Gå til innhold

Kunne du datet en med scat-fetisj?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en venninne som elsker scat, det byr meg imot, men hun sier at kjærlighet er kjærlighet. 

Jeg kunne aldri datet henne, men kunne du datet noen som tenner på scat og som er aktiv i sin tilfredsstillelse etter å få scat-behovet dekket? 

Anonymkode: 24ba2...7c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg, nei overhodet ikke. Det er bare grisete og ikke på en god måte, fy faen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men jeg kunne godt datet ei med bleiefetish eller wet. Grensen går ved ... eh, scat.

Varianter av "wet" er noe helt annet i min bok i alle fall.

Anonymkode: 0d483...481

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har en venninne som elsker scat, det byr meg imot, men hun sier at kjærlighet er kjærlighet. 

Jeg kunne aldri datet henne, men kunne du datet noen som tenner på scat og som er aktiv i sin tilfredsstillelse etter å få scat-behovet dekket? 

Anonymkode: 24ba2...7c5

Æsj

Anonymkode: a9816...eea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Heller ikke en som likte wet sex. Urin og avføring har aldri vært en del av mitt sexliv

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri, og jeg strekker meg langt. Tissefetish kunne kanskje gått dersom vedkommende var drømmedama.

Anonymkode: 2b72d...1b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja.

Jeg digger at en dame i det hele tatt har fetisjer, selv om det kanskje ikke er en fetisj som samsvarer med mine. Alt for mange damer der ute som bare er passive mottakere av sex, og har ingen ideer eller fantasier om noe som helst som tenner dem litt ekstra. Så for meg ville det vært utelukkende positivt at hun var aktivt tenkende og menende rundt sex, og ganske drøy også. Drøyt er uansett bra. De gøyeste fetisjene er de som er litt flaue å ha.

Anonymkode: 6aedd...58c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva betyr Scat? Er det latinsk/ medisinsk ord for bæsj? :klo:

Hilsen undrende. 

Anonymkode: f8db3...409

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei nei nei! 

Sperm-fetish; ja, wet, kanskje, men scat blir bare for nasty.

m44

Anonymkode: 98e8b...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor kommer ordet scat fra? Hva betyr scat?

Anonymkode: f8db3...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja.

Jeg digger at en dame i det hele tatt har fetisjer, selv om det kanskje ikke er en fetisj som samsvarer med mine. Alt for mange damer der ute som bare er passive mottakere av sex, og har ingen ideer eller fantasier om noe som helst som tenner dem litt ekstra. Så for meg ville det vært utelukkende positivt at hun var aktivt tenkende og menende rundt sex, og ganske drøy også. Drøyt er uansett bra. De gøyeste fetisjene er de som er litt flaue å ha.

Anonymkode: 6aedd...58c

Uansett hvilke fetisjer det snakkes om,så er det tre grupper som tør være åpne og snakke om det på nettet. Det er heterofile menn og skeive menn og kvinner. Heterofile kvinner,niks.. Det er fordi menn, uansett legning er vant til å få høre at de er griser uansett fordi de er menn. Skeive kvinner skiller seg også ut fra heterofile kvinner og er ikke vant med de samme fordommene i eget miljø, men allikevel andre fordommer fra motsatt miljø. Heterofile kvinner opplever fordommer hvis de tenner på ting som virker grisete, og de bryr seg åpenbart mere om det enn de andre gruppene. Derfor virker de kjedeligere,de tør ikke være åpne rett og slett.

Anonymkode: 14acf...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan strekke meg rimelig langt på ting,men akuratt den måtte jeg sagt nei på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og kjenner jeg er drittlei av folk med fetisjer. De er gjerne veldig ensporet i senga og det blir relativt kjedelig i lengden.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Selvfølgelig ikke. Får være grenser for hva man skal forstå seg ihjel på. Slike fetisjer burde heller vedkommende få psykologhjelp til å bli kvitt.

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...