AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Hei! Jeg har siden januar gått ned 9 kg (JA jeg vet jeg er litt lubben enda, skal ned 5 kg til). Jeg har gått fra 72 kg til 63kg. Jeg er 168 høy. Problemet mitt nå er at jeg liksom ikke «ser» vektnedgangen? Jeg føler jeg bruker de samme klærne som vanlig og ser fortsatt lubben ut. Er ikke 9 kg noe som burde synes litt? 😔 Anonymkode: 7a246...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 I og med at du «ser» deg selv hele tiden, så er det nok lett for at du ikke selv ser endringen, da den skjer så gradvis. Hvis du hadde målt med målebånd (livvidde, lår, overarmer) før vektnedgangen og sammenlignet med nå, så ville du nok ha sett at omkrets var blitt lavere. Ellers er det supert at du har greid å gå ned 9 kilo. 🙂 Du er normalvektig nå. Men det er veldig vanlig ved vektnedgang at man fortsatt synes at man ser større ut enn man er. Har du noen du stoler på og som du kan spørre? Anonymkode: a397d...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Del Skrevet 26. juni 2022 Ganske vanlig. Har gått ned 45 kilo og ser det ikke jeg heller, kommer alltid til å føle meg så stor. Anonymkode: a2956...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Del Skrevet 26. juni 2022 Da er det lurt å ha målebånd eller se på klærne sine. Jeg så det ikke selv da jeg gikk fra 75 til 66, men fra 66 til 60 så jeg endringen. Jeg er mye mer markert og har fått friskere ledd, er 167 høy. Anonymkode: 6c7aa...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Del Skrevet 26. juni 2022 9 kg på den vekten er mye og du bør faktisk kunne se forskjell. Har du et bilde å se tilbake til ts? Synes det er noe bekymringsverdig at du ikke kan se noe forskjell, for det er åpenbart t du har gått ned. Vanligvis ser en ikke like stor forandring på seg selv enn andre, men du bør kunne se at det er noe forskjell i blant annet ansiktet ditt , samt noe rundt armer og bein. Men kan være du ikke oppfatter det som den store forandringen, men det skal være tydelig. Anonymkode: b89fb...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg er 170 og har gått ned fra 78 til 70 og jeg merker det på klærne som sitter bedre, arbeidsbuksen har begynt å henge og slenge. Anonymkode: c1e7f...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå