Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet her tidligere i dag, men jeg velger og skrive et litt mer utfyllende siden jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg.

I midten av april matcha jeg med verdens fineste gutt på tinder og han var den som tok kontakten med en gang. Han spurte om snappen min og vi begynte og snappe. Etter en liten periode syntes jeg dette var kjedelig da han kun sendte bilde av ansiktet sitt uten noe som helst samtale. Etter to uker uten snakk tok han kontakt igjen, men denne gangen akkurat det samme bare mer «på». Hvis jeg ikke svarte sendte han nye på nye. Helt til han spurte om og møtes.

I starten sa jeg nei da jeg ikke var noe klar for det, men etter en tur på byen fikk jeg manna meg opp til og si ja vi gjør det. Han bor fire timer unna men men jobber en time unna. Jeg var med han på en «brakke» der han bor mens han jobber. Da ble det sex også låste jeg med bare ut dagen etter siden han skulle på jobb tidlig. Jeg merket veldig at dette gutten var forsiktig og sjenert og at dette tinder greiene var noe han ikke hadde vært borti før. 

Han var fortsatt veldig rolig på snap så jeg bestemte meg for og sende en melding og høre hva han tenkte videre. Han ville fortsette og møtes og sa han var interissert i og se om det kunne bli noe mer mellom oss. Ukene som gikk var det stille og var kun snakking litt inni mellom. Jeg spurte alltid om det var noe men da fikk jeg til svar at han alltid var stille av seg og ikke gjorde så mye ut av seg. Forrige uke tok han grep og spurte om jeg ville besøke han på brakka en dag. 

Det gjorde jeg og var skikkelig koselig. Vi lo og snakka som vi hadde kjent hverandre i all evighet. Han sa også at grunnen til at han tok det med oss såpass rolig var fordi han var så vandt med og forelske seg fort og så ende dårlig like etterpå. Han spurte om jeg ville være der dagen etterpå noe jeg gjorde. Når han kom hjem fra jobb sa han til meg at han hadde tenkt på meg i hele dag og lurte på om jeg ville være med opp til foreldrene hans nå i helgen. Videre bare koste vi oss helt til vi begynte og tulle og si til hverandre «du er så forelska i meg» helt til slutt sa han «ja». 

Dagen etterpå ble jeg der også da jeg bestemte meg for og dra på butikken og handle og rydde der han bodde men han var på jobb. Når jeg var på butikken sa jeg at jeg hadde ryddet der han bodde og da skrev han «flink du er snuppa mi❤️«. Når han kommer hjem koser vi masse og ler og jeg føler jeg blir mer og mer glad i han. Senere drar vi på butikken og når han kommer hjem blir han helt rar. Og stemninga blir rar. Han begynner og styrke meg på armen og si unnskyld og at han er så sliten. Senere prøver vi og ha litt sex men siden han alltid skal ta på magen min blir jeg sånn som trekker hånda hans vekk. Da virka det som han ble lei seg og la seg for og sove. Neste dag før han skal på jobb var det ikke noe kosing som det pleier fikk bare et kyss på kinnet. Hele den dagen er rar og er ikke noe snakking. 

Neste dag spør jeg hva det er og han sier at det ikke er noe og at han er sliten etter en 15 timers lange dager. Jeg sier at jeg ikke gidder mer hvis han ikke begynner og være litt mer på med og snakke ellers får vi droppe da. Da skriver han «skal du svartlegge alt, fordi det er stille i en dag». Også sier jeg at jeg ikke er vandt med det og da sier han at jeg må bli vandt med det hvis jeg har lyst til og være med han. Da spør jeg om han vil være med meg. Da sier han «Ja». Senere på kvelden tenker jeg og piffe opp stemninga litt.

Så jeg sender melding og sier at jeg begynner og kanskje bli litt forelska. Da skeiver han «Å?» mens han smiler også var det ikke noe mer snakk om det. Da jeg spør så sier han «jeg vet ikke». Da blir jeg sånn okei du sa det til meg for noen dager siden og nå vet du ikke. Og da sa han at han ikke visste noe med følelser eller sånne ting noe som er forståelig etter så kort møte. Men skjønner ikke hvorfor han sier det da. Videre blir stemninga mer rar og han sier at han ikke har mista følelser. Jeg skriver også hva har endra seg. Da sier han «ingen ting har endra seg, men jeg sliter litt med og komme meg innpå jenter nå» det som han sa når jeg kom dit. Da sier han «sorry for at jeg har behandla deg dårlig» og da sier jeg «du kunne vært ærlig og sagt at du ikke følte noe og da skrev han «ja jeg vet».

Jeg er helt knust og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg skal gå videre men det kan jo ikke stoppe sånn her. Vi har ikke snakka noe siden og jeg venter på at han skal ta kontakt. 

Har han virkelig følelser og er det det som stopper det eller er jeg rett og slett blitt brukt? 

Helst hyggelige svar.

Anonymkode: 4b712...d56

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har han virkelig følelser og er det det som stopper det eller er jeg rett og slett blitt brukt? 

Han sier det han må for å få sex vel? 😕

Anonymkode: 63037...0a1

• Liker 2
Skrevet (endret)

Om han har følelser eller ei er det bare han som vite. Men jeg syns du fremstår som ganske intens , og føler ikke at du er mindre intens i og med at du nå har opprettet flere tråder om akkuratt det samme. Visst han har så lange arbeidsdager så må du respektere at han er sliten og ikke så på hele tiden. Visst han er interessert så er jeg redd for at du kan skremme han vekk visst du forstetter slik. Gi han litt tid og la han få litt pusterom,så kanskje det ender bra 

Endret av Scoops
Skrivefeil
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du må slappe av litt. Jeg er en rolig person som den fyren og dere er ikke på samme bølgelengde i det hele tatt. Dere er ikke kjærester engang og du forventer at han skal holde kontakt med deg hele tiden. 

Anonymkode: 608ca...636

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Interissert

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel rimelig sliten om han har 14 timers arbeidsdager? 

Anonymkode: 6c926...ad8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Han er vel rimelig sliten om han har 14 timers arbeidsdager? 

Ja ca. 06-21

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig rart at han orker å møte deg i det hele tatt med de arbeidstidene.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men det jeg ikke skjønner er at nå vet han plutselig ikke. Og han vet ikke selv hva som gjør han usikker. Han nevnte jo det at han ikke kunne bli så fort forelska lenger fordi da ente det alltid dårlig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men det jeg ikke skjønner er at nå vet han plutselig ikke. Og han vet ikke selv hva som gjør han usikker. Han nevnte jo det at han ikke kunne bli så fort forelska lenger fordi da ente det alltid dårlig

Da trekker du deg unna. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er denne karen?
Prøv å være mindre 'på', det kan hjelpe. Nå vet han 100% hvor han har deg, pluss at du maser om hans følelser.

Anonymkode: 16372...ed6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann som må forholde seg til dette. 

Anonymkode: 3d034...ac1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor gammel er denne karen?
Prøv å være mindre 'på', det kan hjelpe. Nå vet han 100% hvor han har deg, pluss at du maser om hans følelser.

Jeg blir jo lei meg når han sier vi driver av også dagen etterpå er det det samme. Han er 22

Skrevet

Du må slappe av litt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir jo lei meg når han sier vi driver av også dagen etterpå er det det samme. Han er 22

Han er vel i tvil da. Eller han begynner å føle seg kvelt. Han har rett til å føle som han gjør. Om du ikke liker det, bør du trekke deg vekk. Du kan ikke tvinge følelser frem hos han eller klandre han for det han føler

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

🤣 du er litt klengete hvorfor ble du der i så mange dager holder med å overnatte en dag.  Og gi det litt tid ikke rart han ble sliten pluselig fikk han seg husfru.

Anonymkode: a4d90...198

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

🤣 du er litt klengete hvorfor ble du der i så mange dager holder med å overnatte en dag.  Og gi det litt tid ikke rart han ble sliten pluselig fikk han seg husfru.

Anonymkode: a4d90...198

Men han han fortsatt være interissert hvis han ikke vet. Kan det komme av andre grunner? Han sa han ikke hadde mistet følelser og at det samme var som før. Og når jeg spurte om han hadde følelser så visste han ikke. Skjønner ikke

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende han likte deg, men at du ble litt vel for intens så han ble litt skeptisk til deg. 

Anonymkode: efdf5...680

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan hende han likte deg, men at du ble litt vel for intens så han ble litt skeptisk til deg. 

Anonymkode: efdf5...680

Jeg ble jo det etter han sa vet ikke? Er jeg virkelig så på? Han var jo så på ellers når jeg var der og da var jo ikke jeg på. Ville bare vise det tilbake

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet du mer eller mindre inn til han i flere dager? 😛

Anonymkode: 2f8e7...aa2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...