Gå til innhold

Ville du datet en mann med en fortid som narkolanger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr på Tinder. Virket veldig trivelig, og veldig hyggelig å prate med. I går fortalte han meg at han har en fortid som narkoselger og derfor holder en lav sosial profil pga. at det naturlig nok er mange som kjenner han. 
Det er 11 år siden han sluttet og han har innsett at han har tatt noen dårlige valg her i livet. 

Ville du fortsatt å bli kjent og senere datet han?

Anonymkode: 3fd8d...096

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han virkelig har endret seg, innser hva som gikk galt, og fått den selvinnsikten som kreves for å komme seg ut av det, så kan denne mannens erfaringer gjøre ham gull verdt som partner. 

Anonymkode: 580c0...8d2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei. Ville aldri rotet meg borti folk med tvilsomme bakgrunner. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på så utrolig mye. Jeg er ikke negativ til det personlig. Men... har du møtt han fysiske? Han sier han holder en lav profil på some pga det. Stemmer det tro eller har vi med en cat fish å gjøre. 

Anonymkode: 9febb...24d

• Liker 2
Skrevet

Helt uaktuelt. 

• Liker 1
Skrevet

Litt usikker, heller nok mest mot nei,men så kan man alle ta noen veldig dumme valg i perioder i livet og man kan klare og snu om så usikker på hva jeg ville ha gjort

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis han virkelig har endret seg, innser hva som gikk galt, og fått den selvinnsikten som kreves for å komme seg ut av det, så kan denne mannens erfaringer gjøre ham gull verdt som partner. 

Enig i dette

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kommer an på så utrolig mye. Jeg er ikke negativ til det personlig. Men... har du møtt han fysiske? Han sier han holder en lav profil på some pga det. Stemmer det tro eller har vi med en cat fish å gjøre. 

Anonymkode: 9febb...24d

Han holder ikke bare en lav profil på SoMe, men også generelt. Er lite sosial, som i å gå på byen og ta seg noen øl.

Har møtt han en gang, så han beklaget at han ikke hadde fortalt dette tidligere. 

AnonymBruker
Skrevet
Sam Jones skrev (9 minutter siden):

Helt uaktuelt. 

Men hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har møtt en fyr på Tinder. Virket veldig trivelig, og veldig hyggelig å prate med. I går fortalte han meg at han har en fortid som narkoselger og derfor holder en lav sosial profil pga. at det naturlig nok er mange som kjenner han. 
Det er 11 år siden han sluttet og han har innsett at han har tatt noen dårlige valg her i livet. 

Han er sikkert kjekk da 

Anonymkode: 8fcd3...4ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er dette jeg også tenker. Bruker ikke å la en persons fortid spille noen rolle, men ble usikker nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er sikkert kjekk da 

Anonymkode: 8fcd3...4ca

Jeg synes i allefall han er kjekk.

AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (12 minutter siden):

Litt usikker, heller nok mest mot nei,men så kan man alle ta noen veldig dumme valg i perioder i livet og man kan klare og snu om så usikker på hva jeg ville ha gjort

Er jo nettopp det jeg også er nå. Liker ikke å dømme folk pga. deres fortid. Det som betyr nå er jo den han er her og nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er dette jeg også tenker. Bruker ikke å la en persons fortid spille noen rolle, men ble usikker nå. 

Kjenn etter, hvorfor usikker? Er det noe ved ham som ikke stemmer? Bruk i allefall mye og god tid på å bli kjent

Skrevet

Har han vært rusmisbruker eller "bare" solgt uten å ta narkotika selv? Personlig skygger jeg banen hvis noen har et rusproblem pga triggere fra barndommen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo nettopp det jeg også er nå. Liker ikke å dømme folk pga. deres fortid. Det som betyr nå er jo den han er her og nå.

Ja,samme tenker jeg. Og 11 år er er ganske lenge og man kan ha forandret seg veldig mye på den tiden.Nei,ikke så lett den der

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: 6a763...e6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjenn etter, hvorfor usikker? Er det noe ved ham som ikke stemmer? Bruk i allefall mye og god tid på å bli kjent

Eneste grunnen til at jeg er usikker er pga. hans fortid. Kjenner han ikke sånn supergodt enda, men klarer ikke finne noe som ikke stemmer. 
Får gruble litt til, skader jo ikke å bli kjent med fyren😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: 6a763...e6c

Hvorfor ikke?

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, jeg dater verken kriminelle eller ex-kriminelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...