AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg har ei vidunderlig venninne som nettopp ble 40. Hun har et sjeldent godt hjerte, er utrolig oppmerksom og empatisk, vakker, klok og har en veldig spennende jobb. i bursdagen hennes flommet det over med gode ord. Hun er høyt elsket av mange. På et underlig vis føler jeg meg likevel liten og underdog når hun så åpenbart er mye mer ‘populær’. Prøver virkelig å jobbe med meg selv, men det er nesten så jeg leter etter noe å ta henne på. Det er ille, men det er sant… Anonymkode: b9bc4...b99
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Ja, det er noen som er slik. De fleste er jo ikke sånn da Anonymkode: 150b8...841
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Vær heller takknemlig over å ha et så fint og vakkert menneske i livet ditt. Empatisk, stort hjerte og klok er gull verdt og noe mange misunner deg i en venninne. Du er nok bedre enn andre på mye annet, og så finnes det andre mennesker som nok er enda bedre enn din venninne. Vi må alle gjøre så godt vi kan, det finnes alltid mennesker som er både bedre og verre enn oss selv. Anonymkode: 33098...17c 1 2
Firefine Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Du kan jo alltids anerkjenne følelsen, men det kan jo være hun merker det på deg selv om du ikke tror det selv. Du høres heldig ut som har en sånn venninne.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Husk at hun er sammen med deg fordi hun vil, ikke fordi hun må og det må det jo være en grunn til. Fokuser mer på deg selv og hva du har lyst til, så blir du mer fornøyd i ditt eget liv også. 😊 Anonymkode: b7389...9d9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 Jeg har også en lignende venninne. Og er kjempeglad for å ha henne i livet mitt, unner henne alt godt og er stolt av henne. Hun gjør meg til en bedre person også! Jeg pleide å sammenligne meg med folk før, følte at jeg ikke var "flink nok" mamma, partner, "husmor". Syntes det var pinlig å ikke ha tatt en god utdannelse, at jeg ofte var overveldet, sliten etc. Men så har jeg bare hatt mer aksept for meg selv de siste årene. Alle gjør vel så godt de kan, det er godt nok Anonymkode: 11b53...e5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå