Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt greie for politimenn, sikkert pga uniformen. Og at de er så veltrente og høye. Prøver å bli kjent med de når jeg er ute. Men føler de aldri gir meg respons. Sist gang ute på byen forrige helg, ga jeg kompliment til 2 politimenn: at de så bra ut, og at de gjorde en god jobb, de stod bare ved veien og bare gikk rundt der, var ikke noe greier som hadde skjedd. Og de smilte ikke tilbake da jeg snakket til de, bare helt seriøse sånn, de svarte såvidt på det, jeg anser meg selv som pen, jeg er flink til å sette pris på komplimenter. Har jo lyst på politikjæreste. Men tinder er ikke noe for meg. Vet ikke hva er greia med at de kanskje synes damer som er fulle er litt usjarmerende kanskje? Jeg var jo litt "på". Edru tør jeg aldri å snakke med politiet ute, med mindre det er på tinder eller gjennom felles venner. Tenker jo at de kunne sagt: håper du får en fin kveld på byen elns.

Anonymkode: 08951...816

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der må du slutte med hvis du ikke har lyst til å bli stemplet som creep. 

Antakeligvis blir du pratet om blant politiet, og ikke i positiv forstand  

Selvfølgelig prater de ikke til deg, de er der for å gjøre jobben sin, ikke for å flørte med deg 

Anonymkode: 6f072...32b

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Er jo nesten forventet at unge damer prøver seg på politimenn. Har jo flere venniner som har prøvd seg. Tror de bare syns det er morsomt. Uansett kjenner de meg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er jo nesten forventet at unge damer prøver seg på politimenn. Har jo flere venniner som har prøvd seg. Tror de bare syns det er morsomt. Uansett kjenner de meg ikke.

De er på jobb. De kan miste jobben om de begynner å flørte med damer på byen mens de er ute for å gjøre en seriøs jobb.

Du får skrive i Tinderprofilen din; "Kun politimenn behøver å kontakte meg! PS! Gå gjerne i uniformen på første date!"

Anonymkode: 0ddad...c53

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De er dritt kjekke🔥 møtte en på tinder, ble et ligg og ikke noe mer..veldig synd egentlig🙍‍♀️

Anonymkode: 9f701...313

AnonymBruker
Skrevet

Synes de var hotte før men de uniformene de bruker nå minner om bhg dress

Anonymkode: acc6d...c3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi de er på jobb og må holde en viss standard.

Anonymkode: a2be8...bff

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De er på jobb, de er ikke interessert i å bli sjekket opp av fulle damer da. Hadde du likt å bli sjekket opp av en full fyr når du er på jobb?

Anonymkode: 52228...2a8

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatt erfaring som deg TS, ble forsøkt sjekket opp av en politimann på matbutikken for noen uker siden mens de hadde lunsjpause og synes det er skikkelig ubehagelig når politimenn i full uniform gjør slike ting. Det gir ikke noen god tillit til dem for min del, ikke synes jeg den uniformen er noe særlig heller. 

Når jeg vet at politiet generelt har gått gjennom skolegang og tjeneste fordi de er akkurat lure nok til å følge plikten sin, men akkurat ikke smarte nok til å tenke selv i kritiske situasjoner så er de bare ennå mindre attraktive. Det finnes mange andre uniformerte yrker med bedre og kjekker mennesker. Hadde mye heller blitt sjekket opp av en smart/snill mannlig sykepleier, ambulansearbeider, tannlege, brannmann eller søppeltømmer for den saks skyld. Men vi har vel alle vår smak:)

Anonymkode: 0cf64...bd3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, dette er til underholdning for oss i etaten. Ganske ofte at jenter svermer for politimenn i uniform, mens er de i sivil så er det ingen som bryr seg. 

Nok av de på tinder som lever ut playboyrollen i uniform om du vil ha ONS med en politimann. Jobber med flere av dem. Snakkis i lunchen det der.

Anonymkode: 0be19...6d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hehe, dette er til underholdning for oss i etaten. Ganske ofte at jenter svermer for politimenn i uniform, mens er de i sivil så er det ingen som bryr seg. 

Nok av de på tinder som lever ut playboyrollen i uniform om du vil ha ONS med en politimann. Jobber med flere av dem. Snakkis i lunchen det der.

Du er politi sjøl? Har møtt politimenn men de var vel bare ute etter ligg.... var tidlig på dirtytalk til og med når vi gikk tur. Så hintet de til sex. Knulledukke er jeg for de, 23 år, og de jeg har møtt har vært 35-36. Problemet er jeg faller så hardt for de, og blir etterlatt med masse følelser ettertid, da er det de kjekke. Men møtte en for en stund tilbake, men rotet litt i senga. Klarte ikke å tenne på han, selvom jeg prøvde å tenke på han i uniformen, men ikke så kjekk var han. Stakkars fyr, han lurte jo på hvorfor jeg ikke ble v*t der nede. Sa at det var pga jeg sliter med å bli det i fylla... 

Skrevet

Skjønner uniformskinken og at de er i god form men høye er de ikke nødvendigvis lenger. Har jobbet mye i rus og psykiatri og har mye samarbeid med uniformert politi og det har slått meg hvor små mange av de yngre politigutta er. Sikkert jeg som begynner å bli gammel. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns uniformen er dritlekker, men sjelden jeg syns mennene i den er noe særlig. Og ikke alle er godt trent / fit bak den uniformen 😂 (ikke at det gjør noe for meg)

Ene politiet her har flippskjegg, boler-armer, og sånn der barbert neonasse-sveis. Ikke akkurat tillitsvekkende.

Men uff er jo sååå kleint når drita folk flørter med politiet. 🥴🥴

Anonymkode: ed849...46f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har motsatt erfaring som deg TS, ble forsøkt sjekket opp av en politimann på matbutikken for noen uker siden mens de hadde lunsjpause og synes det er skikkelig ubehagelig når politimenn i full uniform gjør slike ting. Det gir ikke noen god tillit til dem for min del, ikke synes jeg den uniformen er noe særlig heller. 

Når jeg vet at politiet generelt har gått gjennom skolegang og tjeneste fordi de er akkurat lure nok til å følge plikten sin, men akkurat ikke smarte nok til å tenke selv i kritiske situasjoner så er de bare ennå mindre attraktive. Det finnes mange andre uniformerte yrker med bedre og kjekker mennesker. Hadde mye heller blitt sjekket opp av en smart/snill mannlig sykepleier, ambulansearbeider, tannlege, brannmann eller søppeltømmer for den saks skyld. Men vi har vel alle vår smak:)

Hah ja der sier du noe....Brannmenn derimot 😅🤤🤤🤤🤤 Det er hot! (🔥😂🔥)

Har også hørt det der med utdannelsen til politi. At de som tenker selv/tenker kritisk osv ikke kommer gjennom nåløyet. Mens de som bare følger boka uten å tenke, kommer gjennom. 😬

Anonymkode: ed849...46f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan ble du sjekket opp? :) 

Anonymkode: 8f467...825

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har alltid hatt greie for politimenn, sikkert pga uniformen. Og at de er så veltrente og høye. Prøver å bli kjent med de når jeg er ute. Men føler de aldri gir meg respons. Sist gang ute på byen forrige helg, ga jeg kompliment til 2 politimenn: at de så bra ut, og at de gjorde en god jobb, de stod bare ved veien og bare gikk rundt der, var ikke noe greier som hadde skjedd. Og de smilte ikke tilbake da jeg snakket til de, bare helt seriøse sånn, de svarte såvidt på det, jeg anser meg selv som pen, jeg er flink til å sette pris på komplimenter. Har jo lyst på politikjæreste. Men tinder er ikke noe for meg. Vet ikke hva er greia med at de kanskje synes damer som er fulle er litt usjarmerende kanskje? Jeg var jo litt "på". Edru tør jeg aldri å snakke med politiet ute, med mindre det er på tinder eller gjennom felles venner. Tenker jo at de kunne sagt: håper du får en fin kveld på byen elns.

Håper virkelig dette er tull og trolling??

Anonymkode: 1ab4d...a9d

• Nyttig 2
  • 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 16.48):

som har ons i uniform?

Anonymkode: 18887...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...