå i bakgrunnen og ha en venninne som er mest opptatt av seg selv, utseendet sitt, og tar bilder av seg selv hele tiden. Anonymkode: b9468...fd6 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På Snapen min dukker feks både Eveline Karlsen, Stina blogg og Sarah Emilie opp. De er sminket, velpleid og har dyre vaner. De filmer seg selv mens de er på besøk/fest hos venninner som lever middelmådige vanlige liv med normale hus, A4 biler og bilringer mens de selv har silikon, slank, bil til millionklassen og fancy hus. Jeg hadde følt meg mindreverdig tror jeg. Anonymkode: cad06...fa6 Nabo og veninde er blogger. Har nesten daglig kontakt. Ikke noe annerledes enn andre veninder og bekjente. Til og med stor aldersforskjell. Mindre verdig, hvorfor skal du føle på det? Er da normale vanlige folk de også, som syntes det å eksponere seg er helt greit Anonymkode: 08f9f...e51 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Det finnes mange ulike typer influensere da. Jeg hadde likt veldig godt å være venn med Fitfocus tror jeg, hun virker så naturlig, positiv og ekte. Kunne tatt noe løpeturer sammen med hundene 😆 Men jeg hadde aldri orket Caroline Berg Eriksen/Fotballfrue, både hun og mannen virker skremmende arrogante og kroppsfikserte. Men jeg hadde gjerne vært venn med Jenny Skavlan så hun kunne lært meg å sy mine egne kjoler, hun virker uhøytidelig og morsom 😁 Utover det så hadde jeg nok vært litt stressa for at de plutselig skulle dratt opp telefonen og startet å filme/ta bilder. Vi måtte ha avklart på forhånd at meg og mitt ikke skulle vært en del av innholdsproduksjon... Anonymkode: 68501...585 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nabo og veninde er blogger. Har nesten daglig kontakt. Ikke noe annerledes enn andre veninder og bekjente. Til og med stor aldersforskjell. Mindre verdig, hvorfor skal du føle på det? Er da normale vanlige folk de også, som syntes det å eksponere seg er helt greit Anonymkode: 08f9f...e51 Jeg tenker på influencere som lever av å se bra ut/beauty. Ts Anonymkode: cad06...fa6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker på influencere som lever av å se bra ut/beauty. Ts Anonymkode: cad06...fa6 Tror vel egentlig ikke at vi hadde hatt noe til felles 😬 Jeg trekkes ikke akkurat mot noen som har som fulltidsjobb å sminke seg, få manikyr og injeksjoner på skjønnhetsklinikk. Men jeg kan føle misunnelse ovenfor noen som jeg syns presterer sjukt bra på jobb. Så for dem hvor utseendet betyr mest av alt, så skjønner jeg at man kanskje kan føle seg usikker om man henger med ei som bruker 8 timer daglig på utseendet sitt. Anonymkode: 68501...585 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): På Snapen min dukker feks både Eveline Karlsen, Stina blogg og Sarah Emilie opp. De er sminket, velpleid og har dyre vaner. De filmer seg selv mens de er på besøk/fest hos venninner som lever middelmådige vanlige liv med normale hus, A4 biler og bilringer mens de selv har silikon, slank, bil til millionklassen og fancy hus. Jeg hadde følt meg mindreverdig tror jeg. Anonymkode: cad06...fa6 Den dagen jeg begynner å føle meg mindreverdig fordi noen er slanke og har silikonpupper og har råd til fancy hus og bil, må jeg ta et alvorlig oppgjør med verdisynet mitt. Anonymkode: 2f53a...5f8 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Skrevet 27. juni 2022 Jeg har ei venninne som faller inn under den kategorien, bare ikke like kjent da hun jobber mye "backoffice" med markedsføring med en del andre kjendiser. Hun har silikonpupper, fillers, botox, hairextensions, lange negler, vippeekstensions, en haug med spons, og absolutt alt som faller inn under en typisk beauty-influenser. Jeg er overvektig og ikke spesielt moteopptatt, vi møttes via jobb før hun ble "stor". Jeg føler meg sjeldent så sett som når jeg er med henne, hun synes jeg er så utrolig morsom og hun virker oppriktig glad for å være med meg. Hun er veldig raus og har ved et par anledninger ordnet med spons for flere tusen kr i posten til meg hvis det har vært noe jeg spesielt liker, helt ut av det blå. Hun tar seg alltid tid til å møte meg hvis jeg er i byen hun bor i og bortsett fra at jeg har knipset et par bilder av henne så har jeg aldri merket at hun er "influenser". Har også møtt flere av vennene hennes uten å føle meg mindreverdig. Har også ei jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen som er stoooor innenfor mote og lever av å influense, hun er blant annet sponset av noen av verdens største motehus. Hun møtte jeg sist jeg var i fødselspermisjon hvor jeg hadde gått opp flerfoldige kilo, gikk i treningstights og følte meg generelt ufresh. Jeg husker at jeg følte meg så bra etter jeg hadde møtt henne, for jeg prøvde å skryte av alt hun hadde oppnådd og hun snudde raskt samtalen over på å snakke om meg og hva jeg hadde fått til i livet. At penger og reiser og bilder i Vouge kun var overfladisk mens jeg hadde det som virkelig betydde noe med barn osv. Jeg husker det gjorde meg så varm, og jeg beundrer henne for å være så nede på jorda etter så mange år oppe blant fiffen. Gud vet om hun mente det, men jeg følte ihvertfall ingenting på at jeg snakket med en profilert person. Så nei, jeg har aldri opplevd å føle meg mindreverdig blant influensesere som lever av å være vakre. Alle jeg har møtt har hatt beina godt plantet på jorda, og utseendefokuset har kun vært for seg selv og ikke noe som har satt standard for meg eller de rundt. Anonymkode: 7b4db...66f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå