Gå til innhold

Sykemelding fra sommerjobb på AAP

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nok forskjellig fra person til person, men gikk på skolen dagen etter min far ble drept og på jobb samme kveld som min mor døde

Anonymkode: 324dd...1fd

Ja, jeg dro på skolen etter jeg mistet faren min jeg også, men jeg tror ikke det er så hyggelig å dra på butikkjobb med kundeservice og smile etter noe slikt for min egen del

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Thjelp skrev (35 minutter siden):

så når dere står på randen av å miste foreldre og har mye psykisk påkjennelse så drar dere fremdeles på jobb? 
Jeg vet at ikke jeg syk, men jeg står i fare for å miste min mor, og som nærmeste pårørende blir det litt ekstra for meg å ordne med oppe i alt som skjer.

Ja, man må faktisk det. Alternativet er velferdspermisjon med/uten lønn og ferie. Evt bytte bort vakter, og jobbe den inn  igjen senere. 

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Det dør tusenvis av mennesker i Norge hver dag, tror du virkelig alle de nærmeste pårørende får sykemelding?

Nei, det gjør det så absolutt ikke. "Tusenvis" er i realiteten litt over 100.

TS, vil råde deg til å snakke med legen din, sannsynlig får du raskere svar der enn fra NAV. Du bør også høre med jobben om du kan få fri/permisjon for å ordne med situasjonen rundt din mor, de fleste seriøse arbeidsplasser har ordninger for sånne ting.

Anonymkode: 28356...fb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...