AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Kommer den til god nytte? Jeg vurderer å kjøpe en, men håper på at den blir brukt og ikke bare stående. Anonymkode: 4854b...089
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Jeg brukte min masse i fjor sommer når jeg kjøpte den. Hadde fått joggedilla og samboer jobbet 12-22 hver dag fra juni-august. 😝 Så da fikk jeg jogga inne foran TVen etter jeg hadde lagt. Har brukt den litt igjen resten av året også, og fortsatt. Så den har fast plass bak en gardin i stua. Skulle ønske jeg hadde hatt litt is i magen og heller kjøpt den som går til 12 km/t. Anonymkode: 481af...b00 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg brukte min masse i fjor sommer når jeg kjøpte den. Hadde fått joggedilla og samboer jobbet 12-22 hver dag fra juni-august. 😝 Så da fikk jeg jogga inne foran TVen etter jeg hadde lagt. Har brukt den litt igjen resten av året også, og fortsatt. Så den har fast plass bak en gardin i stua. Skulle ønske jeg hadde hatt litt is i magen og heller kjøpt den som går til 12 km/t. Anonymkode: 481af...b00 Hvilke type walkingpad har du? Er det walkingpad pro? Det går fint å løpe på de? Anonymkode: 4854b...089
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Jeg ville ikke kjøpt en om formålet var løping. En ting er at de har lav makshastighet, men en annen er at de ikke er laget for å løpe på. De er flimsete, har lite løpebånd, og sikkerheten er litt så som så. Jeg har brukt en gå-mølle mye når jeg jobber, men når jeg skal løpe (som jeg gjør i bare-høre-på-møter) tar jeg laptopen ned i treningsrommet i kjelleren og rigger den opp foran en skikkelig tredemølle laget for faktisk løping. Anonymkode: e55c5...a24 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville ikke kjøpt en om formålet var løping. En ting er at de har lav makshastighet, men en annen er at de ikke er laget for å løpe på. De er flimsete, har lite løpebånd, og sikkerheten er litt så som så. Jeg har brukt en gå-mølle mye når jeg jobber, men når jeg skal løpe (som jeg gjør i bare-høre-på-møter) tar jeg laptopen ned i treningsrommet i kjelleren og rigger den opp foran en skikkelig tredemølle laget for faktisk løping. Anonymkode: e55c5...a24 Jeg leser mye ulikt på Internett. Leser at noen sier at den er veldig fin å løpe på, mens noen sier at den ikke er så bra å løpe på. Jeg har iblant dager der jeg liker å ikke gå ut, og gjør det jeg kan for å unngå å treffe mennesker. Jobber mye med mye mennesker rundt meg, og synes det er relax å slippe unna mennesker på fritiden av og til. Men jeg leier en leilighet, og er redd for at en tredemølle vil bråke, og være vanskelig å montere. Har sett på walkingpad, romaskin, stepmaskiner osv. Har en ministepper som jeg brukte litt før, men har sluttet å bruke den for den bråker litt. Ikke lett dette med valg av treningsapparat. Men glad for å få råd om det er noen vits i å kjøpe walkingpad. Jeg er usikker blitt for jeg leser om de som sier at den ikke er noe å ha dersom man ønsker å løpe på den. Anonymkode: 4854b...089
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 15.29): Jeg brukte min masse i fjor sommer når jeg kjøpte den. Hadde fått joggedilla og samboer jobbet 12-22 hver dag fra juni-august. 😝 Så da fikk jeg jogga inne foran TVen etter jeg hadde lagt. Har brukt den litt igjen resten av året også, og fortsatt. Så den har fast plass bak en gardin i stua. Skulle ønske jeg hadde hatt litt is i magen og heller kjøpt den som går til 12 km/t. Anonymkode: 481af...b00 WalkingPad R1 pro Anonymkode: 481af...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå