Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sier babyen deres infra om natten når de ønsker melk?

Når min var helt nyfødt så gråt hun, etter noen få uker begynte hun å så bort på meg, mens nå som tre måneder bare sparker hun på meg meg beina😳 er dette normalt?😅

Anonymkode: 95388...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er normalt ja 😁 du og baby finner deres greie. 

jeg har lagt til når de klynker, og det gjør jeg i halvsøvne 😅

AnonymBruker
Skrevet

Hun går til angrep på armen eller puppen min, men hun kommer med aggressive sultne lyder. Det er et veldig tydelig signal. Dette har hun gjort siden hun var ganske nyfødt.

Vi samsover tett, selv om jeg prøver å få litt avstand og kanskje legge en arm mellom. 

Anonymkode: 6731f...527

AnonymBruker
Skrevet

Min knirker som ei låvedør enten han ligger i senga mi eller i sin egen. Gjort siden han var et par uker gammel. 😂🥰

Anonymkode: 6c70d...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Våkner kun når han vil ha mat 😜 da funker ikke smokk eller noe, kun puppen som gjelder så er ganske tydelig at han vil ha påfyll😂

Anonymkode: abe39...742

Skrevet

Min sparker med armer og ben + veiver med hodet😂 Våkner jeg ikke av det begynner hun å gråte. 

AnonymBruker
Skrevet

Så rart at de ikke gråter om natte, men bruker andre kommunikasjonsformer, om dagen gråter min når den vil ha mat. Men veldig behagelig å slippe hyling om natten da :D

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så rart at de ikke gråter om natte, men bruker andre kommunikasjonsformer, om dagen gråter min når den vil ha mat. Men veldig behagelig å slippe hyling om natten da :D

De bruker gjerne andre kommunikasjonsformer om dagen også, men det kan være vanskeligere å oppfatte når det er andre forstyrrelser. Mine forteller ihvertfall tydelig at de er sultne uten å gråte, men begynner å gråte om de ikke får mat.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De bruker gjerne andre kommunikasjonsformer om dagen også, men det kan være vanskeligere å oppfatte når det er andre forstyrrelser. Mine forteller ihvertfall tydelig at de er sultne uten å gråte, men begynner å gråte om de ikke får mat.

Ikke nødvendig vis, min går fra rolig soving til hylgrining når den vil ha mat. Ingen ting i mellom for å signalisere sult. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke nødvendig vis, min går fra rolig soving til hylgrining når den vil ha mat. Ingen ting i mellom for å signalisere sult. 

Men dette er kun på dagtid, aldri natt.

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bevege seg, vrir hodet fra side til side for å søke etter puppe og kan lage noen klynkelyder. Baby 2 mnd

Anonymkode: 602c8...7db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 12.24):

De bruker andre kommunikasjonsformer hele døgnet, men det ender med hyling/gråting når de andre formene for kommunikasjon ikke blir oppdaget 😊

Anonymkode: c28f3...326

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De våkner jo stort sett bare for mat når de er så små og sover ellers. Jeg merket alltid når baby våknet. Deg første tegnet de alltid gjør er å sutte på fingrene. Så knirk osv. Gråt er absolutt siste tegn og folk som klager over gråtende babyer fanger rett og slett ikke opp signalene til babyene sine. (med mindre det er kolikk osv, snakker om friske babyer) 

Anonymkode: 05e5a...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Min har tatt tak i smokken og pælma den hardt bakover og ut av senga. Da vet jeg at han vil ha pupp og ikke smokk 😂

Anonymkode: 1c65d...fde

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...