Gå til innhold

2 åringen vil ikke spise på 3 dager.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vil ikke virke som den hysteriske hønnemoren. 

Min datter på 2 år vil ikke ha mat. Hun har nesten ikke spist på tre dager. Dette er uvanlig siden hun er storspiser til vanlig.

Men nå så vil hun ikke ha mat i det hele tatt. Burde jeg kontakte legen imorgen? Hun er ellers i fin form bare litt slapp og sover dårlig. 

Anonymkode: 658eb...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det vært veldig varmt der dere bor? Mange får nedsatt matlyst i varmen. Drikker hun nok?

Men hun er jo ikke i fin form om hun er slapp, så ta en tur til helsestasjon/lege for råd og hjelp. Bedre 100 ganger for mye enn 1 gang for lite når det gjelder så små barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Varmen som gjør det? 

Kjøp inn noe du veit hun spiser. Samme om det er is eller godteri. Kjøp inn hennes favoritt drikke. Hjelper ikke det ville jeg nok kontaktet legen.

Anonymkode: ce77e...ac3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Potetgull, is og saft pleier å funke her. Salt potetgull er bra. Mister matlysten selv i varmen.

Anonymkode: 2c049...fd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert munnsår

Anonymkode: 38d28...1e0

Skrevet

Drikker hun nok? Vann? Melk.? Saft? Sjokomelk? Is?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Vil ikke virke som den hysteriske hønnemoren. 

Min datter på 2 år vil ikke ha mat. Hun har nesten ikke spist på tre dager. Dette er uvanlig siden hun er storspiser til vanlig.

Men nå så vil hun ikke ha mat i det hele tatt. Burde jeg kontakte legen imorgen? Hun er ellers i fin form bare litt slapp og sover dårlig. 

Anonymkode: 658eb...5e2

Høres kjent ut. Sånn ble min sønn også da han var smårolling og det var veldig varmt ute. Han mistet matlysten totalt. Var heldigvis lettere å få i han nok å drikke (saft, eller vann med smak, gjør at små barn drikker mer på varme dager).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd med næringsdrikker fra apoteket? 

Anonymkode: d8fbe...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...