Gå til innhold

Knakk helt sammen... Mannen sier jeg er en skam

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en muslimsk mann, vi har opplevd mye i 3 år,bla han har vært utro.

Familien er veldig på meg og ringer ofte, nå har den siste tiden min mann blitt veldig fort irritert på meg. Og jeg forsørger han pga oppholdstillatelse. Min feil ja.. men han har ikke jobb men meg.. nå har han gått så langt å nekte meg kontakt med nabo og venner, fordi de lager drama sier han.. 

Jeg klagde på han for noe familien la ut på fb at det var greit at en mann med flere koner ikke måtte informere videre til nye koner. Jeg sa det var ikke greit. Og han begynte å klikke fordi jeg var skam for familien, og søsteren har ringt meg mye og sagt jeg må være tålmodig... Nå skulle jeg på jobb og han stakk rett før jeg skulle på jobb, alene med ungene og sa jeg er syk i hodet, stygg og hatet av hele familien.. jeg knakk sammen... Gråter ikke ofte men nå knakk jeg helt sammen... Har gjort så mye for han .. og han sier jeg er så syk i hodet og alle ler av meg.. osv. 

Jeg er helt nede.. min familie sier de har mistanke om han men han sier at familien hater meg og at om jeg drar noen steder skal han ringe barnevernet og få ungen... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: 26fc0...545

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er gift med en muslimsk mann, vi har opplevd mye i 3 år,bla han har vært utro.

Familien er veldig på meg og ringer ofte, nå har den siste tiden min mann blitt veldig fort irritert på meg. Og jeg forsørger han pga oppholdstillatelse. Min feil ja.. men han har ikke jobb men meg.. nå har han gått så langt å nekte meg kontakt med nabo og venner, fordi de lager drama sier han.. 

Jeg klagde på han for noe familien la ut på fb at det var greit at en mann med flere koner ikke måtte informere videre til nye koner. Jeg sa det var ikke greit. Og han begynte å klikke fordi jeg var skam for familien, og søsteren har ringt meg mye og sagt jeg må være tålmodig... Nå skulle jeg på jobb og han stakk rett før jeg skulle på jobb, alene med ungene og sa jeg er syk i hodet, stygg og hatet av hele familien.. jeg knakk sammen... Gråter ikke ofte men nå knakk jeg helt sammen... Har gjort så mye for han .. og han sier jeg er så syk i hodet og alle ler av meg.. osv. 

Jeg er helt nede.. min familie sier de har mistanke om han men han sier at familien hater meg og at om jeg drar noen steder skal han ringe barnevernet og få ungen... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Kjære deg. Kom deg vekk fra han!❤️ Har du noen som kan støtte deg?

Anonymkode: 207b2...7d2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Run!!!! Ikke forsørg eller forstå en som ikke er snill . 

Helt enig i dette!  ⬆️ Ikke sløs vekk livet ditt på en mann som dette. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet vel hva du skal gjøre?  

Anonymkode: cb1d5...0d2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette blir ikke bedre! Tro meg! 

Planlegg bruddet, du må fortsette framtiden uten han i samme hus.

Hvilket land er han fra? Hvor gamle er dere?

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta med barnet og reis til krisesenter. Så kan du få råd der. Ikke si ifra på forhånd, og pakk kun det aller viktigste. Barnets pass må du få med deg, så han ikke tar barnet ut av landet. Reis i dag.

Anonymkode: 89dd4...ceb

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om dette er en trolle-tråd eller ei, er dette et virkelig scenario for mange! 
For de som er i denne situasjonen så vær så snill å ikke aksepter å leve slik! 
Du er verdt mye og slike menn finnes der mange av dessverre.. både muslimer og ikke-muslimer. 

Anonymkode: 91bc1...877

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg vekk fort som bare det. Reis til krisesenter med barnet ditt. han får aldri hovedomsorgen for barnet, han kan ringe barnevernet så mye han vil, det hjelper ikke, og de vil bare ignorere han etterhvert. Har selv en ex mann som meldte meg flere ganger til barnevernet, barnevernet forsto raskt at dette er en mann som bare ønsker hevn. Og at det jeg ble meldt for overhodet ikke stemte.

Anonymkode: 37082...8f1

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Barnevernet kommer aldri til å gi ungen til han. Kast han ut og søk støtte hos dine.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er i det humøret, er det jo bra at han stakk, og ikke ble alene med unge . 

Dump. 

Anonymkode: 5694e...102

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at enkelte tror at det er en tulletråd, men kan dere ikke bare spare dere for å kommentere. Kommentarene deres er så ødeleggende for trådstarter om hun er seriøs. 

Ts, ikke la disse tråkke på deg, bare se forbi dem. 

Det du må gjøre er å få mannen din bort i fra både deg og barna. Han ødelegger deg, og barna. 

Ta kontakt med krisesenter snarest. Kun ra med deg det aller viktigste, deg selv og ungene og møt opp der. 

Anonymkode: f466c...a94

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da ringer du til jobben og sier at det er et krisetilfelle i familien. Så tar du ut sykemelding mens du ordner samlivsbruddet.

Anonymkode: 37049...f03

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta ansvar, slutt å vær sosial med andre utenfor familien og la mannen få ei kone eller to til. 

Da slipper du å måtte underholde denne flotte mannen alene. 

Anonymkode: fe21b...ef4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da ringer du til jobben og sier at det er et krisetilfelle i familien. Så tar du ut sykemelding mens du ordner samlivsbruddet.

Så legen er ikke lenger den som sykemelder? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, hun bør snakke med fastlegen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Greit nok at enkelte tror at det er en tulletråd, men kan dere ikke bare spare dere for å kommentere. Kommentarene deres er så ødeleggende for trådstarter om hun er seriøs. 

Ts, ikke la disse tråkke på deg, bare se forbi dem. 

Det du må gjøre er å få mannen din bort i fra både deg og barna. Han ødelegger deg, og barna. 

Ta kontakt med krisesenter snarest. Kun ra med deg det aller viktigste, deg selv og ungene og møt opp der. 

Anonymkode: f466c...a94

Jeg er helt ødelagt.... 😭

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, via legen. 

AnonymBruker
Skrevet

Han har vært utro og du er en skam?

Anonymkode: 0ca38...63b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du skrive hvor han er fra? 

Lettere å forstå hans kultur og tankegang. 

Anonymkode: 66f95...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...