Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2002 #21 Skrevet 19. oktober 2002 God natt, god natt! Takk for i kveld alle sammen. :D det var ingen voodo ;< ...Men trivelig var det for deeeeeeeet *trøtt-jasmin*
Gjest Kinga Skrevet 19. oktober 2002 #22 Skrevet 19. oktober 2002 *skallebank* Takk for en heftig kveld, jenter (og gutter som var innom). Tror den siste barkrakk-episoden tok innersvingen på meg og mitt blonde hode; det knaker i topplokket mitt nå... *oppdager flere tomme Mojito, Strawberry Daquri og vin glass* Hva skjedde i går egentlig? Har vage minner om bardisker, soverom, piker-vin-og-sang ("You can leave your hat on" gjaller i ørene ennå), en knukket finger og de forbaskede barkrakkene. Og en eller annen som helte i meg masse vann fordi jeg visstnok trengte det... Uansett; lenge siden jeg har hatt en så røff og heftig fredagskveld. Takk for selskapet, folkens! Vibeke (hvem tror meg når jeg sier jeg bare drakk et halvt glass vin i går?)
Melian Skrevet 19. oktober 2002 #23 Skrevet 19. oktober 2002 Var d noen som stakk av m morfinen eller? hmmm... kanskje d var Rabalder som tenkte hun skulle bruke d siden d var tomt for annet bedøvelsesmiddel? D er vel ingen mannebein som mangler?? Vel... NEI du gjorde vel ikke d du Rabalder???? D høres ut som d tok enda mer av etter jeg gikk hjem (trodde nesten d ikke gikk an..) Jeg hører den sangen enda jeg også Vibeke.... selv om den blir avbrutt noen ganger av he-ha-sjire-kisjeravera-sere-vere-kere-fere- (mine psykedeliske transer har overtatt spansken min oxo)
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #24 Skrevet 19. oktober 2002 Hehe, hvordan KAN du tro at det var meg som tok morfinen din??? *uskyldihe engleøyne* Det var utrolig gøy i natt ja. Vi skulle jo egentlig ha gjort dette IRL også. Duverden for en fest det hadde blitt da!!!! Vibeke skal vi ta md på flere strippesjalabaiser. Det så ut som hun klarte strabasene Er mulig jeg stikker innom i kveld. Er hjemme hos foreldrene mine nå, men skal vel klare å slå meg fram til maskinen med albuer og never. Alt for jentene!!! :blunke:
xeyes Skrevet 19. oktober 2002 #25 Skrevet 19. oktober 2002 Brrr... våknet opp ganske så kald jeg.. Rabalder??!! Syns jeg kan huske at du stakk av med klærna mine? Wohoo Og vibba!, takk for den flotte dansen på bardisken! :ler2: Den hadde du dreisen på gitt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå