Gå til innhold

Kontaktet eksen med bursdagshilsen i dag, er jeg svak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eks kjæresten min har bursdag i dag, og jeg gratulerte han med dagen. Det ble slutt mellom oss for 1,5 mnd siden. Jeg ba han da om å ikke kontakt meg på noen måte for jeg ville komme over ting. Men han tok mye kontakt, senest forrige helg. Jeg er en bursdags person og gratulerte han med dagen, men fikk et kaldt "takk!" Tilbake. Ble ganske lei meg over det, selv om jeg ikke forventet mer enn det. Føler meg veldig svak over å ha tatt kontakt. 

Anonymkode: 48e5f...40d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo hyggelig at du sendte en bursdagsmelding. Det er ofte lettere å bli ferdig med noe når man får det overstått. Du har lenge tenkt på at det er bursdagen hans i dag, så har du sendt en melding, og nå er det gjort. Da trenger du ikke tenke mer på hans bursdag i dag. Hvis du ikke ellers ønsker kontakt så lar du være å sende flere meldinger nå. Om et år så kan du se hva du føler for og ev. sende en ny bursdagsmelding.

Anonymkode: 4b261...f2d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo hyggelig at du sendte en bursdagsmelding. Det er ofte lettere å bli ferdig med noe når man får det overstått. Du har lenge tenkt på at det er bursdagen hans i dag, så har du sendt en melding, og nå er det gjort. Da trenger du ikke tenke mer på hans bursdag i dag. Hvis du ikke ellers ønsker kontakt så lar du være å sende flere meldinger nå. Om et år så kan du se hva du føler for og ev. sende en ny bursdagsmelding.

Anonymkode: 4b261...f2d

Tusen takk for ditt fine svar. Jeg er veldig streng med meg selv med det meste i livet og når jeg ikke klarer å holde igjen på slike ting og særlig følelser blir jeg sint på meg selv. Men måten du beskriver det på en en fin måte å se det på. 🌞

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er unødvendig. Din handling minte han på hvordan det ble slutt mellom dere på bursdagen hans. Synes du kunne ha latt være, ekser er ikke venner. Kan godt være han har kjærlighetssorg, og helst ville tenke på noe annet.

Anonymkode: 6ce7e...158

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du er svak ja

Anonymkode: d0c0b...1d4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er svak ja

Anonymkode: d0c0b...1d4

Du er ivertfall klar i talen din, det skal du ha. Jeg håper du er den sterkeste personen i verden og takler og tåler alt. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er unødvendig. Din handling minte han på hvordan det ble slutt mellom dere på bursdagen hans. Synes du kunne ha latt være, ekser er ikke venner. Kan godt være han har kjærlighetssorg, og helst ville tenke på noe annet.

Anonymkode: 6ce7e...158

Du har rett, tenkte ikke på det på den måten. Takk for svar 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva baktanken din var. Virker som du ble snurt over at du kun fikk et takk tilbake.

Synes dette virket utrolig hensynsløst gjort. Leke med andre sine følelser på denne måten...

Anonymkode: dcbb9...c2e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hèlt unødvendig. Svært få vil ha en skikkelig intensjon, og da er det bare en ræva ting å gjøre. 

Anonymkode: 287bd...91c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer veldig på hva baktanken din var. Virker som du ble snurt over at du kun fikk et takk tilbake.

Synes dette virket utrolig hensynsløst gjort. Leke med andre sine følelser på denne måten...

Leser du ikke hva ts skriver? Du virker som du tror du har den beste moralen i verden og at du ikke skjønte en dritt av hva hun mente. Du er sikkert kjempe kald mot mennesker i ditt liv og bare kutter alle lett ut. Man kan ha følelser etter et brudd og kjenne på savn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hèlt unødvendig. Svært få vil ha en skikkelig intensjon, og da er det bare en ræva ting å gjøre. 

Anonymkode: 287bd...91c

Dette likte du nok, å være kald mot et menneske som viser følelser. Du har misforstått hva Ts skrev. Kan hun ikke bare ha følelser og savne en person? Hvorfor er du så ekkel at du tror hun gjorde det for å være slem? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, mjaus said:

Svakt, ja

Ts her: det går helt fint med de negative svarene her også, jeg forventet mye av dette på KG, hadde jeg vært veldig sår så hadde jeg aldri lagt ut noe her. Jeg vet folk elsker å være bedreviter og føle seg overlegen når de tror de har fasit på alt og særlig de som tror de er moder Theresa selv. Jeg tåler det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Leser du ikke hva ts skriver? Du virker som du tror du har den beste moralen i verden og at du ikke skjønte en dritt av hva hun mente. Du er sikkert kjempe kald mot mennesker i ditt liv og bare kutter alle lett ut. Man kan ha følelser etter et brudd og kjenne på savn. 

Det var hun som ba han ikke ta kontakt med henne igjen. Etter en måned strør hun salt i såret ved å sende melding på bursdagen hans, på en allerede sårbar dag for han. 

Hvem er den følelsesløse her mener du? Kanskje på tide å komme seg videre og ikke ødelegge for andre mer.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her: det går helt fint med de negative svarene her også, jeg forventet mye av dette på KG, hadde jeg vært veldig sår så hadde jeg aldri lagt ut noe her. Jeg vet folk elsker å være bedreviter og føle seg overlegen når de tror de har fasit på alt og særlig de som tror de er moder Theresa selv. Jeg tåler det. 

Hvorfor blir du så passiv aggressiv? Du spør ordrett i tittelen "er jeg svak?". Du må tåle å få et ja på at det var svakt gjort av deg uten å bli så bitter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skriver jo ikke noe om hvofor du sendte meldingen. Attpåtil ble du skuffet over et takk, selv om du ba han ikke ta kontakt. Ønsker du sympati må du ut med alle fakta, ellers må du bare forvente svar på tiltale.

• Liker 4
Skrevet

Det var hyggelig gjort av deg. Men muligens en påminnelse om hva som ikke er smart å gjøre når du har bedt om " null kontakt ". Det kan oppleves som sårt for eksen din, så skjønner at svaret er litt kort. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, mjaus said:

Hvorfor blir du så passiv aggressiv? Du spør ordrett i tittelen "er jeg svak?". Du må tåle å få et ja på at det var svakt gjort av deg uten å bli så bitter.

Helt enig her.
TS, hva skal du med tråden om du ikke tåler et ja? 
Du legger ut et lukket spørsmål som folk kan svare ja eller nei på. Når du får et nei, så blir du fornærmet. Meget spesi

Anonymkode: fb204...65b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ba ham ikke ta kontakt med deg på noen måte, men du skal kunne kontakte ham? Merkelig oppførsel, vær glad du fikk svar på tross av at du har forbudt ham det.

Anonymkode: 31d6e...cc7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Helt enig her.
TS, hva skal du med tråden om du ikke tåler et ja? 
Du legger ut et lukket spørsmål som folk kan svare ja eller nei på. Når du får et ja, så blir du fornærmet. Meget spesi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...