Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet min livs kjærlighet fordi personen har forelsket seg i en som den flørter med på nettet.

Nå sitter jeg alene med masse hjertesorg og personen har denne anonyme flørten.

Det er så jævlig urettferdig...

Anonymkode: 25980...da8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Du mister aldri din livs største kjærlighet. 
-Da er det en liten kjærlighet. ♥️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nok av fisk i havet, bare å gå slenge seg utpå igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Ungdommen altså

Anonymkode: 85998...78e

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen osv eller hvor langt utroskapen har gått. Har du konfrontert partneren? 

Uansett så er det utrolig leit å høre, jeg kjenner meg desverre alt for mye igjen. Etter 5 år sammen så tok jeg kjæresten i å chatte på forskjellige apper og sendte bilder til tilfeldige folk på appen.

Konfronterterte og jeg måtte finne ut om det gikk ann å tilgi og forsette eller bare gi opp. Vi ble enige om å forsette, men på den bekostning av privatliv fra kjæresten sin side hvor hun måtte tåle at jeg var skeptisk og hadde lov til å sjekke telefon når jeg ønsket. Mye måtte gjøres for å få min tillit tilbake. 

Nå har vi vært sammen i over 10 år og ja vi fikk forholde tilbake. Men jeg må ærlig si at jeg vet ikke om det var verdt det. Jeg sliter forsatt med sjalusi og usikkerhet, klarer liksom aldri stole på hun 100%.

Så Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykketil. 

Anonymkode: 4a4c6...cea

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har mistet min livs kjærlighet fordi personen har forelsket seg i en som den flørter med på nettet.

Nå sitter jeg alene med masse hjertesorg og personen har denne anonyme flørten.

personen er ikke forelska i personen på nettet, perosnen er forelska i tanken på hvordan ting kan den andre perosnen

Anonymkode: ecf64...b2b

AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (6 timer siden):

Altså, det er jo bare tull.... Jeg er dame, og det som kan være MITT livs største kjærlighet, betyr jo ikke at HAN føler det samme.... 

Anonymkode: aa412...4e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (7 timer siden):

Det kan du jo ikke vite noe som helst om. Dette blir et veldig hult forsøk på trøst.

Anonymkode: dfe78...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

personen er ikke forelska i personen på nettet, perosnen er forelska i tanken på hvordan ting kan den andre perosnen

Anonymkode: ecf64...b2b

Vel. Mange års ekteskap og oppofring fra meg har gått til h....., og livet til mine barn har blitt røska opp fordi personen har foreska seg i en tanke. Ikke ville personen stoppe heller. Det var den vekdig tydelig på. Jeg er et ekte menneske som har vært der og støtta  hjulpet, trøsta. Men jeg tapte mot en fantasi... Hva sier det om meg?

Anonymkode: 16437...320

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vel. Mange års ekteskap og oppofring fra meg har gått til h....., og livet til mine barn har blitt røska opp fordi personen har foreska seg i en tanke. Ikke ville personen stoppe heller. Det var den vekdig tydelig på. Jeg er et ekte menneske som har vært der og støtta  hjulpet, trøsta. Men jeg tapte mot en fantasi... Hva sier det om meg?

Anonymkode: 16437...320

at du var uheldig å fant en egoist å dele livet med 

Anonymkode: 4a4c6...cea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, det er det. 

Anonymkode: a5f05...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...