AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Er en jente jeg har pratet med en god stund, vi har en fortid sammen. Men plutselig den siste tiden har hun vært ekstremt på meg... Og la merke til at hun absolutt skulle vite hvor jeg var hen, og spurte meg med engang når hun så jeg bevegde på meg (snapkartet). Vi lå sammen også for noen dager siden, og har egt bare hatt god stemning. Oppi det hele så virker det som om begge prøver å gjøre hverandre sjalu. Skjønner ikke helt intensjonen. Tror dere hun egentlig liker meg? Anonymkode: 7bde6...af5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Slutt med det der sjalusidramaet i alle fall. Noe så barnslig og kontraproduktivt. Anonymkode: c3bb8...29c 2 1
anonymbruker2312 Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Hun er nok ekstremt sjalu ja, skal absolutt vite hvor du er hen og hva du driver på med. Kan være slitsomt i lengden, og et rødt flagg.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er en jente jeg har pratet med en god stund, vi har en fortid sammen. Men plutselig den siste tiden har hun vært ekstremt på meg... Og la merke til at hun absolutt skulle vite hvor jeg var hen, og spurte meg med engang når hun så jeg bevegde på meg (snapkartet). Vi lå sammen også for noen dager siden, og har egt bare hatt god stemning. Oppi det hele så virker det som om begge prøver å gjøre hverandre sjalu. Skjønner ikke helt intensjonen. Tror dere hun egentlig liker meg? Anonymkode: 7bde6...af5 Uff, ho der kjem aldri til å stole på deg. Uansett. La ho gå. Anonymkode: 170dc...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Dette må være to jenter? Det er vel ingen mann som involverer seg i, og lager drama slik som dette, og heller spør på KG, enn å bruke direkte tale? Anonymkode: 802ae...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå