AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Menn og kvinner, hva synes dere om store yte kjønnslepper? De er så store at de kan dingle og henge enkelte ganger. Anonymkode: 0dd67...0f6 1
Klump Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 (endret) Vil helst ha små både indre og ytre Endret 25. juni 2022 av Klump
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 syns ikke det er pent Anonymkode: 3a96c...42a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Menn og kvinner, hva synes dere om store yte kjønnslepper? De er så store at de kan dingle og henge enkelte ganger. Anonymkode: 0dd67...0f6 Helt perfekt. Skulle ønske samboer hadde det. Anonymkode: 4b81f...c29
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 Ja, til alt av lepper. Anonymkode: f47d3...5d9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Menn og kvinner, hva synes dere om store yte kjønnslepper? De er så store at de kan dingle og henge enkelte ganger. Anonymkode: 0dd67...0f6 Kvinner kan være alt for jålete. Helt greit at dere er opptatt av utseende og tar vare på dere selv, men vær dere selv, elsk dere selv, uten å bli høy på pæra. Ikke tenk på at alt skal fikses og endres, bare fordi det er mulig og noen har gjort det før dere. Vi menn er vulgære griser når det kommer til sex og kvinnekroppen. Elsker vi deg er kroppen din det minste problemet. Tro meg på det. Ikke la idioter som sitter på nett og drømmer om designerkropper påvirke deg. Be strong. Finner du noen som elsker deg, kan jeg love deg at kroppen din vil være hans deiligste fantasi. Og spesielt akkurat det du bekymrer deg for i denne tråden. Hovedinteressen for en mann vil være akkurat der nede. Som sagt, vi er vulgære griser. Men ikke onde mennesker for det. Anonymkode: f65fd...f30 4
I Grosny Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Menn og kvinner, hva synes dere om store yte kjønnslepper? De er så store at de kan dingle og henge enkelte ganger. Anonymkode: 0dd67...0f6 Saftig sexy 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kvinner kan være alt for jålete. Helt greit at dere er opptatt av utseende og tar vare på dere selv, men vær dere selv, elsk dere selv, uten å bli høy på pæra. Ikke tenk på at alt skal fikses og endres, bare fordi det er mulig og noen har gjort det før dere. Vi menn er vulgære griser når det kommer til sex og kvinnekroppen. Elsker vi deg er kroppen din det minste problemet. Tro meg på det. Ikke la idioter som sitter på nett og drømmer om designerkropper påvirke deg. Be strong. Finner du noen som elsker deg, kan jeg love deg at kroppen din vil være hans deiligste fantasi. Og spesielt akkurat det du bekymrer deg for i denne tråden. Hovedinteressen for en mann vil være akkurat der nede. Som sagt, vi er vulgære griser. Men ikke onde mennesker for det. Anonymkode: f65fd...f30 Menn skulle ha visst hva som kan foregå oppi hodet på kvinner også 😅 Uskyldige er vi ikke altså. Ikke de fleste ihvertfall,det tror jeg ikke. Anonymkode: d3e4c...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Er vel vanlig at det blir litt roastbiff med alderen. Anonymkode: f4d27...762
smilo Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er vel vanlig at det blir litt roastbiff med alderen. Anonymkode: f4d27...762 Det har ingenting med alder å gjøre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 Du spør kvinner også??? Jeg er kvinne, og kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre kvinner ser ut nedentil. Jeg skal da ikke ha nærkontakt med dem uansett, så det er komplett likegyldig for meg. Anonymkode: f10c2...019
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 smilo skrev (32 minutter siden): Det har ingenting med alder å gjøre. Tull, selvfølgelig endres også venusberget med årene. Alder, fødsel, slanking, vektøkning. Alt spiller inn. Anonymkode: 4b81f...c29
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #15 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du spør kvinner også??? Jeg er kvinne, og kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre kvinner ser ut nedentil. Jeg skal da ikke ha nærkontakt med dem uansett, så det er komplett likegyldig for meg. Anonymkode: f10c2...019 Da er ikke spørsmålet ment til deg da skjønner du. Andre kvinner kan jo svare for det. Nok av kvinner som har nærkontakt med andre kvinners kjønnsorgan. Anonymkode: d3e4c...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå