AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Jeg og samboeren, 39 og 40 år har vært uten sex i 2 år pga ting på det personlige plan. Jeg har sovet på sofaen på den tiden, men tenker at skal forholdet overleve så må jeg begynne sove i senga. Han tar ikke initiativ, så jeg vet ikke helt hvordan jeg mer kan ta tak i ting, noen tips? Mvh kvinne 39 Anonymkode: 6782c...d57
Fioljenta Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 (endret) For meg høres det ut som om dere bør spørre noen profesjonelle om tips… Dere kan jo prøve å kysse og klemme mer i hverdagen slik at hoppet blir mindre. Kanskje foreslå en massasje hvis det passer. Og kanskje sengen er det beste stedet for en massasje? Dere kan også sette av tid og rom til å være kjærester igjen. Men sånne tips fungerer sikkert ikke for alle. Dere må finne noe som fungerer for dere i den situasjonen dere er i. Og derfor tenker jeg at det kanskje er lurt å søke hjelp. Jeg heier på dere! Endret 26. juni 2022 av Fioljenta 2
jenta1983 Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 (endret) Fioljenta skrev (4 minutter siden): For meg høres det ut som om dere bør spørre noen profesjonelle om tips… Dere kan jo prøve å kysse og klemme mer i hverdagen slik at hoppet blir mindre. Kanskje foreslå en massasje hvis det passer. Og kanskje sengen er det beste stedet for en massasje? Dere kan også sette av tid og rom til å være kjærester igjen. Men sånne tips fungerer sikkert ikke for alle. Dere må finne noe som fungerer for dere i den situasjonen dere er i. Og derfor tenker jeg at det kanskje er lurt å søke hjelp. Jeg heier på dere! Tusen takk ❤️❤️ samboeren sier at han ikke har stort behov men merker jeg har fått litt større behov, litt merkelig kanskje, han jobber veldig mye og er sliten, men får prøve ut litt ❤️❤️ Endret 26. juni 2022 av jenta1983
GiftM Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Er ikke så lett når en er sliten og mangler overskudd. Har selv vert borti det når dagene blir krevende pga jobb, barn osv. Det jeg vil anbefale er at du er spontan, styk på han, begynn å suge han, gjerne til han kommer i munn din. Lek med spermen før du svelger. Ta deg selv og kle deg litt frekt osv. Om han ikke gjør så mye nå så kan plutselig lysten komme når han merker du er ekstra god med han😊😊😊
blaffen Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og samboeren, 39 og 40 år har vært uten sex i 2 år pga ting på det personlige plan. Jeg har sovet på sofaen på den tiden, men tenker at skal forholdet overleve så må jeg begynne sove i senga. Han tar ikke initiativ, så jeg vet ikke helt hvordan jeg mer kan ta tak i ting, noen tips? Mvh kvinne 39 Anonymkode: 6782c...d57 Det er litt som å begynne å trene. Du må bare sette i gang. Også må du fortsette.. Kom deg tilbake i senga, da blir det enklere å ta initiativ for begge. Fortell ham hvorfor du sover i senga igjen, at du kommer til å ta initiativ, kanskje legg til at du håper men ikke krever at han også tar initiativ. Legg lista lavt til å begynne med, ikke forvent 2-timers knull med en gang, eller daglig sex. Etter 2 års tørke vil selv et 5-minutters ligg en gang i uka være en fremskritt.. Dessuten, hold ut. Dette kan ta tid å snu. Lykke til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå