AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg har fått litt irritert og flassende hodebunn etter to ukers bruk. Noen med positive/ negative erfaringer her? Anonymkode: c5d1e...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 Brukte det for mange år siden. Håret vokste kjempe fort, men mistet også masse mer hår dessverre... Anonymkode: c2061...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Del Skrevet 26. juni 2022 Fikk tørt hår og hodebunn etter 2 ukers bruk. Anonymkode: e84b8...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Del Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 12.26): Jeg har fått litt irritert og flassende hodebunn etter to ukers bruk. Noen med positive/ negative erfaringer her? Anonymkode: c5d1e...b2b ja, veldig positiv erfaring. Men det er viktig å velge den rette, og det er viktig å gi det litt tid. Jeg har brukt Isangs i mange år, og er fullstendig kvitt flass og sår hodebunn. Kan ikke anbefale den nok!!!! https://isangs.com/da-no/products/skaansom-shampoo Anonymkode: d6ff9...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg har brukt det etter to fødsler og 3 operasjoner. Du får tørt, men langt hår. Anonymkode: 3bdc0...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå