AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg har begynt å bli veldig redd for å slippe et menneske innpå meg igjen og starte et ordentlig forhold, og mest fordi jeg leser og blir så trist over så mye vondt mennesker går gjennom her på Kvinneguiden og andre jeg hører fra. Utroskap, mennesker som ikke gir en gode følelser, sorg og ensomhet i forhold, tar hverandre for gitt og roter og snakker med andre både via internett og kolleger osv. Ser også på Facebook og Instagram venner og bekjente som legger ut så mye fantastiske bilder og kjærlighets erklæringer men så vet man at de egentlig ikke har det slik i forholdet. Kanskje jeg har blitt for pessimistisk med tiden men jeg blir rimelig satt ut av å se så mye vondt som foregår og folk finner seg i for å være i et forhold. Anonymkode: ae9bf...dde 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Det handler om å sette grenser og kjenne sine behov, og vite når grenser ikke blir respektert og behov ikke møtt, så respektere seg selv og sitt nok til å da si takk for seg og gå. Anonymkode: c78b1...612
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det handler om å sette grenser og kjenne sine behov, og vite når grenser ikke blir respektert og behov ikke møtt, så respektere seg selv og sitt nok til å da si takk for seg og gå. Anonymkode: c78b1...612 Enig. Tinder er full av gifte og samboende menn som treffer andre for sex. Ikke vanskelig å få seg noe der. Mange uvitende partnere i dette landet! Anonymkode: 06ed9...b72 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Jaja, kjipt for deg å kunne gå glipp av noe flott fordi du hører på de som ikke har det greit. Kjenner du ingen i gode forhold? Husk at her spør de som sliter, ikke de som har det fint. Det er absolutt ikke representativt. Du må ha respekt for deg selv, og sette egne grenser. Finn ut hva som er viktig for deg, og ikke anta at alle er utro. Det finnes veldig mange flotte mennesker der ute, men man må tørre å slippe de inn. Anonymkode: cabe0...148 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jaja, kjipt for deg å kunne gå glipp av noe flott fordi du hører på de som ikke har det greit. Kjenner du ingen i gode forhold? Husk at her spør de som sliter, ikke de som har det fint. Det er absolutt ikke representativt. Du må ha respekt for deg selv, og sette egne grenser. Finn ut hva som er viktig for deg, og ikke anta at alle er utro. Det finnes veldig mange flotte mennesker der ute, men man må tørre å slippe de inn. Anonymkode: cabe0...148 Hei , jo da jeg kjenner mange i gode forhold og deriblant mine egne foreldre, men jeg har blitt litt mer pessimistisk med årene som sagt når jeg leser og hører så mye vondt som finnes der ute, men du har veldig rett i at det er ikke representativt for alle. Takk for svaret ditt Anonymkode: ae9bf...dde
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 30 minutter siden, Grüner said: Den som intet våger, intet vinner… Det er et godt poeng;) Anonymkode: ae9bf...dde
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Grüner skrev (6 timer siden): Den som intet våger, intet vinner… Og den som våger, bare taper.... Kronisk singel, jeg har gitt opp for lenge siden. Anonymkode: 87ff3...37e 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 Det du leser på KG er jo kun det negative. Det store flertallet som har det fint i forholdene sine lager ikke tråder på KG og skriver om hvor fint det er. Anonymkode: 04a9b...69e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig. Tinder er full av gifte og samboende menn som treffer andre for sex... Anonymkode: 06ed9...b72 En del single påstår at de er gift/samboer for å støte vekk damer som vil ha noe seriøst. Anonymkode: 78113...d0e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 «Tis better to have loved and lost Than never to have loved at all.» Alfred Tennyson Anonymkode: de6e6...670
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig. Tinder er full av gifte og samboende menn som treffer andre for sex. Ikke vanskelig å få seg noe der. Mange uvitende partnere i dette landet! Anonymkode: 06ed9...b72 Har aldri skjønt dette helt. Hvordan er det mulig å ha konto på Tinder uten å bli oppdaga dersom man er utro?! Man legger jo ut bilde og er tilgjengelig for alle som har konto der…eller?🤔 Har aldri vært på Tinder selv, så jeg har ikke peiling altså. Anonymkode: de6e6...670
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det handler om å sette grenser og kjenne sine behov, og vite når grenser ikke blir respektert og behov ikke møtt, så respektere seg selv og sitt nok til å da si takk for seg og gå. Anonymkode: c78b1...612 Mange godtar utroskap for at det er lettere økonomisk, for barna, felles venner. Ergo de tenker minst på seg selv har jeg sett så mange eksempler på både fra menn og kvinner. Jeg så en mann bli så forbanna over el bilen sin og fruen sto der og prøvde å roe situasjonen og han virket jævlig snarsint. Sparket i en påle fordi de ikke fikk lade appen til å funke. De var tydelig på ferie tur. Så ble hun sur for at jeg stilte meg ved siden av for å lade.. gosh tenkte jeg. For en hyggelig kar hun har funnet seg og Gud for en hyggelig ferie de har.. Jeg skal ikke inn i noe sambo greier igjen. For et mas det ser ut som. Fullt av forpliktelser, mine dine barn. Famile opplegg hele tiden aldri… heldig da så får du en utro mann og😂.Eller en hissigpropp, noen som blir sur fort .. så nei ta kjørestr kan du ha men behold friheten din og sats på særbo. Det er beste løsningen i dagens samfunn. Anonymkode: be44a...592 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har aldri skjønt dette helt. Hvordan er det mulig å ha konto på Tinder uten å bli oppdaga dersom man er utro?! Man legger jo ut bilde og er tilgjengelig for alle som har konto der…eller?🤔 Har aldri vært på Tinder selv, så jeg har ikke peiling altså. Anonymkode: de6e6...670 Fordi man kan ha Tinder pluss eller gold eller platinum der man kan velge å vises kun til de man selv har trykket liker på. Ergo, så lenge du ikke trykker like på venninnen eller kollegaen til fruen, så får de aldri vite om det. Man kan også velge by/sted man vil swipe i. Har en kollega som konsekvent, før jobbreise, flytter Tinder til aktuell by og swiper der, sånn at han har avtalt date på forhånd. De som er i forhold og har åpne profiler gir enten f eller har Iq på 0 Anonymkode: fd270...3d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #15 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi man kan ha Tinder pluss eller gold eller platinum der man kan velge å vises kun til de man selv har trykket liker på. Ergo, så lenge du ikke trykker like på venninnen eller kollegaen til fruen, så får de aldri vite om det. Man kan også velge by/sted man vil swipe i. Har en kollega som konsekvent, før jobbreise, flytter Tinder til aktuell by og swiper der, sånn at han har avtalt date på forhånd. De som er i forhold og har åpne profiler gir enten f eller har Iq på 0 Anonymkode: fd270...3d6 Jøss. Ren utroskaps datingside da, der man betaler mer dersom man går inn for å være utro😳🙈 Anonymkode: de6e6...670 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #16 Skrevet 26. juni 2022 Jeg kommer aldri til å være i et forhold igjen. Har akkurat kommet meg ut av et mangeårig ekteskap med vold. Alt var roserød i starten, men så fort vi bodde sammen og var forlovet, så startet volden gradvis og sakte, nesten umerkelig. Både fysisk og psykisk, men kun psykisk i starten. Når vi var gift og hadde kjøpt hus begynte det å øke enda mer. Snill det ene øyeblikket og en annen person det andre. Ikke aggressiv, han var ikke den typen som skrek eller ropte, men veldig flink til å få meg til å bli skadet ved et "uhell", eller at det var en spøk, eller at jeg var klossete. Alltid min feil uansett hva det var. Over tid ble jeg så gradvis vant til denne behandlingen at jeg godtok altfor mye, i tro om at han egentlig var en snill og god mann, og hadde en dårlig dag. Eller at han hadde rett, jeg var skyld i det selv. Har ikke tall på hvor ofte han var oppriktig bekymret for min "lave smerteterskel", som han jo måtte hjelpe meg med. Ikke bra å tåle så lite, så ja, det er bare å tenke seg hvordan han skulle "hjelpe" meg med det. Jeg ville ikke blitt så mye eldre om jeg ble i det ekteskapet. Og prøver nå å bygge meg opp igjen og starte mitt eget liv. Vil aldri aldri aldri sette meg i en slik situasjon igjen der jeg på noe vis lener meg på en annen mann. Jeg skal for alltid være helt uavhengig, både økonomisk, med bolig etc. Aldri igjen.. Jeg ble sveket på den ultimate måten, min beste venn og mann holdt på å ta livet mitt flere ganger. Tillitt til menn er helt utslettet. Les om skjult narsissisme, eller covert narsissim. Du vil ikke tro hvor flinke de er til å fasademessig vise at de er kjempeålreite, gode mennesker, og så fort du sitter i saksen, så kommer den sanne siden frem. Det kan ta flere år, ergo, jeg vil for alltid bare gå å vente på når mr Hyde dukker opp. Anonymkode: 8fd37...6a9 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #17 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jøss. Ren utroskaps datingside da, der man betaler mer dersom man går inn for å være utro😳🙈 Anonymkode: de6e6...670 Nettopp. Dette skjer hyppig. De har ikke bilde på profilen sin. Mange uvitende kvinner der ute. Kjenner mange som har slike treff med gifte, samboende menn. Anonymkode: 06ed9...b72 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #18 Skrevet 26. juni 2022 Det oppleves nok bare slikt fordi vi som har det trygt, nært og godt (de fleste av oss) ikke deler. Det er liksom ikke det man lager en tråd om på KG. Mannen min er stabil og god, på 20 år har det ikke vært noe tull. Han gjør hva som helst for at jeg skal ha det bra, om det er å holde meg når jeg har det vondt om natta, alltid hente meg om jeg er ute en tur, eller kjøre "byen rundt" etter det jeg har lyst på om jeg er syk. Jeg har aldri opplevd kontrollerende eller voldelig atferd. Jeg har aldri opplevd sinneutbrudd. Jeg har aldri opplevd løgn eller mangel på åpenhet. Eller at han ikke tar unna sin del i huset, og bidrar på alle måter. Det samme hører jeg fra søster, og venninner. Og det samme ser jeg i min far og svigerfar. Snille og solide menn. Og jada, nå vet jeg alle bitre mennesker der ute føler for å hive seg på, og fortelle om alt som garantert skjer bak ryggen vår. Men om det er det som skal til for å få deg til å føle deg bedre med deg selv, så vær så god. Anonymkode: 918a4...e24 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #19 Skrevet 26. juni 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det oppleves nok bare slikt fordi vi som har det trygt, nært og godt (de fleste av oss) ikke deler. Det er liksom ikke det man lager en tråd om på KG. Mannen min er stabil og god, på 20 år har det ikke vært noe tull. Han gjør hva som helst for at jeg skal ha det bra, om det er å holde meg når jeg har det vondt om natta, alltid hente meg om jeg er ute en tur, eller kjøre "byen rundt" etter det jeg har lyst på om jeg er syk. Jeg har aldri opplevd kontrollerende eller voldelig atferd. Jeg har aldri opplevd sinneutbrudd. Jeg har aldri opplevd løgn eller mangel på åpenhet. Eller at han ikke tar unna sin del i huset, og bidrar på alle måter. Det samme hører jeg fra søster, og venninner. Og det samme ser jeg i min far og svigerfar. Snille og solide menn. Og jada, nå vet jeg alle bitre mennesker der ute føler for å hive seg på, og fortelle om alt som garantert skjer bak ryggen vår. Men om det er det som skal til for å få deg til å føle deg bedre med deg selv, så vær så god. Anonymkode: 918a4...e24 TS her: så utrolig fint å høre din side, og veldig glad på dine vegne. Jeg vet de finnes, kjenner bare jeg har blitt litt skremt med tiden og kanskje litt den tiden vi lever i der alt liksom skal være lov og greit virker det som. Snakker ikke bare om utroskap, for det finnes så mye mer annet som kan være ufint i et forhold og ekteskap. Men som du sier så finnes det veldig mye fint også. 🌞 Anonymkode: ae9bf...dde
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #20 Skrevet 26. juni 2022 Helt enig. Holder meg langt unna dating og forhold. Anonymkode: e6509...9f1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå