Gå til innhold

Bruker du din walkingpad mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer den til god nytte? 

Jeg vurderer å kjøpe en, men håper på at den blir brukt og ikke bare stående. 

Anonymkode: 4854b...089

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte min masse i fjor sommer når jeg kjøpte den. Hadde fått joggedilla og samboer jobbet 12-22 hver dag fra juni-august. 😝

Så da fikk jeg jogga inne foran TVen etter jeg hadde lagt. 

Har brukt den litt igjen resten av året også, og fortsatt. Så den har fast plass bak en gardin i stua. Skulle ønske jeg hadde hatt litt is i magen og heller kjøpt den som går til 12 km/t. 

Anonymkode: 481af...b00

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg brukte min masse i fjor sommer når jeg kjøpte den. Hadde fått joggedilla og samboer jobbet 12-22 hver dag fra juni-august. 😝

Har brukt den litt igjen resten av året også, og fortsatt. Så den har fast plass bak en gardin i stua. Skulle ønske jeg hadde hatt litt is i magen og heller kjøpt den som går til 12 km/t. 

Hvilke type walkingpad har du? Er det walkingpad pro? Det går fint å løpe på de?  :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt en om formålet var løping. En ting er at de har lav makshastighet, men en annen er at de ikke er laget for å løpe på. De er flimsete, har lite løpebånd, og sikkerheten er litt så som så. 

Jeg har brukt en gå-mølle mye når jeg jobber, men når jeg skal løpe (som jeg gjør i bare-høre-på-møter) tar jeg laptopen ned i treningsrommet i kjelleren og rigger den opp foran en skikkelig tredemølle laget for faktisk løping. 

Anonymkode: e55c5...a24

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville ikke kjøpt en om formålet var løping. En ting er at de har lav makshastighet, men en annen er at de ikke er laget for å løpe på. De er flimsete, har lite løpebånd, og sikkerheten er litt så som så. 

Jeg har brukt en gå-mølle mye når jeg jobber, men når jeg skal løpe (som jeg gjør i bare-høre-på-møter) tar jeg laptopen ned i treningsrommet i kjelleren og rigger den opp foran en skikkelig tredemølle laget for faktisk løping. 

Anonymkode: e55c5...a24

Jeg leser mye ulikt på Internett. Leser at noen sier at den er veldig fin å løpe på, mens noen sier at den ikke er så bra å løpe på. 

Jeg har iblant dager der jeg liker å ikke gå ut, og gjør det jeg kan for å unngå å treffe mennesker. Jobber mye med mye mennesker rundt meg, og synes det er relax å slippe unna mennesker på fritiden av og til. Men jeg leier en leilighet, og er redd for at en tredemølle vil bråke, og være vanskelig å montere. 

Har sett på walkingpad,  romaskin,  stepmaskiner osv. Har en ministepper som jeg brukte litt før, men har sluttet å bruke den for den bråker litt. Ikke lett dette med valg av treningsapparat. Men glad for å få råd om det er noen vits i å kjøpe walkingpad. Jeg er usikker blitt for jeg leser om de som sier at den ikke er noe å ha dersom man ønsker å løpe på den. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 15.29):

WalkingPad R1 pro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...