AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Hei. Valgte ei i borettslaget til forlover pga litt diverse å vi er også en slags familie alle i borettslaget fordi vi sliter med en sykdom. Skal da gifte meg å vi har gledet oss til det. Men forloveren min maser om penger til utdrikningslaget å min kjære har visst allerede gitt henne litt men det er vel ikke vi som skal betale det? Hun mener det å kaller meg en diva, slutt å vær diva, sånne ting. Jeg vil egentlig ikke ha stripping men det har hun fått lov til å ta med nå etter litt prat. Det er viktig for hun at hun får til et minneverdig utdrikningslag. Men. Jeg skal vise henne det som blir skrevet her for å bevise at hun er u rimelig. Er det meg (BRUDEN) som skal betale for utdrikningslaget? Anonymkode: 53416...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Valgte ei i borettslaget til forlover pga litt diverse å vi er også en slags familie alle i borettslaget fordi vi sliter med en sykdom. Skal da gifte meg å vi har gledet oss til det. Men forloveren min maser om penger til utdrikningslaget å min kjære har visst allerede gitt henne litt men det er vel ikke vi som skal betale det? Hun mener det å kaller meg en diva, slutt å vær diva, sånne ting. Jeg vil egentlig ikke ha stripping men det har hun fått lov til å ta med nå etter litt prat. Det er viktig for hun at hun får til et minneverdig utdrikningslag. Men. Jeg skal vise henne det som blir skrevet her for å bevise at hun er u rimelig. Er det meg (BRUDEN) som skal betale for utdrikningslaget? Anonymkode: 53416...6f1 Bruden skal ikke betale noe for utdrikningslaget! Ikke brudgommen heller. Be henne gjøre det økonomisk billig for alle deltakere? Stripping er IKKE verdt pengene, med andre ord. Anonymkode: b3991...815 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 26. juni 2022 #3 Del Skrevet 26. juni 2022 Deltagerne skal betale. Ikke bruden. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Del Skrevet 26. juni 2022 Nei, bruden er den som ikke skal betale. Hun får vel ta opp det med pengene med de andre som skal være med i dette utdrikkingslaget. Bare å si det til henne. Anonymkode: 90cec...a64 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Del Skrevet 26. juni 2022 Finn en annen forlover. Anonymkode: c6daf...73e 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 26. juni 2022 #6 Del Skrevet 26. juni 2022 Hva i alle dager? Du skal da ikke betale for dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Del Skrevet 26. juni 2022 En forlover som kalte meg diva og forlangte penger til å arrangere utdrikningslag hadde jeg vraket som forlover. Jeg hadde ikke krevd/forventet noe dyrt utdrikningslag, men jeg hadde forventet at forlover klarte å arrangere et uten å kreve penger av meg. Samt å ikke bli kalt diva. Anonymkode: 92fba...18e 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Del Skrevet 26. juni 2022 Høres ikke ut som en særlig god venninne. Si at du ikke orker utdrikningslag likevel pga dårlig form eller lignende. Siden ingen uansett har råd til å være med. Hvem ønsker stripper uansett liksom.... Anonymkode: 4eeed...820 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Del Skrevet 26. juni 2022 Hun er jo sosialt tilbakestående! Anonymkode: 63c24...db7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Del Skrevet 26. juni 2022 Nei, utdrikningslaget er en gave til bruden fra forlover og venninner som deltar. Bruden spanderer kjoler, pynt, frisør og sånt til forlover og brudepiker hvis hun har spesifikke krav til dette for bryllupet. Anonymkode: 2acd0...8b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun er jo sosialt tilbakestående! Anonymkode: 63c24...db7 De er jo som en stor familie i borettslaget fordi at de er likesinnede og sliter med sykdom. Nav tenker jeg da. Anonymkode: 52ada...5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Del Skrevet 26. juni 2022 Er det mulig å få en søster/kusine av enten deg eller henne til å være med å arrangere? Det er ofte vanskelig å planlegge et utdrikkingslag, spesielt når man må snakke med flere om tidspunkter for oppmøte og planlegge flere aktiviteter/mat i tillegg til å ta imot og betale alt. At dere må betale er absolutt ikke vanlig, derfor jeg tror det kan være bra å ha med en ekstra planlegger som passer på at alt går riktig, så kan din venninne fokusere på å planlegge det hun synes er gøy og mestrer. Anonymkode: 50fb5...8ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå