Gjest AprilRyan Skrevet 26. juni 2022 #41 Skrevet 26. juni 2022 Menn med dårlige holdninger til kvinner, menn som er avhengig av et eller annet (gaming, pengespill, alkohol, narkotika osv), menn som hater eller misliker dyr, menn som røyker, menn med ekle fetisjer, menn som ikke har empati, menn som er overdrevet opptatt av trening, kosthold og/eller friluftsliv, veldig overfladisk og materialistisk, menn som er veldig tradisjonelle, dumme menn og helt sikkert flere ting.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #42 Skrevet 26. juni 2022 AprilRyan skrev (3 minutter siden): Menn med dårlige holdninger til kvinner, menn som er avhengig av et eller annet (gaming, pengespill, alkohol, narkotika osv), menn som hater eller misliker dyr, menn som røyker, menn med ekle fetisjer, menn som ikke har empati, menn som er overdrevet opptatt av trening, kosthold og/eller friluftsliv, veldig overfladisk og materialistisk, menn som er veldig tradisjonelle, dumme menn og helt sikkert flere ting. 100% enig. Anonymkode: 95d79...224
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #43 Skrevet 26. juni 2022 Fanatisk på dyrevern, type dyr er mer verdt enn mennesker. Alternativ, oljer, steiner, hekseri, spåing, etc. Woke, alt er hvite menns skyld! Tattoveringer. Anonymkode: 5c897...638 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #44 Skrevet 26. juni 2022 ClausSaus skrev (7 timer siden): Det som et utbredt i Norge idag er at kvinner forfordeles for å være kvinner. Ca 120 studier gir tilleggspoeng til kvinner for å være kvinner, på tross av at 55% av søkermassen og 78% av de som kommer inn på disse studiene er kvinner (tall fra 2020). Menn idømmes lengre fengselsstraffer enn kvinner for samme forbrytelse. På tross av at flere menn dør av prostatakreft enn kvinner av brystkreft og livmorhalskreft til sammen brukes det fire ganger så mye penger på forskning på brystkreft alene – samtidig som det klages over at det "satses for lite på kvinners helse". Og hvis du har lyst til å se på historikk, så minner jeg om at undertegnede hadde valget mellom fengsel og tvangsarbeid i kamuflasjeuniform, mens min daværende kjæreste kunne begynne rett på studiene sine – fordi jeg hadde utovertiss og hun ikke… dette er det suverent mest groteske eksemplet på kjønnsdiskriminering i moderne norsk historie. Hvor var "likestillingsforkjemperne" da? Joda: Samtlige såkalte kvinnesaksorganisasjoner gikk mot verneplikt for kvinner, med unntak av Kvinnegruppa Ottar – som sjarmerende nok mente at våpentrening var for farlig til å overlates til bare menn… Så spar meg sutringen over "likestilling" når dere har alle rettighetene vi har og aldri nevner et kløyva ord om hvordan menn diskrimineres. Hvis du ikke kan bruke forfordele riktig bruk et annet ord. Anonymkode: 4921d...7cd 1
Rucula Skrevet 26. juni 2022 #45 Skrevet 26. juni 2022 (endret) å ikke like dyr å være svært kristen Ha merkelige seksuelle preferanser være gjærrig dårlig ånde og kroppslukt Transe Ufør menn med stor rumpe menn som er kalvbeint osv! Endret 26. juni 2022 av Rucula
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #47 Skrevet 26. juni 2022 Kvinnefiendtlighet Homofober Rasister Antivaxxere Trumptilhengere Bryr seg bare om bil, motorsport og fotball Mangel på ydmykhet Toxic masculinity Voldshistorikk Sinneproblematikk Anonymkode: 77089...6b0
Anonymburker Skrevet 26. juni 2022 #48 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinnefiendtlighet Homofober Rasister Antivaxxere Trumptilhengere Bryr seg bare om bil, motorsport og fotball Mangel på ydmykhet Toxic masculinity Voldshistorikk Sinneproblematikk Anonymkode: 77089...6b0 Det er vel disse gruppene med menn som får flest partere og har flest barn😆 1
TheHairyToothfairy Skrevet 27. juni 2022 #49 Skrevet 27. juni 2022 - ekstreme politiske standpunkt. - religiøs - tv slave - eier mindre enn ti bøker - eier vesker til mange tusen pr stykk - veganer/vegetarianer - uvilje mot bil og bilhobby - røyker - diskriminerende og nedsettende holdninger ovenfor andre mennesker og deres legninger og meninger - matsnobb eller matslubbert - uvilje mot jakt - rusmisbruk - dårlig selvtillit. Pushover. - seksuelt lite interessert og/eller uerfaren. Uvillig til å snakke om temaet og dele tanker. - vaksinemotsander
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #50 Skrevet 27. juni 2022 Glemte nok et par ting over her: Incel, trans, venstreorientert, gaming Anonymkode: 31424...2bc
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #51 Skrevet 27. juni 2022 Det jeg i farten kommer på er: Mangel på empati, er seg selv nærmest og opptatt av å kare til seg selv, nedlatende overfor andre, kverulerende, mangel på hygiene, tar ikke vare på seg selv, bruker mye alkohol, har en positiv eller likegyldig holdning til narkotika, ingen interesse for å lære nye ting, uintelligent, gjerrig, gir aldri uttrykk for at han er glad i meg (trenger ikke å være en klengete type, men han må være en som tar meg i hånda, gir meg klem og kos, uten at det nødvendigvis må føre til noe "mer"), rotete økonomi, liker ikke dyr eller barn, holder ikke avtaler og er upålitelig, uansvarlig og uærlig. Må innrømme at jeg heller ikke orker en som elsker gammeldans, countryfestivaler og farter rundt på fester/byen med "gutta" i 40-årene. Anonymkode: 309e6...5d8 1 1
ClausSaus Skrevet 27. juni 2022 #52 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis du ikke kan bruke forfordele riktig bruk et annet ord. Anonymkode: 4921d...7cd Det var alt du hadde å bidra med? "Forfordele" i betydningen "favorisere" er tatt inn i norske ordbøker. Men vi kan godt kalle det "favorisere", dersom du tenker at dette er det viktige aspektet å fokusere på her… 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #53 Skrevet 27. juni 2022 ClausSaus skrev (10 timer siden): Det var alt du hadde å bidra med? "Forfordele" i betydningen "favorisere" er tatt inn i norske ordbøker. Men vi kan godt kalle det "favorisere", dersom du tenker at dette er det viktige aspektet å fokusere på her… Forfordele betyr motsatt av å favorisere. Det har blitt tatt inn i den norske ordboka men anbefales å ikke benytte ordet da halvparten mener det betyr noe annet enn det man formidler. I jussen betyr det fremdeles å gi noen mindre. Men det er et pendelord. Det er litt som at mange tror det er positivt å gjøre en bjørnetjeneste. det handler om klar kommunikasjon. har mye mer å bidra med men den diskusjonen tenker jeg ikke gidder å begi meg ut på. Anonymkode: 4921d...7cd
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #54 Skrevet 27. juni 2022 Menn i forhold, veganer, vegetarianer, politisk overinteressert, treningsnarkoman, rusmisbruker, menn som prioriterer moren til barna fremfor meg. Anonymkode: a63df...a70
Topsi Skrevet 27. juni 2022 #56 Skrevet 27. juni 2022 En som støtter erdogan, det er den største dealbreakeren av alle. En som ikke har samme livssyn som meg, helt sikkert fine mennesker, men det funker ikke for meg. En som er for gruppetenkning, gruppetenkning på høyre og venstresiden er like ille. En som støtter SP og hater ulv 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #57 Skrevet 27. juni 2022 Religiøs dårlig økonomi misfargede tenner alt som har med narsissistiske/psykopatiske trekk å gjøre veganer Anonymkode: 6bb50...09a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #58 Skrevet 27. juni 2022 Masete mann som ikke verdsetter noe som helst. Anonymkode: 4b776...bb1
Catbert Skrevet 27. juni 2022 #59 Skrevet 27. juni 2022 I tillegg til alt det opplagte som pedofili og vold så er dette noen deal breakere for meg: Selvopptatthet Noen som poster alt de foretar seg på sosiale medier At jeg ikke liker humoren deres At de snakker til meg med babystemme
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #60 Skrevet 28. juni 2022 Humle Brumle skrev (På 25.6.2022 den 20.27): For meg er det rasisme, homofobi, kjønnsdiskriminering og det å være trump supporter. Sikkert noen fler men jeg kommer ikke på noe mer akkurat nå. For meg er det: Anonymkode: 5ff5d...5eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå