AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Kan stå opp om morgen, og svette bare av å stå sminke meg etter dusjen. Må tørke av svette fra panne og ved siden av nesen flere ganger mens jeg prøver å sminke meg ferdig. Svette så hele håret blir vått igjen rett etter å ha fønet det tørt. Og på jobb svette så jævlig, selv uten noen anstrengelse. Dette er et stort problem ! Og legen tar meg ikke seriøst. Mener dette ikke er et problem da dette er slik kun om sommeren. Men dette er pinlig i jobb situasjoner, og kan da ikke være normalt av å svette så mye av nesten ingen anstrengelse. Har lavt stoffskifte og tar levaxin, blodprøver er fine. Hjelp ! Hva kan jeg gjøre ? Anonymkode: 9a6b3...168
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Jeg er sånn hele året jeg, kan svette om natten også. Må sette meg ned en halvtimes tid i frisk luft etter dusjing før jeg kan sminke meg. Bruker noen sånne absorberende engangsservietter for å tørke av det blanke i ansiktet gjennom dagen, og kan flere perioder av dagen bli svett i håret også. Om jeg sitter i sola, blir jeg så svett at hele håret blir klissvått😔 Anonymkode: 4bba8...241 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå