Gå til innhold

Luft i magen på skolen

Anbefalte innlegg

Gjest Butterfly69
Skrevet

Hei alle sammeeeeeen! :vinke:

Vi har alle våre flaue episoder, sant? I dag hadde jeg prøve i samfunn og hadde spist litt mye eple. Jeg tåler ikke det så godt så jeg blir ganske våt i maven av det. Ganske sånn slapsete og gjørmete inni meg, som har lett for å gå overenne hvis dere skjønner hva jeg mener ;)

Så skulle jeg skrive da, og hadde ordentlig kjedelig i maven.

Tenkte viss jeg bare slapp en liten lydløs en, kunne ingen ta meg på det! Men det er ofte de lydløse som er verst! :overrasket:

La ossbare si at jeg løp rett hjem og skiftet truse etterpå :rodme: Herreguuuuud så pinlig!! Ingen merket noe, fordi jeg bor rett ved skolen. Men allikavel!

Har dere noen like fleue historier? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herran gud så pinlig det må ha vært ! Men kan hende de andere luktet at du hadde gjort på deg ?

Jeg hadde en flau historie en gang... Klassen min skulle besøke et museum... Jeg spiste en SMIL til frokost av mangel på noe bedre men jeg tåler ikke sjokolade så tidelig på morgenen ! Min mor har lært meg å aldri sette meg ned på toalettsetet for det er fullt av smitte så jeg satt lissom på huk over da! Jeg var kempedårlig i magen pga Sjokoladen... O g det kom sprutende ut..... På hele dolokket som stod oppreiste ! Gru somt . Jeg ble så flau og kvalm at jeg listet meg ut fra toillettet uten å tørke opp etter meg.... Hehe.... :P

Gjest Battery-girl
Skrevet

Herre gud, så ekkelt! Jeg hadde aldrig gjort noe sånnot noke!

Når jeg skal på toa lettet, setter jeg på kranan og tar masse papir i toilett bunnen.

Også setter jeg på en cd på høyt volum

også trøkker jeg ikke sånn som dere heller, herrran!

Gutter liker ikke ekle jenter som driter sånn som dere

det er en u vane dere bør vende dere av medan.

bare z på stereo annlegget og spill full guffe

og bruk luft forfrisker etter på!!!!

Skrevet
Herre gud, så ekkelt! Jeg hadde aldrig gjort noe sånnot noke!

Når jeg skal på toa lettet, setter jeg på kranan og tar masse papir i toilett bunnen.

Også setter jeg på en cd på høyt volum

også trøkker jeg ikke sånn som dere heller, herrran!

Gutter liker ikke ekle jenter som driter sånn som dere

det er en u vane dere bør vende dere av medan.

bare z på stereo annlegget og spill full guffe

og bruk luft forfrisker etter på!!!!

helst skal ikke vi jenter drite i det hele tatt, og ikke raper vi, ikke promper vi.. gud bedre om kjæresten min hadde luktet eller hørt om jeg hadde vært på do. Tror nesten han hadde slått opp med meg jeg.. For jenter som driter er det ekleste som finnes!!!

Så det så... Husker sist jeg og typen var på ferie i 2 uker, og vi bodde på samme hotellrom. Jeg var ikke på skåla i løpet av de 14 dagene i tilfelle han skulle inn på do etter meg...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
helst skal ikke vi jenter drite i det hele tatt, og ikke raper vi, ikke promper vi.. gud bedre om kjæresten min hadde luktet eller hørt om jeg hadde vært på do. Tror nesten han hadde slått opp med meg jeg.. For jenter som driter er det ekleste som finnes!!!

Så det så... Husker sist jeg og typen var på ferie i 2 uker, og vi bodde på samme hotellrom. Jeg var ikke på skåla i løpet av de 14 dagene i tilfelle han skulle inn på do etter meg...

*Puh*. Der fikk vi avkrefted det jeg hele tiden har vært redd for.

Allkevel, jeg har ikke behov for å høre om ei skolejente som dreit på seg på skolebenken.

Skrevet

Allkevel, jeg har ikke behov for å høre om ei skolejente som dreit på seg på skolebenken.

Det er det vel ingen av oss som har..

Skrevet

:ler::ler::ler:

det kommer bare hjerter og blomster ut når jeg er på do.. :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...