AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg er i en jentegjeng på 4 personer. Jeg og klara pleier alltid å spørre i gruppen om vi alle kan henge. Sofie og Jeanett pleier å avslå fordi de er med typene sine og er mer introvert. Så da pleier jeg og klara å henge, også uten å spørre de av og til fordi de aldri spør i gruppen om å henge. Klara bor i en annen by, så ofte spør jeg Sofie og Jeanett men de pleier og avslå. Nå den siste tiden har jeg ikke spurt i gruppen lengre fordi de aldri spør tilbake, så jeg har heller ventet på at de en dag skal spørre meg. Klara er som sagt i en annen by. Nå henger Jeanett og Sofie uten og spørre meg. Jeg er lei meg, siden jeg har lenge ventet på at de endelig en dag skal spørre meg. Jeg forstår at folk gjerne vil henge to personer, men jeg blir lei meg siden jeg har spurt så mange ganger. Er de egentlig ekte venner? Føler vennskapet går så enveis… Anonymkode: 3d641...d9e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Vanskelig å si. Kan være de tenker at du ikke vil være venn med dem siden du har sluttet å spørre dem. Er ikke alltid at folk ser sin egen oppførsel og forstår hvorfor folk rundt reagerer på det, så kan hende skjønner ikke de hvorfor du ikke lenger spør dem om å henge. Tenker det beste du kan gjøre er å si rett ut til dem at du vil henge mer med dem. Og så får du se hva de svarer og ta det derfra. Anonymkode: 0ace2...27a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Jeg trakk meg fra bestevennen min nettopp. Fordi hun aldri tar initiativet til å komme til meg. Jeg kjører vær dag i nesten 30 min bare for og besøke henne, hennes unnskyldning er alltid at hun ikke vil kjøre i byen, men e det noe hun trenger så er det ingen problem å kjøre ditt tydligvis. Vennskap skal gå begge veier, går den bare en vei så er det som å bli brukt, det orket jeg ikke lengre. Anonymkode: f53dc...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå