AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Hei, Det står at en skal takke ja eller nei til tilbud om bhgtilbud, det jeg lurer på er : hva skjer om en ikke svarer ja eller nei eller ikke svarer innen "fristen" som er på 10 dager? Er det slik at man da automatisk får bhgplassen og må betale? Eller blir Hele søknaden automatisk slettet? Påforhånd takk. Mvh. Anonymkode: 15d91...040
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Kort fortalt så fikk vi ikke bhgplassen som vi ønsket til mini, men fikk da et tilbud fra en barnehage vi ikke har søkt da Barnet har rett og krav på plass, jeg takket verken ja eller nei, så fikk jeg brev I dag om at jeg har takket ja noe jeg ikke har gjort, så jeg blir Jo Litt forvirret og fortvilt da det står at jeg har takket ja til noe jeg ikke har aagt ja eller nei til, er Jo Litt surt og si opp plassen og betale når jeg ikke sa ja til plassen I utgangspunktet. Anonymkode: 15d91...040
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Men hvorfor i alle dager svarte du ikke nei hvis du ville ha plassen? Anonymkode: 06ae6...b8b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hvorfor i alle dager svarte du ikke nei hvis du ville ha plassen? Anonymkode: 06ae6...b8b Fordi jeg klarte og glemme og svare etter fristen. Trodde at jeg automatisk mistet plassen og tenkte ikke vidre over det. Anonymkode: 15d91...040
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hvorfor i alle dager svarte du ikke nei hvis du ville ha plassen? Anonymkode: 06ae6...b8b Ikke ville ha plassen Anonymkode: 06ae6...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå