AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Del Skrevet 25. juni 2022 Har en venninne som elsker scat, det byr meg imot, men hun sier at kjærlighet er kjærlighet. Jeg kunne aldri datet henne, men kunne du datet noen som tenner på scat og som er aktiv i sin tilfredsstillelse etter å få scat-behovet dekket? Anonymkode: 24ba2...7c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Del Skrevet 25. juni 2022 Nei....... Anonymkode: c28b9...b27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 25. juni 2022 #3 Del Skrevet 25. juni 2022 nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 25. juni 2022 #4 Del Skrevet 25. juni 2022 Nei. Og det skal mye til for at det blir nei fra meg.😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. juni 2022 #5 Del Skrevet 25. juni 2022 Omg, nei overhodet ikke. Det er bare grisete og ikke på en god måte, fy faen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Del Skrevet 26. juni 2022 Nei, men jeg kunne godt datet ei med bleiefetish eller wet. Grensen går ved ... eh, scat. Varianter av "wet" er noe helt annet i min bok i alle fall. Anonymkode: 0d483...481 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en venninne som elsker scat, det byr meg imot, men hun sier at kjærlighet er kjærlighet. Jeg kunne aldri datet henne, men kunne du datet noen som tenner på scat og som er aktiv i sin tilfredsstillelse etter å få scat-behovet dekket? Anonymkode: 24ba2...7c5 Æsj Anonymkode: a9816...eea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 26. juni 2022 #8 Del Skrevet 26. juni 2022 Nei, absolutt ikke. Heller ikke en som likte wet sex. Urin og avføring har aldri vært en del av mitt sexliv 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Del Skrevet 26. juni 2022 Æsj, nei fy f.... Anonymkode: 28975...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 26. juni 2022 #10 Del Skrevet 26. juni 2022 Æsj 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Del Skrevet 26. juni 2022 Aldri, og jeg strekker meg langt. Tissefetish kunne kanskje gått dersom vedkommende var drømmedama. Anonymkode: 2b72d...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Del Skrevet 26. juni 2022 Ja. Jeg digger at en dame i det hele tatt har fetisjer, selv om det kanskje ikke er en fetisj som samsvarer med mine. Alt for mange damer der ute som bare er passive mottakere av sex, og har ingen ideer eller fantasier om noe som helst som tenner dem litt ekstra. Så for meg ville det vært utelukkende positivt at hun var aktivt tenkende og menende rundt sex, og ganske drøy også. Drøyt er uansett bra. De gøyeste fetisjene er de som er litt flaue å ha. Anonymkode: 6aedd...58c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #13 Del Skrevet 26. juni 2022 Hva betyr Scat? Er det latinsk/ medisinsk ord for bæsj? Hilsen undrende. Anonymkode: f8db3...409 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Del Skrevet 26. juni 2022 Nei nei nei! Sperm-fetish; ja, wet, kanskje, men scat blir bare for nasty. m44 Anonymkode: 98e8b...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 26. juni 2022 #15 Del Skrevet 26. juni 2022 Eh nei, ikke wet, bleier eller ballonger heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #16 Del Skrevet 26. juni 2022 Hvor kommer ordet scat fra? Hva betyr scat? Anonymkode: f8db3...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #17 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Jeg digger at en dame i det hele tatt har fetisjer, selv om det kanskje ikke er en fetisj som samsvarer med mine. Alt for mange damer der ute som bare er passive mottakere av sex, og har ingen ideer eller fantasier om noe som helst som tenner dem litt ekstra. Så for meg ville det vært utelukkende positivt at hun var aktivt tenkende og menende rundt sex, og ganske drøy også. Drøyt er uansett bra. De gøyeste fetisjene er de som er litt flaue å ha. Anonymkode: 6aedd...58c Uansett hvilke fetisjer det snakkes om,så er det tre grupper som tør være åpne og snakke om det på nettet. Det er heterofile menn og skeive menn og kvinner. Heterofile kvinner,niks.. Det er fordi menn, uansett legning er vant til å få høre at de er griser uansett fordi de er menn. Skeive kvinner skiller seg også ut fra heterofile kvinner og er ikke vant med de samme fordommene i eget miljø, men allikevel andre fordommer fra motsatt miljø. Heterofile kvinner opplever fordommer hvis de tenner på ting som virker grisete, og de bryr seg åpenbart mere om det enn de andre gruppene. Derfor virker de kjedeligere,de tør ikke være åpne rett og slett. Anonymkode: 14acf...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 26. juni 2022 #18 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg kan strekke meg rimelig langt på ting,men akuratt den måtte jeg sagt nei på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. juni 2022 #19 Del Skrevet 26. juni 2022 Nei, og kjenner jeg er drittlei av folk med fetisjer. De er gjerne veldig ensporet i senga og det blir relativt kjedelig i lengden. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 26. juni 2022 #20 Del Skrevet 26. juni 2022 (endret) Selvfølgelig ikke. Får være grenser for hva man skal forstå seg ihjel på. Slike fetisjer burde heller vedkommende få psykologhjelp til å bli kvitt. Endret 26. juni 2022 av Villfisker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå