Gå til innhold

Hva er den beste og mest betydningsfulle gaven du har fått, eller gitt til en voksen mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venn som blir 60år. Og ønsker å gi noe ekstra hyggelig, men kommer ikke på noen ting. 

Hva har du gitt eller fått som varmet ekstra mye? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke interesser/hobbyer har vedkommede?

AnonymBruker
Skrevet

Vi spleiset på gavekort på flybilletter  det ble veldig godt mottatt.

Anonymkode: 1b165...6ed

Skrevet

En gang da jeg var i tyveårene og var kjæreste med mitt livs kjærlighet, fikk jeg fullt skiantrekk til å stå på slalåm i av han til jul. Det høres ubetydelig ut, men det var tanken bak som gjorde at jeg satte sånn pris på gaven.

Han mente det godt og håpet jo at gaven ville gjøre at jeg tok følge med han i slalåmbakken heretter... han elsket slalåm, men ikke jeg. Jeg hadde aldri stått på slalåm i mitt liv før, og hadde heller aldri drevet med noen form for sport. Men jeg skjønte at han mente det godt og bare ville at vi skulle få en felles hobby sammen, så jeg ble oppriktig og virkelig, virkelig glad for klærne. De var i rødt, husker jeg. Slalåmbukse og jakke som hørte til. Dyre greier, han hadde jo blakket seg helt på det.

Jeg sto på slalåm på en av hytteturene vi var på EN gang i de klærne... og det gikk virkelig dårlig. Jeg falt i voldsom fart og slo meg så fælt at jeg ødela nakken min. Den ble vridd nesten helt rundt i fallet, føltes det som. Dagen etter klarte jeg ikke bevege hodet i det hele tatt, klarte bare å se rett frem i en uke etterpå. Det ble siste gang jeg brukte slalåmski.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...