AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Går det an? Med skikkelig madrass altså, ikke bare den som kommer med. Baby trives ikke i sprinkelsengen og er aktiv slik at han har dunket seg og satt en fot fast. Sprinkelbeskyttelse er uaktuelt pga fare for krybbedød, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst å kaste hele sprinkelsenga jeg brukte 8k på og bruke reisesengen som han sov så trygt og godt i når vi var på tur, men føler det blir veldig feil og ikke «skikkelig» på en måte. Anonymkode: 71318...c89
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Så lenge babyen sover godt så er vel det det viktigste? Hørt om flere som har brukt det Anonymkode: e1690...522 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Går det an? Med skikkelig madrass altså, ikke bare den som kommer med. Baby trives ikke i sprinkelsengen og er aktiv slik at han har dunket seg og satt en fot fast. Sprinkelbeskyttelse er uaktuelt pga fare for krybbedød, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst å kaste hele sprinkelsenga jeg brukte 8k på og bruke reisesengen som han sov så trygt og godt i når vi var på tur, men føler det blir veldig feil og ikke «skikkelig» på en måte. Anonymkode: 71318...c89 Kan ikke finne noen gode grunner til at det ikke skal gå. Bortsett fra at reisesenga ofte er litt lettere og kanskje lettere å velte om barnet er veeldig aktivt nedi der? Vårt barn har også satt fast føttene ved flere anledninger i vanlig sprinkelseng, men har lært fort at det gjør vondt og gjør det ikke igjen. Dunke i hodeenden gjøres også, men blir ikke skader av det heldigvis. Anonymkode: 63a75...97d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Krybbedød av sprinkelbeskyttelse? Reiseseng er sikkert ok, våre lå i vognbaggen (myk) i månedsvis. Så hadde vi sovepose med seler…. Anonymkode: f799c...895
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Krybbedød av sprinkelbeskyttelse? Reiseseng er sikkert ok, våre lå i vognbaggen (myk) i månedsvis. Så hadde vi sovepose med seler…. Anonymkode: f799c...895 https://lub.no/om-barnedod/krybbedod/forebygging-av-krybbedod/sorg-for-gode-pusteforhold/sengekantbeskytter-gir-risiko-for-spedbarnsdod?fromUrl=tema%2Fforebygging%2Fsengekantbeskytter-gir-risiko-spedbarnsdød Anonymkode: e1690...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå