Gå til innhold

Har noen blitt sammen med eksen igjen her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere. Det ble slutt mellom meg og eksen for noen mnd siden og savnet er veldig stort enda. Vi har hatt en del kontakt og han har prøvd å invitere meg med på ting men jeg har holdt litt avstand siden han gjorde det slutt og jeg ville glemme ting. Har vært litt frem og tilbake med oss iløpet av de 5 årene, men aldri noe veldig alvorlig, han har ikke erfaring fra forhold tidligere enn meg og hans familie var veldig innblandet. Jeg ønsker å bli sammen med han igjen men vet ikke hvordan jeg skal gå frem, eller burde. Har noen av dere blitt sammen med en eks igjen, og hvordan var det for dere? Ha en flott lørdag alle sammen 🌞

Anonymkode: 89077...7d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre dere løser de problemene som gjorde at det ble slutt,  de dere har sammen og hver for dere, så vil det aldri fungere.

Sånn av og på forhold er utrolig slitsomt og det stjeler år av livet ditt. 

Anonymkode: a8454...130

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ja gjorde det, dummeste jeg har gjort, ble slutt etter 5mnd igjen

Anonymkode: be0ac...aef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To ganger, og begge gangene ble det slutt av samme grunn som det ble første gangen. Snakk om å ikke lære av egne feil 😅

Anonymkode: 7b80f...63f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva gjør at du tror det går bedre denne gangen? Hvorfor slo dere opp i utgangspunktet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har noen av dere blitt sammen med en eks igjen,

Nope. Man blir ekser av en grunn.

Men jeg har god kontakt og er nær venn med et par ekser. Det er selvfølgelig uproblematisk 💃🏼

Anonymkode: 49822...9d7

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Nope. Man blir ekser av en grunn.

Men jeg har god kontakt og er nær venn med et par ekser. Det er selvfølgelig uproblematisk 💃🏼

Anonymkode: 49822...9d7

Det der med at man er eks av en grunn er både og, folk er så ulike og forholdene ulike. Det er individuelt om et forhold kan fungere igjen, det viktigste er å få orden på det som gjorde at det ble slutt så ting ikke gjentar seg. Men er bare en selv og vedkommende som kan gjøre noe med dette og kjenne hva som er rett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, tangent said:

Hva gjør at du tror det går bedre denne gangen? Hvorfor slo dere opp i utgangspunktet?

Ta her: jeg vet at dersom vi skulle prøve dette igjen så må vi få orden på gamle problemer, som at han tror man skal være super forelsket hele tiden og aldri krangle i et parforhold 😂 hva som gjør at jeg tror det går bedre denne gangen evt? Tja det kan jeg aldri være hundre prosent sikker på at det gjør, men klarer man å endre ting og fortsatt ønsket er der om å gi ting en sjanse igjen så kan det være verdt. Men jeg skjønner at mange tenker har man gjort det slutt så bør det forbli slik. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med verdens beste mann i 1 år, så var det slutt 6 mnd før vi ble sammen igjen. Vi er nå gift på 10. året, og har tre barn sammen. Og har det veldig bra 😁 Men, vi brukte de 6 mnd (og de neste 6 - minst!), på å virkelig finne ut av, forstå og løse de problemene vi hadde første året. 

Anonymkode: 391a6...e9a

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med verdens beste mann i 1 år, så var det slutt 6 mnd før vi ble sammen igjen. Vi er nå gift på 10. året, og har tre barn sammen. Og har det veldig bra 😁 Men, vi brukte de 6 mnd (og de neste 6 - minst!), på å virkelig finne ut av, forstå og løse de problemene vi hadde første året. 

Anonymkode: 391a6...e9a

Tusen takk for at du delte denne historien, veldig glad på dine vegne😊jeg håper vi kan få dette til igjen, har det så bra sammen egentlig, men han har ikke hatt noe erfaring med noen før meg og da tror han alt er galt bare man krangler men jeg tror vi kan jobbe med det. Er kanskje mest redd for venner og familie sine reaksjoner. Vet om flere par som har gått fra hverandre og blitt sammen, og har det kjempe fint nå. Men jeg har forstått at det er flest av dem som har negative tanker rundt dette . 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

To ganger, og begge gangene ble det slutt av samme grunn som det ble første gangen. Snakk om å ikke lære av egne feil 😅

Anonymkode: 7b80f...63f

Hei du, det er vel kanskje som du skriver, slutt av samme grunn begge ganger og da var det kanskje en grunn dere ikke fikk endret eller fått gjort noe med? Krever arbeid å skape endring men også ønsket å få det til. Håper du er lykkelig med ting uansett 😊🥂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei dere. Det ble slutt mellom meg og eksen for noen mnd siden og savnet er veldig stort enda. Vi har hatt en del kontakt og han har prøvd å invitere meg med på ting men jeg har holdt litt avstand siden han gjorde det slutt og jeg ville glemme ting. Har vært litt frem og tilbake med oss iløpet av de 5 årene, men aldri noe veldig alvorlig, han har ikke erfaring fra forhold tidligere enn meg og hans familie var veldig innblandet. Jeg ønsker å bli sammen med han igjen men vet ikke hvordan jeg skal gå frem, eller burde. Har noen av dere blitt sammen med en eks igjen, og hvordan var det for dere? Ha en flott lørdag alle sammen 🌞

Hvorfor ble det slutt mellom dere og hvor lenge var dere sammen? Vanskelig å gi råd uten denne informasjonen :) 

Anonymkode: 415b3...b75

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ble det slutt mellom dere og hvor lenge var dere sammen? Vanskelig å gi råd uten denne informasjonen :) 

Anonymkode: 415b3...b75

Hei:) vi ble kjent for 5 år siden og datet litt av og på grunnet reise med jobb for begge, så ordentlig sammen i 2018 og han gjorde det slutt i 2020, så begynte vi date igjen i 2021 og han gjorde det slutt i Mars. Første gang var fordi vi flyttet sammen for fort og under Corona og hans mor var en del av forholdet vårt og krangling tok over og han hadde rett i alt for det hadde mor sagt. Andre gang ble det slutt fordi jeg ville ha mer svar i status på forholdet og han var ikke sikker for han var så redd andre gang også skulle gå galt. Han har som sagt ikke hatt noe forhold før meg og mener man aldri slaø være uvenner i et forhold eller ha en dårlig dag🙊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei:) vi ble kjent for 5 år siden og datet litt av og på grunnet reise med jobb for begge, så ordentlig sammen i 2018 og han gjorde det slutt i 2020, så begynte vi date igjen i 2021 og han gjorde det slutt i Mars. Første gang var fordi vi flyttet sammen for fort og under Corona og hans mor var en del av forholdet vårt og krangling tok over og han hadde rett i alt for det hadde mor sagt. Andre gang ble det slutt fordi jeg ville ha mer svar i status på forholdet og han var ikke sikker for han var så redd andre gang også skulle gå galt. Han har som sagt ikke hatt noe forhold før meg og mener man aldri slaø være uvenner i et forhold eller ha en dårlig dag🙊

Det høres ut som det eneste stabile dere imellom er det ustabile, så er kanskje like greit å sette en strek? 

Anonymkode: f0af0...144

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres ut som det eneste stabile dere imellom er det ustabile, så er kanskje like greit å sette en strek? 

Anonymkode: f0af0...144

Hehe ja den har jeg tenkt selv. Tenker jeg logisk så er det nok det, kjenner jeg i hjertet så er det litt verre. Men tiden hjelper vel på .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...