AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 I 3 år har jeg hatt ett slags fwb forhold til en mann. Det har egentlig værte lite av fordels biten. Kanskje 3-4 ganger per år. Men har drukket kaffe innimellom når vi møtes. Hver gang han foreslår litt mer en kaffe så klarer jeg ikke å si nei. Vet ikke hvorfor. Men det er den spenninga med å vite at vi skal møtes snart . Det har blitt noe jeg har blitt avhengig av tror jeg. Den spenninga det er å vente på at han skal komme og vite at vi skal møtes snart. Jeg har prøvd å slette og blokke han mange ganger i løpet av denne tiden men så kommer savnet som er så sterkt at jeg ikke klarer å la være å unblokke han igjen. Jeg traff en annen mann som jeg likte godt for det er svært sjelden jeg møter mannfolk jeg føler jeg har noe kjemi med. Har kun vært 1 siste 5 årene. Så de vokser lissom ikke på trær. Men jeg traff som jeg har hatt kontakt med online. Så møttes vi endelig og han var bra på alle måter og han fikk meg til å glemme min fwb helte den stunden han var her. Problemet var at han røykte. ...så lavt senker jeg aldri kravet mitt. Så tar man til takke med den mest usunne og giftige mannen som fins fordi det gir spenning og får blodet mitt til å bruse. Og i neste sekund er det tomhet og sinne at nå er det siste gang jeg skal ha noe med denne mannen... aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt det til meg selv. Men så tar han kontakt igjen og jeg er solgt. s Jeg har ingen venninner eller omgangskrets så er alene med hele opplevelsen føler jeg. Har ingen jeg kan si det til. Dermed føler jeg meg selvsagt svakere enn de som har en gjeng som backer de opp og tar deg med ut på ting for å distrahere deg bort fra en slik mann. Jeg har ikke noe i mot å ta en kaffe med han... men noe mer burde jeg kutte ut. Men nå ble skuffelsen så stor med han med røyken at jeg søkte tilbake til den giftige. Livet ble for tomt og ensomt uten noen. Jeg tenkte vi kunne møtes for en kaffe for det er så lenge siden men da ville han at vi skulle møtes for mer sfor jeg klarte å avvise han forrige gang da vi drakk kaffe for han foreslo det da og. Men nå denne gangen så sa jeg ja bare for å få den spenningen i kroppen og ja møte han før en drar på ferie. Jeg hadde fikset meg selv, bakt litt og ryddet og vasket og 5 minutter etter han skulle vært her så kom det melding om at han var alene med barna så da måtte han være hjemme med barna. Jeg ble heldigvis ikke så lei meg for egentlig syns jeg det var bra når jeg ikke klarte å si nei. Jeg skrev at det er helt ok. Men han mente vi kunne prøve en dag til uka? Jeg sa ja det går an, men tenker at nei jeg skal holde meg for opptatt til det. Vil bare ha en kopp kaffe kjenner jeg er det lengste jeg vil strekke meg. Jeg må bare fortsette å kjempe for å komme meg ut av dette tullet men jeg blir så lei av å sloss mot meg selv og så sier jeg bare plutselig ja når spørsmålet kommer uten å tenke meg om. Jeg elsker ikke meg selv nok. Jeg tror ikke jeg fortjener bedre etter all dritten i livet jeg har opplevd. Jeg føler alt er min skyld og dermed så tenker man jo automatisk at man ikke er verd noe og kan aldri få noe bra. Og det gjenspeiler nå de jeg har pratet med på nett. De jeg syns ser kjekke og hyggelige ut er ikke det. Bare ute etter en ting. Og er det noe jeg skal holde meg langt unna er det fwb heretter. Jeg føler også at jeg ikke har noe annet å tilby en mann en sex etter som det er bare det jeg har fått tilbud om de siste 5 åra. Bortsett fra han ene med røyken han var helt anderledes enn noen annen mann. Nærhet betydde mye for han og noe jeg har savnet stort. Men så var det den røyken og avstanden mellom oss som måtte ødelegge ett spirende kjærestepar. ja ja sånn er livet. Da blir det lett til å ty til den andre som fikk blodet til å bruse så lett i kroppen. Og som bor her jeg bor. Jeg ønsker meg bare en kjæreste ikke noe samboer. Vil bare vite at man er ekslusive og at det er bare meg så slipper å tenke på hvor mange andre ligger de med lissom? Anonymkode: ca8bb...8a8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Høres ut som du trenger venner. Anonymkode: 96f35...c6e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Er denne mannen du snakker om i forhold? Anonymkode: 5df6c...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå