Gå til innhold

ALLE MANN TIL PÅRN/STRIPPE-CHATTEN! ! ! !

Fremhevede innlegg

Skrevet
God natt, god natt! Takk for i kveld alle sammen. :D

det var ingen voodo ;< ...Men trivelig var det for deeeeeeeet

*trøtt-jasmin*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*skallebank*

Takk for en heftig kveld, jenter (og gutter som var innom). Tror den siste barkrakk-episoden tok innersvingen på meg og mitt blonde hode; det knaker i topplokket mitt nå...

*oppdager flere tomme Mojito, Strawberry Daquri og vin glass*

Hva skjedde i går egentlig? Har vage minner om bardisker, soverom, piker-vin-og-sang ("You can leave your hat on" gjaller i ørene ennå), en knukket finger og de forbaskede barkrakkene. Og en eller annen som helte i meg masse vann fordi jeg visstnok trengte det...

Uansett; lenge siden jeg har hatt en så røff og heftig fredagskveld. Takk for selskapet, folkens!

Vibeke :ler:

(hvem tror meg når jeg sier jeg bare drakk et halvt glass vin i går?)

Skrevet

Var d noen som stakk av m morfinen eller? hmmm... kanskje d var Rabalder som tenkte hun skulle bruke d siden d var tomt for annet bedøvelsesmiddel? D er vel ingen mannebein som mangler?? :lol: Vel... NEI du gjorde vel ikke d du Rabalder???? D høres ut som d tok enda mer av etter jeg gikk hjem (trodde nesten d ikke gikk an..)

Jeg hører den sangen enda jeg også Vibeke.... selv om den blir avbrutt noen ganger av he-ha-sjire-kisjeravera-sere-vere-kere-fere- (mine psykedeliske transer har overtatt spansken min oxo)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, hvordan KAN du tro at det var meg som tok morfinen din??? *uskyldihe engleøyne* Det var utrolig gøy i natt ja. Vi skulle jo egentlig ha gjort dette IRL også. Duverden for en fest det hadde blitt da!!!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Vibeke skal vi ta md på flere strippesjalabaiser. Det så ut som hun klarte strabasene :ler:

Er mulig jeg stikker innom i kveld. Er hjemme hos foreldrene mine nå, men skal vel klare å slå meg fram til maskinen med albuer og never. Alt for jentene!!! :blunke:

Skrevet

Brrr... våknet opp ganske så kald jeg.. Rabalder??!! Syns jeg kan huske at du stakk av med klærna mine? :ler2: Wohoo

Og vibba!, takk for den flotte dansen på bardisken! :ler2: :ler2: Den hadde du dreisen på gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...