Gå til innhold

Hvordan spør man noen om de er single, uten å avsløre interesse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker finne ut om en fyr jeg prater litt med er singel eller ikke. Han har ikke ring på fingeren, ingen barn, bor alene i et hus.. Men han kan jo ha kjæreste et annet sted, selvom jeg aldri ser han sammen med noen. 

Hvordan kan jeg spørre han uten å avsløre interesse? Kjenner ingen som kjenner han, så har ingen andre å spørre... 

Anonymkode: 1e8a1...868

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han bor alene?

Du kan spørre hva han gjør i helgene. Det er ofte da man er sammen med kjæresten når man ikke bor sammen

Anonymkode: 7c4ff...a65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du at han bor alene?

Du kan spørre hva han gjør i helgene. Det er ofte da man er sammen med kjæresten når man ikke bor sammen

Anonymkode: 7c4ff...a65

Det vet jeg fordi jeg bor i nabolaget. Har aldri sett noen dame på besøk, ikke i helgene heller. Men han er av og til bortreist i helgene, så hvem vet. Jeg aner ikke... Men hun er i såfall ikke en som besøker han, da er det kun han som besøker henne da. 

AnonymBruker
Skrevet

Men ja, lurt å spørre hva han gjør i helgene. Ts

AnonymBruker
Skrevet

"Har du og kona noen planer for sommeren, da?" Det er et helt normalt spørsmål å stille folk :) 

Anonymkode: 02b63...1f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det noe å si om du avslører interesse da? Er ikke det hele poenget?

Anonymkode: dd140...b01

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

"Har du og kona noen planer for sommeren, da?" Det er et helt normalt spørsmål å stille folk :) 

Kan ikke bare anta at han har kone når jeg vet han ikke har det? Eh... Hm... Bytte ut kone med kjæreste kanskje? Blir det ikke rart når jeg bare antar slikt? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har det noe å si om du avslører interesse da? Er ikke det hele poenget?

Anonymkode: dd140...b01

Flaut. Og det verste jeg vet er å føle meg dum. Som at her har jeg gått og trodd han var singel og vips så viser det seg at han har dame? Altså da vil det lyse i ansiktet mitt at jeg blir skuffet... Søren og, ikke lett. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare si "hei" og smile litt lurt når dere går forbi hverandre. Etterhvert snakker dere litt mer og brått er dere venner. Da finner du fort ut om han er interessert i noe mer 😊

Anonymkode: fa5e5...3f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er ikke det frekt i disse tider å bare anta at han har kone🌈 😅 og når en ikke bor sammen med noen og heller ikke har ring så er en vel neppe gift.

AnonymBruker
Skrevet

Lag til en liten hagefest og inviter han med. 

Anonymkode: fa5e5...3f4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan ikke bare anta at han har kone når jeg vet han ikke har det? Eh... Hm... Bytte ut kone med kjæreste kanskje? Blir det ikke rart når jeg bare antar slikt? 

Jo, det er rart! 😅 ekteskap er jo ikke akkurat et must nå om dagen.. 

Anonymkode: ee198...e83

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke en tur du kunne tenkt deg å dra på, som du lurer på å spørre en venninne om hun vil bli med på. Kunne du ikke snakket om den turen, og da naturlig komme inn på om han skal på noe sammen med noen i sommer.

AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (4 minutter siden):

Har du ikke en tur du kunne tenkt deg å dra på, som du lurer på å spørre en venninne om hun vil bli med på. Kunne du ikke snakket om den turen, og da naturlig komme inn på om han skal på noe sammen med noen i sommer.

Jo vurderer å komme innpå noe på den måten. Treffer han om et par dager vet jeg og da er det jo rett før ferie for mange så jeg kan spørre litt hva han skal. Men ikke alle sier "jeg skal på tur til spania med dama" liksom. Mange sier bare "jeg skal på tur til Spania" 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo vurderer å komme innpå noe på den måten. Treffer han om et par dager vet jeg og da er det jo rett før ferie for mange så jeg kan spørre litt hva han skal. Men ikke alle sier "jeg skal på tur til spania med dama" liksom. Mange sier bare "jeg skal på tur til Spania" 😂 

Da kan du spørre. Hvem skal du reise sammen med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Da kan du spørre. Hvem skal du reise sammen med?

Enklere å bare spørre om han har kjæreste da 🤷‍♀️ mest sannsynlig så vil han jo skjønner hvorfor hun spør uansett.. .

Skrevet

Enklere å bare spørre om han har kjæreste da 🤷‍♀️ mest sannsynlig så vil han jo skjønner hvorfor hun spør uansett.. .

Jeg er ikke uenig i det, men tror TS syntes det var for direkte. Det er naturlig å spørre folk om ferien sin. Selv har jeg spurt minst 3 personer om dette den siste uken – mennesker som jeg ikke er interessert i en romantisk relasjon med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke uenig i det, men tror TS syntes det var for direkte. Det er naturlig å spørre folk om ferien sin. Selv har jeg spurt minst 3 personer om dette den siste uken – mennesker som jeg ikke er interessert i en romantisk relasjon med.

Det er greit nok det, men jeg ville følt meg masete om jeg spurte HVEM personen dro med om jeg ikke kjente han så godt. 

Skrevet

Det er greit nok det, men jeg ville følt meg masete om jeg spurte HVEM personen dro med om jeg ikke kjente han så godt. 

Jeg forstår det, om det ikke faller naturlig for deg. Jeg hadde ikke oppfattet et slik spørsmål som masende selv, men som smalltalk. vanligvis er svaret: Kona og ungene, en vennegjeng, søsteren min eller lignende – Ikke noe som er noe folk ønsker å holde hemmelig.

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (1 time siden):

Helt riktig,jeg syns det er altfor direkte (selv om det er enklest) å spørre rett ut om han har kjæreste. Da er det bedre å spørre om ferien....og håpe på et fornuftig svar. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, enig. Jeg kunne ikke funnet på å etterspørre hvem han skal med, dersom han ikke sier det av seg selv....

Må vel bare gjøre et forsøk her....puh! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...