Anonym-bruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Min far har desverre fått alzheimer. Ikke veldig dårlig av det enda, tar medisiner som fungerer som de skal. Men han spør om alt, hele tiden. Og er ikke svaret akkurat det han har tenkt blir han små spydig og irritert. Jeg skjønner dette er en del av sykdommen, men jeg sliter så med å takle dette. Er så lei av å få småspydige kommentarer, bli beskyldt for å ikke hjelpe han når jeg strekker meg så langt jeg kan for han. Noen andre som har vært i samme situasjon?
Boetica Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Ja, sånn er det. Det er irritasjon og sorg om hverandre. Man må bare bite det i seg, det skyldes skaden i hjernen.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Min mor har og Alzheimer. Hun er ikke spydig men dessverre er hun blitt veldig stille. Vi som før pratet om alt mulig har ingenting å prate om, lenger. Anonymkode: 87dde...0ae
Anonym-bruker Skrevet 26. juni 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Min mor har og Alzheimer. Hun er ikke spydig men dessverre er hun blitt veldig stille. Vi som før pratet om alt mulig har ingenting å prate om, lenger. Anonymkode: 87dde...0ae Uff. Like vondt det vil jeg tro. Trist å se forandringen skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå