AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg var en tur til legen mens far passet baby hjemme, baby ble helt utrøstelig i løpet av den tiden og far fikk ikke roet baby, kan babyen ha tatt skade av det? Babyen sovnet til slutt, ville nok ha meg, for hun har aldri gråti så lenge før, og aldri vært helt utrøstelig. Anonymkode: a0e9a...f6a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Hvor gammel er babyen? Anonymkode: 720b6...f1d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Neida, det gikk bra! Anonymkode: e8453...58a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Det går helt fint. Babyer tåler å gråte, hun fikk jo trøst og var ikke alene. Anonymkode: c8277...99a 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Hjelpes, selvfølgelig har ikke ungen tatt skade av det. Og en annen ting , pappa'n passer ikke sitt eget barn. Anonymkode: d59db...299 10 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er babyen? Anonymkode: 720b6...f1d 11 uker Anonymkode: a0e9a...f6a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjelpes, selvfølgelig har ikke ungen tatt skade av det. Og en annen ting , pappa'n passer ikke sitt eget barn. Anonymkode: d59db...299 Jeg vil ikke skade tilknytningen eller gi det treumer. Anonymkode: a0e9a...f6a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke skade tilknytningen eller gi det treumer. Anonymkode: a0e9a...f6a Traumer, faktisk 😯 Anonymkode: d59db...299 4
Lunabelle Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke skade tilknytningen eller gi det treumer. Anonymkode: a0e9a...f6a Det går nok bra. Tror du må senke skuldrene litt. Endret 25. juni 2022 av Lunabelle 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 For det første, en pappa passer ikke sitt eget barn. Tilknytning mellom pappa og barn er like mye viktig som din tilknytning, din tilknytning har vært der fra den ble født. Så det er nesten enda viktigere at pappaen får den tilknytningen han skal. I din situasjon høres det egentlig ut som at pappaen har vært altfor lite med babyen, så babyen er ikke trygg på pappaen. Så det betyr at du må la pappaen gjøre mer med/for baby, og ikke bare deg selv. Anonymkode: 705c1...e4c 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Det går såå bra! Det skjærer litt i mammahjertet bare♥️ Garantert ingen skade skjedd. Kos deg med lille nurket. Anonymkode: 0668f...80f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #12 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): For det første, en pappa passer ikke sitt eget barn. Tilknytning mellom pappa og barn er like mye viktig som din tilknytning, din tilknytning har vært der fra den ble født. Så det er nesten enda viktigere at pappaen får den tilknytningen han skal. I din situasjon høres det egentlig ut som at pappaen har vært altfor lite med babyen, så babyen er ikke trygg på pappaen. Så det betyr at du må la pappaen gjøre mer med/for baby, og ikke bare deg selv. Anonymkode: 705c1...e4c Han har vært langt over det som er vanlig med fra start, passer han hver kveld, men da er jo jeg hjemme. Jeg passer hele natten og dagen ettersom det er jeg som har perm og ammer. Hun har tatt erstatning fra flaske tidligere da jeg jobbet med melkeproduksjonen. Anonymkode: a0e9a...f6a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #13 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han har vært langt over det som er vanlig med fra start, passer han hver kveld, men da er jo jeg hjemme. Jeg passer hele natten og dagen ettersom det er jeg som har perm og ammer. Hun har tatt erstatning fra flaske tidligere da jeg jobbet med melkeproduksjonen. Anonymkode: a0e9a...f6a Langt over det som er normalt? Hva vil du klassifisere som «normalt» da? Anonymkode: c8277...99a 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #14 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var en tur til legen mens far passet baby hjemme, baby ble helt utrøstelig i løpet av den tiden og far fikk ikke roet baby, kan babyen ha tatt skade av det? Babyen sovnet til slutt, ville nok ha meg, for hun har aldri gråti så lenge før, og aldri vært helt utrøstelig. Anonymkode: a0e9a...f6a Nei. Det som er skadelig er å ligge for seg selv og gråte i en evighet og at ingen kommer. Det viktige er at noen er nær og bærer, at babyen kjenner seg ivaretatt. Kolikkbabyer skriker jo mye, ofte er det ikke annet å gjøre enn å bysse til det går over. Men sjekk inn med mannen din, det var sikkert ikke så kult for han heller... Å stå i skriking i en halvtime i strekk og føle seg ikke god nok for barnet sitt. Anonymkode: 4eb47...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå