Belima Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Lurer på om det er en Mango-butikk i Oslo? Skal på 2 dagers tur til Oslo med barnebarnet mitt. Her vi bor har vi "bare" H&M, Lindex, Kap Ahl og Cubus. Zara, ikke i Oslo, har hun vært i tidligere, men fant ikke noe. Er det noen andre ok butikker som dere kan anbefale?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 New Yorker. Veldig billig, ungdommen elsker den og har små str. Anonymkode: 0be2b...663
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 New yorker som nevnt over, min datter på snart 12 år elsker klærne der. Ellers så liker datteren min også klær fra Junkyard, det har de også i Oslo. Mango hadde en butikk i mange år i Oslo, jeg vet ikke sikkert, men tror de har den enda 🤷♀️ Anonymkode: 26a44...6d1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Spørs jo på størrelsen, men Monki og Weekday? Og Brandy Melville…,,(Spørs VELDIG på størrelsen, og bevissthet rundt merker og pris og holdninger, men de har søte topper og smykker, og 12-åringer flest syns det egentlig det er veldig stas..,) Anonymkode: 0b66a...f7a
Belima Skrevet 26. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2022 Takk for alle svar. Denne 12 åringen er en typisk jentejente som liker klær av den mer feminine typen. Nå får vi nok butikker å sjekke til uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå