AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Jeg bor mange timer unna byen jeg skal flytte til. Starter snart i ny jobb, og har ikke anledning til å reise på visning på noen uker. Lurer derfor på om noen av dere har fått tak i leilighet til leie ved å bare ta en tlf til utleiebyrået eller utleier? Redd for å plutselig stå uten leilighet når jeg starter i jobb. Anonymkode: 24b03...544
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg bor mange timer unna byen jeg skal flytte til. Starter snart i ny jobb, og har ikke anledning til å reise på visning på noen uker. Lurer derfor på om noen av dere har fått tak i leilighet til leie ved å bare ta en tlf til utleiebyrået eller utleier? Redd for å plutselig stå uten leilighet når jeg starter i jobb. Anonymkode: 24b03...544 Jeg hadde godtatt en leietaker med dine forutsetninger, men det hadde vært viktig for meg med (flere) gode referanser, og gjerne også fra arbeidsgiver. Anonymkode: bcbdf...34b 1
Fru Uperfekt Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg bor mange timer unna byen jeg skal flytte til. Starter snart i ny jobb, og har ikke anledning til å reise på visning på noen uker. Lurer derfor på om noen av dere har fått tak i leilighet til leie ved å bare ta en tlf til utleiebyrået eller utleier? Redd for å plutselig stå uten leilighet når jeg starter i jobb. Anonymkode: 24b03...544 Vi har fått slike henvendelser, men det blir automatisk nei. For meg er det viktig å møte en evt leietaker først 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde godtatt en leietaker med dine forutsetninger, men det hadde vært viktig for meg med (flere) gode referanser, og gjerne også fra arbeidsgiver. Anonymkode: bcbdf...34b Flere referanser? Litt overdrevent å blande inn arbeidsgiver 😄 Både den nye og den gamle da eller? Anonymkode: c848f...e02 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Jeg ville møtt leietaker. Hvis vedkommende så greit ut på papiret kunne jeg kanskje godta ett videomøte, men det er så mye man først finner ut med å møtes ansikt til ansikt. Anonymkode: a5e48...e67 1
Tvist Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere referanser? Litt overdrevent å blande inn arbeidsgiver 😄 Både den nye og den gamle da eller? Anonymkode: c848f...e02 Må vel ikke være referanser fra arbeidsgiver. Hva med referanser fra tidligere utleier f eks.
Daria Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 Hør med ny arbeidsgiver om de kan hjelpe? Jeg har fått bolig via arbeidsgiver både direkte (kommunal leilighet) og indirekte (ny leder kjente utleier) i tilsvarende situasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere referanser? Litt overdrevent å blande inn arbeidsgiver 😄 Både den nye og den gamle da eller? Anonymkode: c848f...e02 Kan godt få bekreftelsesmelding fra den nye jobben, typ arbeidskontrakt, men det holder også med referanse fra den tidligere arbeidsgiveren. Nå leier vi ut en veldig fin og dyr leilighet i et fint område vi bor i selv, og har langvarig leiekontrakt, så er litt avhengig av at den vi leier ut til er oppegående. Anonymkode: bcbdf...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå