Gå til innhold

Hva er den beste hevnen du har gjort mot en gutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mot gutter som har sviktet deg, vært utro, ikke vært lojal o.l. 😊

Og hvilken reaksjon kom det fra vedkommende etterpå? 

Min historie: jeg var hjemme hos eksen min alene da jeg fant ut at han hadde tekstet ei annen mens han var sammen med meg. Før han kom hjem, hadde jeg stappet tannbørsten hans i do, kastet alle klærne ut av klesskapet hans rett på gulvet, og gjorde rett og slett rommet hans veldig rotete før jeg dro. Fikk ikke et snev av dårlig samvittighet. Han ble ikke sur og reagerte ikke, da han selv visste at han fortjente det. 

Anonymkode: 3f0ca...94a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tatt hevn annet enn at jeg helt enkelt fjerner en person ut av livet mitt om de ikke har noe positivt å tilføye.

Å være hevngjerrig er verken kult eller søtt. Da lar man andre ha så stor makt over følelsene dine at man synker til et nivå hvor man stapper tannbørster i do og river opp klær. 

Anonymkode: 58b13...019

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg pulte en av kompisene hans, så sa jeg at jeg hadde gjort det, og så sa jeg ikke hvem.. da fikk han lure på hvilken av kompisene hans som ikke var til å stole på. 

han spurte i flere år etterpå, men han nevnte aldri den riktige. og jeg har enda ikke avslørt hvem det var.

Anonymkode: 9abce...bfd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd et ønske om å ta hevn for noe, jeg må innrømme at jeg synes det er litt skremmende at folk tenker på den måten. Samme hvor uskyldig det er? Når smerten står på som verst kan jeg av og til tenke at jeg hater den personen, men så fort den fæle bølgen roer seg litt, så vet jeg at jeg ikke egentlig hater dem - jeg elsker dem, og nettopp derfor er jeg så såret. For min del gjelder dette utroskap på fylla med en eks, og en annen eks hadde eskorter han lå med på jevnlig basis og løy og manipulerte... Jeg klarer fremdeles ikke føle at han fortjener noe ille i livet, MEN! Han fortjener å føle på så mye skam at det forårsaker en endring i positiv retning. Dét ønsker jeg og håper jeg på, men kan ikke kalle det hevn vel 😅

Anonymkode: 47b68...67d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en eks som knuste hjertet mitt noe jævlig, og en gang jeg var full på byen overhørte jeg to fyrer snakke om boliger det var lettvint å bryte seg inn i.

Jeg gikk bort til de og fortalte om et sted der det var enkelte å få opp vinduet, og at det stod elgitar, akustisk gitar, platespiller&forsterkere og masse sjeldne plater innenfor.

1-2 år senere kom jeg i snakk med en bekjent av min eks som fortalte at han hadde gåtefulle kjipt etter at han hadde hatt innbrudd og fått stjelt masse musikkutstyr!

Jeg vet ikke om det var et tilfeldig innbrudd eller om det var disse fyrene jeg snakket med, men karma kommer på besøk til de som fortjener det😶

Anonymkode: b485e...69c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde en eks som knuste hjertet mitt noe jævlig, og en gang jeg var full på byen overhørte jeg to fyrer snakke om boliger det var lettvint å bryte seg inn i.

Jeg gikk bort til de og fortalte om et sted der det var enkelte å få opp vinduet, og at det stod elgitar, akustisk gitar, platespiller&forsterkere og masse sjeldne plater innenfor.

1-2 år senere kom jeg i snakk med en bekjent av min eks som fortalte at han hadde gåtefulle kjipt etter at han hadde hatt innbrudd og fått stjelt masse musikkutstyr!

Jeg vet ikke om det var et tilfeldig innbrudd eller om det var disse fyrene jeg snakket med, men karma kommer på besøk til de som fortjener det😶

Ikke gåtefullt, men hadde hatt det kjipt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet etter seks måneders forhold fordi mannen plutselig mente jeg var for gammel til at han kunne få barn og stifte familie med meg. Jeg var 37, han 45. Dette sa han rett ut. 

Jeg lagde fake profil (der jeg var 30), kom i kontakt og avtalte å møtes et sted for en hyggelig date. Hun dukket selvsagt ikke opp. 

Så sendte «hun» en melding der hun forklarte at hun hadde kommet til møtestedet, sett han og syntes han så for gammel ut til at han var aktuell for henne. 😊

Anonymkode: 4a659...943

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ble dumpet etter seks måneders forhold fordi mannen plutselig mente jeg var for gammel til at han kunne få barn og stifte familie med meg. Jeg var 37, han 45. Dette sa han rett ut. 

Jeg lagde fake profil (der jeg var 30), kom i kontakt og avtalte å møtes et sted for en hyggelig date. Hun dukket selvsagt ikke opp. 

Så sendte «hun» en melding der hun forklarte at hun hadde kommet til møtestedet, sett han og syntes han så for gammel ut til at han var aktuell for henne. 😊

Anonymkode: 4a659...943

😂😂😂

Anonymkode: 54db8...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dumpet en snill og god mann etter et 6mnd forhold fordi jeg ikke hadde nok følelser for ham. Idag er jeg fortsatt singel mens han har blitt sammen med ei fin dame som han virker mye lykkeligere med ( ifølge sosiale medier, vi har ingen personlig kontakt)

Anonymkode: 7bce5...c2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg pulte en av kompisene hans, så sa jeg at jeg hadde gjort det, og så sa jeg ikke hvem.. da fikk han lure på hvilken av kompisene hans som ikke var til å stole på. 

han spurte i flere år etterpå, men han nevnte aldri den riktige. og jeg har enda ikke avslørt hvem det var.

Anonymkode: 9abce...bfd

Den er sjuk. 

Dårlig kompis han hadde forøvrig. 

Anonymkode: bbebe...c15

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tatt hevn annet enn at jeg helt enkelt fjerner en person ut av livet mitt om de ikke har noe positivt å tilføye.

Å være hevngjerrig er verken kult eller søtt. Da lar man andre ha så stor makt over følelsene dine at man synker til et nivå hvor man stapper tannbørster i do og river opp klær. 

Anonymkode: 58b13...019

👏

Anonymkode: 2df46...3a5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare stenger folk totalt ute av livet mitt når jeg brenner meg på dem.. 

Anonymkode: 8e0a0...9ee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For en slem tinh å gjøre

Anonymkode: 2df46...3a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mot gutter som har sviktet deg, vært utro, ikke vært lojal o.l. 😊

Og hvilken reaksjon kom det fra vedkommende etterpå? 

Min historie: jeg var hjemme hos eksen min alene da jeg fant ut at han hadde tekstet ei annen mens han var sammen med meg. Før han kom hjem, hadde jeg stappet tannbørsten hans i do, kastet alle klærne ut av klesskapet hans rett på gulvet, og gjorde rett og slett rommet hans veldig rotete før jeg dro. Fikk ikke et snev av dårlig samvittighet. Han ble ikke sur og reagerte ikke, da han selv visste at han fortjente det. 

Anonymkode: 3f0ca...94a

Jeg tror egentlig den største hevnen hadde vært om du ble oppriktig lei deg og skuffa, grått og sagt noen emosjonelle ting. Om du så hadde forlatt han uten noe mer hadde samvittigheten hans gnagd såpass at det hadde vært den største hevnen. Dette med at han måtte leve med å gjøre noen han var glad i lei seg. 

Nå er du fort i fare for å bli den gale eksen som kaster tannbørsten i do, river opp klær, riper opp bil, eller koker en kanin. Da vil han sannsynligvis komme seg over deg fortere med bakgrunn i at "hun var jo gæren". 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

😶

Dette er jo ikke kult. 

Det er kriminelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater ikke gutter, men menn. Har aldri hatt behov for å hevne meg, noe så barnslig.

Anonymkode: 01f50...5f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel hevn og hevn.. Datet en mann i litt over 1 år, han løy, chattet med andre damer, reiste på ferie med eksen uten å si noe og jeg fant ut at jeg ikke  likte han i det hele tatt så jeg dumpet han. Ferdig med det tenkte jeg, og gikk vidre i livet mitt.

Men så begynte han å stalke meg! Kjørte forbi leiligheten min igjen og igjen når jeg kom hjem fra jobb om kveldene. Ble plutselig kjempe intressert i den joggerunden jeg hadde hverdag, og begynnte faen med å jogge den også på samme tidspunkt som meg.. Dukket opp på døren min igjen og igjen og gråt. Fikk venner til å ringe meg og be meg møte han og være venner🙄 kom på jobben min med blomster og alt mulig greier🤦🏼‍♀️  han var så jævlig creepy!!! Kom rasende på motorsykkelen når jeg gikk en tur med en kollega (mann), grep tak i meg og måtte "fortelle noe kjempe viktig"  jeg var så flau!!  Dette varte i 1 år! Jeg var redd for å forlate leiligheten, livredd for at noen skulle finne ut om han og dette her.  Vurderte sterkt å ringe politiet.. 

Så til slutt var jeg ute på fest med venner og han og kompisen dukket opp i baren. Jeg hadde fått så jævlig nok at jeg tok med meg kompisen hans hjem og pulte han! 

Det var merkelig nok siste gang jeg så eksen min 🤔😅

Anonymkode: 62e98...3e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette er jo ikke kult. 

Det er kriminelt. 

Hun kunne jo ikke vite om de skulle bryte seg inn eller ikke.

Anonymkode: 8bc9a...b17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun kunne jo ikke vite om de skulle bryte seg inn eller ikke.

Anonymkode: 8bc9a...b17

Det blir jo som å informere en bankraner om hvilken bak som har minst overvåking, færrest på jobb, og hva de har i safe og kasseapparat. Hun var fullstendig klar over at disse gutta var kapable til å gjøre innbrudd. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min hevn var egentlig å ikke ta noe hevn. Jeg flyttet ut mens han var på jobb så han forventet å komme hjem til totalt kaos. I stedet var huset strøkent. Og han satt igjen med dårlig samvittighet og klump i magen. Jeg var totalt likegyldig til han, og har fortsatt med det i årene som har gått siden jeg flyttet.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...