Gå til innhold

Folk i TVEDESTRAND - Tix konsert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Kakaoen skrev (2 timer siden):

Finn ut om det er familiekonsert. Det tipper jeg det er. For han skal spille på Palmesus Junior i Kristiansand nå til uka. Vi var på TIX familie-konsert i fjor på Sør Arena med ungene. De var da 5 og 8. Hadde det knallgøy! Han hadde ikke med de groveste sangene sine! Og i en av de sensurerte han også teksten sin ;) 

Ang Camping så sjekk ut Sørlandet feriesenter i Risør. Det er ikke så langt unna Tvedestrand, og er en veldig bra campingplass :)  

Så bra de koste seg 🤩 Er familiekonsert dette også, vanlig konsert senere på kvelden, men den skal vi ikke på 😊

Tusen takk for tips om camping 😊

Rosatoast skrev (2 timer siden):

Hvorfor googler du ikke bare denne konserten for å finne arrangementet eller nettsiden for festivalen? Da får du all infoen du spør om her.. 

Det har jeg gjort, men fant utrolig lite.

Kunne tenke meg å vite litt mer om atkomst, hvordan teltet/konsertområdet er, feks.  om vi må ha med egne stoler. Er det under tak osv. Har ikke funnet svar på mine spørsmål etter å ha googlet, DERFOR skriver jeg her 😊

Anonymkode: b3672...ca1

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep, brukerdebatt, krenkende innhold og innhold fra bruker som utgir seg for å være flere personer. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Bakkeskåt er nede i havna i Tvedestrand, og så langt en kommer til høyre. Sjekk ut Risøya camping eller Sørlandet camping for overnatting. Hvis du har googla deg frem til at det er familiekonsert (jeg finner bare en på kveldstid for voksne), ta kontakt med arrangør for å få svar på spørsmålene dine. 

Anonymkode: a7c10...bc8

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Bakkeskåt, er helt nede ved vannet. Havna i Tvedestrand. Jeg vet det er noen Airbnb, som landlig lykke blandt annet, samt risøya, gjeving, og Sørlandet camping. 
Det er regatta helg, så det er flere konserter, men ikke alle er for barn.

Tix er derimot satt opp som en familiekonsert kl 18. Så det blir nok kjempe gøy.

Anonymkode: eb087...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...