Anonym6789 Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Jeg er gravid i uke 11,og har en gutt som akkurat har fylt 3. Vi har jo gledet oss til å fortelle han det, men samtidig så er det jo uendelig lenge for han å vente til januar. Han har jo null begrep om tid så langt frem i tid. Han har snakket i et år allerede om at vi må "kjøpe oss en baby". Når fortalte dere det til eldre søsken?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Vi fortalte det når hun lurte på magen min, da var hun 2 år ca, og jeg var 6mnd på vei. Brukte litt tid på å fortelle, bli kjent med rollen og kjøpte en bok om det å bli storesøster. Anonymkode: 8b954...103 1
Sofakona Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Vi fortalte det når jeg var 6 uker på vei. Han bar så stolt:) 1
Gjest kruspersilletaco Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Fortell det før dere har tenkt å si det til alle andre? Slik at ingen spør om han gleder seg til å bli storebror før han vet om babyen?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Vi fortalte det etter OUL, da begynte magen min å bli synlig også. Ville være rimelig sikker på at det mest sannsynlig gikk bra (har opplevd SA i uke 12 før). Og så ble det litt mer konkret når vi kunne snakke om at mamma har stor mage, se på ultralydbilde, se på tilsvarende bilder av når det var hun som var i magen, osv. Anonymkode: d13cb...a6e 1
Anonym6789 Skrevet 26. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2022 kruspersilletaco skrev (27 minutter siden): Fortell det før dere har tenkt å si det til alle andre? Slik at ingen spør om han gleder seg til å bli storebror før han vet om babyen? Vi har fortalt det til de aller nærmeste, de vet at han ikke vet. Det har vi gjort med vilje fordi det går fort et par uker fra vi fikk sagt det til de første til de siste i familien, og han hadde jo garantert sagt det i barnehagen og på lekeplassen osv med en gang han får vite det
Anonym6789 Skrevet 26. juni 2022 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2022 Sofakona skrev (29 minutter siden): Vi fortalte det når jeg var 6 uker på vei. Han bar så stolt:) Fortalte han det ikke videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå