AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg sliter veldig med å gå med tettsittende klær. Tettsittende kjoler føler jeg meg ofte uvel i i løpet av dagen. Da blir magen min synlig oppblåst, og fra siden av er den ikke helt flat. Den buler liksom litt ut. Når jeg er skikkelig oppblåst, kan jeg se gravid ut (livredd for å få spørsmål om dette - det hadde bare bekreftet at det ikke bare er i mitt «hode»). På starten av dagen er det ikke så ille. Fortsatt litt ekstra hud der særlig når jeg sitter, men ikke slik at det plager meg. Har forresten ett svangerskap bak meg. Er 27 år. Eller slank og normal bmi. Anonymkode: b4029...c15 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Helt vanlig. Det kalles mat. Anonymkode: 8f515...c61 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Helt vanlig å bli oppblåst ja. Ville ikke ha bekymret meg, hvis du ikke har andre plager. Veldig plagsomt ja, men også helt vanlig! Anonymkode: a86bd...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 For oss som har mageproblemer så er ikke det uvanlig. IBS, endo, intoleranser, cøliaki osv. Anonymkode: 7f33d...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Jeg kjenner ikke noen som ikke får "rynker" på magen når de sitter. Med mindre de sitter veldig unaturlig rakrygget. Og dette er helt normalt. Instagram-fitness bilder blir som oftest tatt før frokost fordi magene er flatest når vi står opp. Anonymkode: b6c66...b9a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Jeg er undervektig og får folder når jeg sitter. Helt normalt 😀 Instagram er bare fake 😄 jeg kan og se ut som jeg er 16 mnd på veg etter visse måltider. Slik har dei fleste det 🙃 Anonymkode: c5afd...875
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er undervektig og får folder når jeg sitter. Helt normalt 😀 Instagram er bare fake 😄 jeg kan og se ut som jeg er 16 mnd på veg etter visse måltider. Slik har dei fleste det 🙃 Anonymkode: c5afd...875 Samme her. Noen matvarer gjør meg mer oppblåst enn andre uten tvil,.men jeg kan definitivt også se gravid ut til tider! Anonymkode: 8b3c8...d66
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For oss som har mageproblemer så er ikke det uvanlig. IBS, endo, intoleranser, cøliaki osv. Anonymkode: 7f33d...a6d Jeg har ikke mageproblemer 🤷🏼♀️ Kan bli ganske oppblåst i løpet av en dag, men har ingen plager utenom og ingenting jeg reagerer på såvidt jeg vet. Gode dorutiner også. Ts Anonymkode: b4029...c15
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er undervektig og får folder når jeg sitter. Helt normalt 😀 Instagram er bare fake 😄 jeg kan og se ut som jeg er 16 mnd på veg etter visse måltider. Slik har dei fleste det 🙃 Anonymkode: c5afd...875 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Samme her. Noen matvarer gjør meg mer oppblåst enn andre uten tvil,.men jeg kan definitivt også se gravid ut til tider! Anonymkode: 8b3c8...d66 Takk for svar, dere! Dette trengte jeg å høre. Føler jeg er den «eneste» med ikke paddeflat mage (av de med ca samme vekt som meg hvertfall). Ts Anonymkode: b4029...c15
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 En naturlig menneskmage er sjelden helt flat. Det skal være en liten bul Anonymkode: da8cb...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå