AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Min forrige tannlege fortalte meg at når han fjernet gamle amalgan fyllinger, var både han og pasienten ekstra innpakket og han brukte dobbelt avtrekk for at både jeg og han ikke skulle få amalganen inn i kroppen. Han ble pensjonert og jeg fant meg en ny tannlege som nå har fjernet en amalgan fylling, men jeg glemte å spørre om han hadde ekstra tiltak under borringen. Jeg var litt nedopet under behandlingen så husker ikke hvordan ting foregikk. Hva er vanlig prosedyre? Anonymkode: e6003...1f4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Tannlegen har sikkert sine prosedyrer med amalgan fjerning. Jeg byttet ut gammel amalgan med komposittfyll i vår. Men det var i narkose så ikke spør hvor lang tid det tok eller hva tannlegen gjorde. Anonymkode: 183ed...4cf
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Dette veit de 😊 Du er nok i gode hender, og de forstår det nok om du vil ha ha en gjennomgang av det. Ta en tlf eller send en mail! Anonymkode: 623a8...bcc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tannlegen har sikkert sine prosedyrer med amalgan fjerning. Jeg byttet ut gammel amalgan med komposittfyll i vår. Men det var i narkose så ikke spør hvor lang tid det tok eller hva tannlegen gjorde. Anonymkode: 183ed...4cf Jeg gjorde det også i narkose. Ts Anonymkode: e6003...1f4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gjorde det også i narkose. Ts Anonymkode: e6003...1f4 Takk gud for at det finnes narkosebehandling. Ellers hadde det gått mange rundt med tannsmerter. I hvertfall jeg hadde det. Anonymkode: 183ed...4cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå