Gå til innhold

Forstår ikke hennes intensjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jente jeg har pratet med en god stund, vi har en fortid sammen. Men plutselig den siste tiden har hun vært ekstremt på meg... Og la merke til at hun absolutt skulle vite hvor jeg var hen, og spurte meg med engang når hun så jeg bevegde på meg (snapkartet). Vi lå sammen også for noen dager siden, og har egt bare hatt god stemning. 

Oppi det hele så virker det som om begge prøver å gjøre hverandre sjalu. Skjønner ikke helt intensjonen. Tror dere hun egentlig liker meg?

Anonymkode: 7bde6...af5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med det der sjalusidramaet i alle fall. Noe så barnslig og kontraproduktivt.

Anonymkode: c3bb8...29c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er nok ekstremt sjalu ja, skal absolutt vite hvor du er hen og hva du driver på med. Kan være slitsomt i lengden, og et rødt flagg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er en jente jeg har pratet med en god stund, vi har en fortid sammen. Men plutselig den siste tiden har hun vært ekstremt på meg... Og la merke til at hun absolutt skulle vite hvor jeg var hen, og spurte meg med engang når hun så jeg bevegde på meg (snapkartet). Vi lå sammen også for noen dager siden, og har egt bare hatt god stemning. 

Oppi det hele så virker det som om begge prøver å gjøre hverandre sjalu. Skjønner ikke helt intensjonen. Tror dere hun egentlig liker meg?

Anonymkode: 7bde6...af5

Uff, ho der kjem aldri til å stole på deg. Uansett. La ho gå.

Anonymkode: 170dc...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være to jenter?  Det er vel ingen mann som involverer seg i, og lager drama slik som dette, og heller spør på KG, enn å bruke direkte tale? 

Anonymkode: 802ae...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...