Gå til innhold

Han er kontrollerende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en mann som er et par år eldre enn meg. Han har voksne barn og barn som fortsatt bor hos oss . Jeg er småbarnsmor og tenåringsforelder. Han er nå også bestefar. Situasjonen er vanskelig, for jeg ønsker flere barn( noe han sa i starten han også ville), samtidig har jeg hu eldste hele tiden og hu minste hele tiden bortsett fra annahver helg. Han er etter at jeg flytta inn tydelig på at han ikke vil ha flere. Samtidig mistenker han meg for alt mulig. Han tror jeg er forelsket i svigersønnen sin. Han kontrollerer alt jeg gjør så jeg ikke lenger gjør noe av det som jeg vil og likte før. Han kan være ufin mot hu minste i trass , samtidig som ungen da tydelig er glad i han. Det virker som at han ikke gir «ubetinget kjærlighet», ignorerer og overser og har utbrudd med stygge ord osv hvis ikke alle oppfører seg så han føler seg trygg. Virker nesten som hu minste mi føler seg frem og «smisker» for at han skal være «den gode han». Det er mye her som jeg syns er vanskelig. Vi kan aldri snakke om noe, for da tar han det personlig og begynner slenge drit. Og hvis han føler jeg er sliten  osv så har jeg ikke lyst på han lenger og gjør visstnok mye rart bak ryggen hans. Han har alltid rett og vil helst bare jeg skal dilte etter. Han sier mye stygt innimellom som går på personlighet , og noen ganger kjefter han meg full foran sine egne barn. Aldri foran min eldste. Han har en kommentar på alt jeg gjør ogjeg slapper aldri av. Hjelp. Hva kan jEg gjøre?? Vil jo at det skal være bra. 

Anonymkode: 11cac...60a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta bena fatt, før du blir sittende fast.

Anonymkode: 6189a...5f8

• Liker 4
Skrevet

Kom deg vekk,ikke la barna dine vokse opp med noe sånt som dette her

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...