AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg har vært sammen med en mann i 5 år. Vi har ikke bodd sammen, men vi har tilbringt mye tid sammen. Har vært bra i perioder og ikke så bra i perioder. For 1 måned siden sa han at han ville ut forholdet. Jeg var egentlig enig om at det var det beste. Men jeg ble veldig trist og gråt mye. Men etter 1 ukes tid fant jeg ut at nå skulle jeg leve igjen. Han spurte om vi kunne være venner. Det synes jeg var greit. Men angrer nå. Han sender mld der han sier at nå kan han endelig dra på byen som singel igjen. Jeg synes det er unødvendig å fortelle meg det. Så jeg har ikke svart på de meldingene Men den siste uken har han spurt om vi kan møtes. Om vi kan grille sammen. Jeg vet ikke om jeg vil det. Vet ikke hva han vil med det. Hva hadde du gjort? Anonymkode: dcc84...236
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Hadde sagt han kan finne andre venner. Anonymkode: 2e306...f94 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men angrer nå. Han sender mld der han sier at nå kan han endelig dra på byen som singel igjen. Men den siste uken har han spurt om vi kan møtes. Om vi kan grille sammen. Jeg vet ikke om jeg vil det. Vet ikke hva han vil med det. Hva hadde du gjort? Anonymkode: dcc84...236 Wtf. Nei nei nei. Mulig det funker å være venner senere. Men du er jo ikke en kompis nå.. Jeg hadde ikke giddet Anonymkode: 1e0c8...6d6 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Hadde blokkert hele fyren Anonymkode: 3bf3b...183 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Bedre for deg å bryte helt med han. Anonymkode: a5ddb...921
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men den siste uken har han spurt om vi kan møtes. Om vi kan grille sammen. Jeg vet ikke om jeg vil det. Vet ikke hva han vil med det. Hva hadde du gjort? Du spør i tittelen hva han vil. Han har fortalt deg hva han vil. Han vil være singel og han vil være venner med deg. Venner griller sammen. Vennskapelig. Ikke noe mer. Du angrer på at dere skulle være venner. Det forstår jeg godt. Da tar det ofte lenger tid for deg å komme over han. Det synes jeg du skal være ærlig med han om. At du setter pris på han som person, men at du trenger lenger tid før dere begynner å være sammen som venner igjen. Og så takker du vennlig nei til grillinvitasjonen, som nok var hyggelig ment fordi han tross alt liker deg selv om han ikke elsker deg som kjæreste lenger. Anonymkode: 302b4...208 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 Har bestemt meg at jeg vil ikke være venner, ikke akkurat nå. I kveld var han ute på byen. Sendte flere snap for at jeg skulle se at han var ute. Når vi var sammen gjorde han aldri det. Så jeg trenger litt avstand. Tror det er det beste Anonymkode: dcc84...236 2
Diskusjon69 Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært sammen med en mann i 5 år. Vi har ikke bodd sammen, men vi har tilbringt mye tid sammen. Har vært bra i perioder og ikke så bra i perioder. For 1 måned siden sa han at han ville ut forholdet. Jeg var egentlig enig om at det var det beste. Men jeg ble veldig trist og gråt mye. Men etter 1 ukes tid fant jeg ut at nå skulle jeg leve igjen. Han spurte om vi kunne være venner. Det synes jeg var greit. Men angrer nå. Han sender mld der han sier at nå kan han endelig dra på byen som singel igjen. Jeg synes det er unødvendig å fortelle meg det. Så jeg har ikke svart på de meldingene Men den siste uken har han spurt om vi kan møtes. Om vi kan grille sammen. Jeg vet ikke om jeg vil det. Vet ikke hva han vil med det. Hva hadde du gjort? Anonymkode: dcc84...236 Du dropper han helt. Si det ikke fungerer for deg. Han bruker deg som en venn når han er ensom, samtidig som han nå kan ha sex med nye. Folk må slutte med det der være venn med exen, det funker i ytterst få tilfeller bra for begge 2. 2
Helene1982 Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 Hardt nei! Dette orker du ikke bruke tid på. Enten er han usikker på om han har gjort det rette valget, men evner ikke å kommunnisere dette til deg på en voksen måte, eller så vil han at du fortsatt skal være interessert i ham da han liker bekreftelsen. I begge senarioene er svaret blokker, sett grenser og gå videre. jeg forstår at det er lettere sagt enn gjort, men svaret er fortatt nei. ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 Send melding à la dette: "Hei Per, jeg synes det er hyggelig at du ønsker at vi skal være venner, men det er for tidlig for meg. Nå som vårt parforhold nylig har tatt slutt trenger jeg tid på meg til å komme over det. Jeg ønsker deg en god sommer, og så snakkes vi kanskje utpå høsten." Anonymkode: 43500...6d9 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Husk å fjerne han fra snap også. Så slipper du å pines av festsnapene hans Anonymkode: 302b4...208 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du spør i tittelen hva han vil. Han har fortalt deg hva han vil. Han vil være singel og han vil være venner med deg. Venner griller sammen. Vennskapelig. Ikke noe mer. Du angrer på at dere skulle være venner. Det forstår jeg godt. Da tar det ofte lenger tid for deg å komme over han. Det synes jeg du skal være ærlig med han om. At du setter pris på han som person, men at du trenger lenger tid før dere begynner å være sammen som venner igjen. Og så takker du vennlig nei til grillinvitasjonen, som nok var hyggelig ment fordi han tross alt liker deg selv om han ikke elsker deg som kjæreste lenger. Anonymkode: 302b4...208 Nå jeg tviler på han bare vil være venner han håper vel på litt mus innimellom uten forpliktelser. Er trygt å ha sex med noen en kjenner fra før også for menn tror jeg. Uten at de vil binde seg for det. Så ja jeg hadde kanskje prøvd en grill kveld for å se hvor landet ligger om det er kun vennskapelig eller om han hadde prøvd seg på noe mer. Da har du i hvertfall svaret på hva han vil Anonymkode: 617a5...62e 1 1
Cuntzilla Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 For en dust. Slett og blokker. Du kan skrive en hyggelig melding først av typen "vi kan gjerne se om vi kan være venner på sikt, men jeg trenger litt tid. Jeg kontakter deg når jeg er klar". Og så sletter du og blokkerer, og kontakter han aldri igjen. Det han vil, er at han ville ikke ha deg, men han vil ha deg likevel.. noen folk takler bare ikke en endelig avslutning, de må ha den de dumper i livet sitt fremdeles, selv om de ikke vil være sammen med dem. Når du sender melding om at du ikke vil ha kontakt, så kommer han til å bli enda mer på og si at han angrer på bruddet. Derfor er det viktig å blokkere, for den fyllemeldingen der kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 Det som spiller en rolle er hva DU vil ha. Du vil ha kjærlighet. Det vil ikke han. Det gjør vondt når dere er venner og han sender snapper fra byn. Så da sletter du han fra snap og avslutter vennskap. Du kan ha andre venner. Anonymkode: 302b4...208 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #15 Skrevet 30. juni 2022 Huff! Slitsom situasjon! 😕 avviste du ham eller har dere hatt grill kveld? Hvordan gikk det isåfall? Anonymkode: c41a2...a2e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #16 Skrevet 30. juni 2022 Ikke spør deg selv hva han vil, det er viktigere hva du vil. Han tenker ikke på ditt beste når han gjør det han gjør, så du må ta et valg om hva som er sunt for deg akkurat nå. Mitt råd som alle andres er avstand fra det der. Det han gjør er ufyselig, og han skal ikke komme her og si han ikke mente noe vondt med det! Anonymkode: c16ff...428 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #17 Skrevet 30. juni 2022 Kutt han helt ut!!! Virkelig, det må du Anonymkode: 9ddcf...07b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå