AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg har brukt en ipl laser til hjemmebruk i noen uker nå, men skal ta en pause pga sommeren. Noen som vet når man kan bruke selvbruning på kroppen etter denne typen laser? Klarer ikke å finne noen sted der dette står. Verken på siden jeg har kjøpt produktet eller andre steder som selger lignende. Må jeg vente en uke, to uker? Siste behandling tok jeg idag på beina. Anonymkode: f7a35...209
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har brukt en ipl laser til hjemmebruk i noen uker nå, men skal ta en pause pga sommeren. Noen som vet når man kan bruke selvbruning på kroppen etter denne typen laser? Klarer ikke å finne noen sted der dette står. Verken på siden jeg har kjøpt produktet eller andre steder som selger lignende. Må jeg vente en uke, to uker? Siste behandling tok jeg idag på beina. Anonymkode: f7a35...209 Jeg påførte etter et par tre dager. Poenget er mest at porene skal rekke å lukke seg og huden ikke føles irritert. Anonymkode: 001a5...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå