Humle Brumle Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 For meg er det rasisme, homofobi, kjønnsdiskriminering og det å være trump supporter. Sikkert noen fler men jeg kommer ikke på noe mer akkurat nå. 3
Silva Pluvialis Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Voldshistorikk, mangel på empati (og andre psykopatiske trekk), rusproblematikk, sexavhengighet, pedofili m.m. 8
SPOCA Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Menn som ikke eier empati, er homofob, rasist, kvinnehater og generelt trangsynt. Jeg ville aldri blitt sammen med noen på høyresiden, da det er viktig for meg å ha de samme verdiene, også politisk. Ellers er det å være skrytepave, drikke mye alkohol, bruke andre typer rusmidler, røyke og generelt festmenneske en dealbreaker. At han er voldelig/har voldelige tendenser og aggressiv er selvfølgelig også en dealbreaker. 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Humle Brumle skrev (1 minutt siden): For meg er det rasisme, homofobi, kjønnsdiskriminering og det å være trump supporter. Sikkert noen fler men jeg kommer ikke på noe mer akkurat nå. Alt du har listet opp, og egentlig bare personer som behandler andre dårlig, eller snakker skikkelig stygt om folk(baksnakking, og uten grunn). Kommer ikke på så mye nå egentlig. Anonymkode: 305e7...ec3 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Mannssjåvinisme og om han er personlig religiøs (i motsetning til kulturelt religiøs). Hvis han er av typen hard og kald, så er det også No go! Anonymkode: 799f3...965 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Fra dame: Voldelig, utro, religiøs, rusmisbruk, pedofili, sære fetisjer, små barn, for opptatt av materielle ting, for selvopptatt/jålete, dum. Sikkert mer også. Anonymkode: 31424...2bc 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 En del ting som er nevnt her er selvsagt. Men en ting jeg har tenkt på er allergikere. Jeg er glad i hunder og dyr generelt egentlig, og ønsker å ha dyr. Jeg personlig kunne ikke vært sammen med en som var så allergisk at jeg ikke kunne ha dyr eller slik at jeg måtte styre med å bytte og vaske klær så han aldri kom i kontakt med dyrehår. En venninne er sammen med en sånn og hun er egentlig glad i hunder. Hvis hun besøker noen som har hund så må hun bytte klær både før hun går fra besøket og igjen når hun kommer hjem. Anonymkode: d29a0...df2 1
NewStart87 Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 Kontrollerende, ønske om å være sammen 24 timer i døgnet hver dag, ønske om barn, ikke glad i hunder ( jeg har hund ), sykelig syn på kvinnekroppen ( ta mannen til Fotballfrue som eksempel ) og blander seg i hva jeg spiser, stygg mot andre mennesker og dyr, en som må finne på noe hele tiden, ikke lappen og forventer at jeg stadig skal stille opp som sjåfør og flatfylla hver helg. Det er det jeg kom på i farta. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 Religiøs Veganer Trans Virkelighetsfjern Gjeldsslave Uhygienisk Festløve Slem mot andre (tobente og firbente) Uærlig Ryktespreder/Sladrehank/baktaler Tungt medisinert for psyken (Jeg har ikke kapasitet til å alltid være den sterke. Jeg trenger stabilitet) Det var det jeg kom på i farta. Anonymkode: 47442...fe1 4
Jr.Garcon Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 (endret) Det er mye, for å nevne noe : Venstreradikal. Vegetarianer. Ukritisk pro innvandring og multikulturalisme. Feminist av typen hår under armene og kvinner lyver aldri. Prippen og uptight. Damer som har ubeskyttet sex og bare vet de er friske, selv om de ikke har testet seg for en dritt annet enn klamydia og bruker "superkreftene" sine til å se at ingen av de de ligger med har sykdommer. Generelt damer som kjøper 2020-2022 "kunnskaps" paradigmet vi har fått innenfor en del områder. Damer som hører på podcast med typer som Iselin Guttormsen, Synnøve Skarbø, Solveig Kloppen osv. Fortid er fortid damer,men regelen gjelder kun på akkurat de områdene hun har bestemt at fortid skal være fortid på. Damer med hund som lar den kysse og slikke seg i trynet. 😂 Nei, det er altså så mye, men det er noen av tinga som er dealbreaker. Endret 25. juni 2022 av Jr.Garcon 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 SPOCA skrev (33 minutter siden): Menn som ikke eier empati, er homofob, rasist, kvinnehater og generelt trangsynt. Jeg ville aldri blitt sammen med noen på høyresiden, da det er viktig for meg å ha de samme verdiene, også politisk. Ellers er det å være skrytepave, drikke mye alkohol, bruke andre typer rusmidler, røyke og generelt festmenneske en dealbreaker. At han er voldelig/har voldelige tendenser og aggressiv er selvfølgelig også en dealbreaker. Helt enig med deg. Vil bare legge til røykere også. Helt off. Anonymkode: 40efb...597
ClausSaus Skrevet 25. juni 2022 #12 Skrevet 25. juni 2022 Veldig mye, i grunnen. Feminist og/eller sosialist er selvsagt automatisk diskvalifiserende for enhver seriøs relasjon. Forutsetter at jeg liker henne utseendemessig, at hun er trivelig å være sammen med, og at hun er lojal. Så alt som måtte kræsje med dette er umiddelbart rødt kort, og der ryker de fleste damer anno 2022. Ut over det? At hun har noe å gi meg som hun ikke allerede har gitt til halve telefonkatalogen (slå opp hva det er for noe, kids). 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #14 Skrevet 25. juni 2022 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Veldig mye, i grunnen. Feminist og/eller sosialist er selvsagt automatisk diskvalifiserende for enhver seriøs relasjon. Forutsetter at jeg liker henne utseendemessig, at hun er trivelig å være sammen med, og at hun er lojal. Så alt som måtte kræsje med dette er umiddelbart rødt kort, og der ryker de fleste damer anno 2022. Ut over det? At hun har noe å gi meg som hun ikke allerede har gitt til halve telefonkatalogen (slå opp hva det er for noe, kids). Du får leite i skogen da, eller jungelen i Amazonas. Anonymkode: 4b776...bb1 2
ClausSaus Skrevet 25. juni 2022 #15 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får leite i skogen da, eller jungelen i Amazonas. Anonymkode: 4b776...bb1 Har av og til følelsen av det, ja. For et trist testamente over Norge i 2022… 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #16 Skrevet 25. juni 2022 Bortsett fra det åpenbare; røykere, ingen utdannelse, tatoveringer Anonymkode: bdac0...ce5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #17 Skrevet 26. juni 2022 ClausSaus skrev (4 timer siden): Veldig mye, i grunnen. Feminist og/eller sosialist er selvsagt automatisk diskvalifiserende for enhver seriøs relasjon. Forutsetter at jeg liker henne utseendemessig, at hun er trivelig å være sammen med, og at hun er lojal. Så alt som måtte kræsje med dette er umiddelbart rødt kort, og der ryker de fleste damer anno 2022. Ut over det? At hun har noe å gi meg som hun ikke allerede har gitt til halve telefonkatalogen (slå opp hva det er for noe, kids). Er stolt sosialist og feminist. Aldri hatt problemer med å få partner. Nå synes jeg menn er ubrukelig til forhold så er frivillig singel. Anonymkode: 8ff8a...67a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #18 Skrevet 26. juni 2022 Hundrevis av selfies på Instagram. Minst én selfie på badet. Huff. Anonymkode: dd056...0fb 4
Pingvinen Skrevet 26. juni 2022 #19 Skrevet 26. juni 2022 Menn på høyresiden politisk, religiøse, dårlig hygiene, røyker, alkohol, lite empati, bitterhet, er uten venner og er ofte i konflikt med andre, homofob, ønsker analsex, barberer kroppshår, ikke i jobb, er 45+ og har mindreårige barn. Er temmelig ferdig med dating jeg da. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #20 Skrevet 26. juni 2022 Jr.Garcon skrev (7 timer siden): Generelt damer som kjøper 2020-2022 "kunnskaps" paradigmet vi har fått innenfor en del områder. Hva er det? Anonymkode: a29d2...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå